Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
661/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi varmasti historian lyhyin ketju. Vonkaisi ihan kuinka tahansa, kunhan joskus tekisi aloitteen!

Itsehän teen aloitteen noin 9/10 kerrassa. Noista kerroista joka kolmannella lohkeaa. Ei mulla ole varaa kieltäytyä jos mies tekee aloitteen - vaikka se toisinaan onkin juuri tuota kikkelillä sohimista siinä vaiheessa kun olen jo puoliunessa.

Vierailija
662/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan ollu, kun imetin sängyllä poikavauvaani kyljellään niin mies työntyi takaapäin sisään ja sanoi vauvalle, et ime sinä vaan tissiä niin minä käytän äitiä toisesta päästä.

"käytän äitiä"... sitäkö se seksi sitten on, että mies käyttää naista oman tyydytyksensä saamiseen.

Tässä ketjussa on kyllä ollut aika monta sellaista juttua, mitä meillä on tullut miehen tai mun suusta aloitteena seksiin. Mä esimerkiksi kysyn itse toisinaan, että "nussitaanko" tai "pannaanko". Miehen ehkä ärsyttävin tapa on sanoa, että "nyt vois kyllä sodomoida" :D Mutta en mä sitä silti torju.

Ja meillä kyllä aika usein saatetaan vaikka aamulla sopia, että illalla rakastellaan. Jos meidän seksielämä ois pelkän spontaanin seksin varassa, niin aika vähiin seksi jäisi näin ruuhkavuosien aikana. Monet täällä kokevat, että sellainen etukäteen sopiminen ei ole kiihottavaa tai että siitä tulee tunne, että on "pakko" olla halukas sitten illalla/huomenna/ensi viikolla. Miksi siihen seksiin ryhtyessä pitää jo etukäteen ihan kiimassa olla, kyllä mä ainakin pääsen vauhtiin, kun hommiin aletaan, vaikka olisinkin vielä hetki sitten miettinyt seuraavan päivän ostoslistaa, kesken olevaa esseetä tai vauvan vaippaihottumaa. Ja kyllä se etukäteen sovittu seksi voi toimia kiihokkeenakin, kun tietää, että illalla on sitten kivaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Antakaa naisellenne aikaa välillä tulla itse tekemään aloite"

Hah! :)

Joo-o. siis suomalaiselta naiseltako tuollainen teko olisi odotettavissa? :)

Tietääkseni olen ihan kokonaan suomalainen nainen, ja mä teen meidän suhteessa varmasti 75% aloitteista seksiin, ainakin. Jos en teksi niin meillä ois seksia kaks kertaa kuukaudessa. :D

Omakin emäntä on käytännössä suomalainen. Kuitenkin on juuri sen verran "muualta" että niitä aloitteita tulee, enemmän kuin mitä minä niitä teen. Se on se kasvatuskulttuurin ero, sikäli kun minä tiedän. Tässä maassa kun ollaan ainakin minun ikäpolveni kasvatettu niin, että mies palvelee naista. Ei ole naisten töitä, vain miesten ja yhteisiä töitä. Aloitteen tekeminen on miesten hommaa suurimman osan mielestä, ainaki jos suomalaiselta naisväestöltä kysytään. Sitten on niitä naisia jotka ymmärtävät vastavuoroisuutta. Ilmeisesti sinä olet yksi heistä.

Vierailija
664/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, näitä kun lueskelee niin ei voi muuta todeta kuin, että oli muuten viimeinen kerta kun teen tasan mitään aloitetta naisten suhteen -__-

yhteenvetona voisin omasta elämästäni todeta, että jos seksi on hyvää, niin on ihan sama millä tavalla sitä ehdottaa (aina kelpaa!). Jos seksi on huonoa (sisään ulos kuiviltaan max. 2 min. operaatio) niin on ihan sama millä tavalla ehdottaa (ei juuri koskaan nappaa).

...HYVIN TIIVISTETTYNÄ!

Noin. Toki pitää muistaa että se lahnaaminen on aivan yhtä "kiihottavaa" kuin tuo työntö ja tylsä tuijotus-metodikin.

Vierailija
665/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun lapset on hankittu, mihin miestä yleensäkään tarvitaan? Tämä kysymys tulee väistämättä mieleen näitäkin vastauksia lukiessa. Olen siis itse mies. Ihana, kaunis, välittävä ja rakastava vaimo on saanut sen mitä halusi, muuttunut nalkuttavaksi ja vittumaiseksi akaksi ja sietää hänen hermojaan kaikin tavoin raastavaa miestä vain koska a) perheen arkiasioiden hoito on kaksin helpompaa, b) on taloudellisesti turvatumpaa elää yhdessä, c) lapsille on hyväksi viettää aikaa molempien vanhempiensa kanssa. Teki mies niin ja näin, aina väärin päin. Seksiä ei ole eikä tule. Mutta vitut seksistä, kumppanuutta tässä kaipaisi. Tunnetta siitä, että vedetään yhtä köyttä ja ollaan samalla puolella. Meidän puolella, perheemme puolella. Mutta vaimot ovat vain omalla puolellaan. Parasta mitä miehelle voi tässä vaiheessa tapahtua, on päästä naisestaan eroon ja muistaa ennen kuin seuraavan kerran on rakastumassa, mitä nurkan takana ihan hetken kuluttua taas odottaa. Vaimoja käy vähän sääliksi, he kun eivät voi erota itsestään.

se miten miehiltä jää täysin näkemättä oma osuus tähän asiaan. Ihan kuin se olisi naiseen jokin sisäänrakennettu ominaisuus että nainen muuttuu vittumaiseksi. Kyllä siinä kaksi tangonnu kun tähän tilanteeseen joudutaan. Muistan yhden jenkkiverision Vaimot vaihtoon -sarjassa, jossa todella ärsyttävän sikapunanahan vaimo vaihtui perheeseen jossa tehtiin kotityöt tasan yhdessä. Vaimo sanoi sen parin viikon jälkeen että tältä minusta on tuntunut viimeksi nuorena tyttöä.

Vaikka olen yhteisten hommien suht. tasan hoitamisen kannalla, olisi ihan mielenkiintoista tietää missä ne duunit menee tasan. Miehet kun edelleen lähtökohtaisesti remontoivat, huoltavat ja mm. vaihtavat autosta renkaat. Jos kerran taloushommat muuten menee tasan, millä tavalla naiset tasaavat ne miesten remontti- ja huoltohommat?

Vierailija
666/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sää sit joku niin fiksu sitten että viittit haukkua miestäs täällä

Vierailija
667/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, niin loukkaantuneet miehet!

Just mietin ihan samaa. Kuvitteleeko oikeasti miehet että kaikki naiset on samanlaisia, ja myöskin että kaikki miehet on samanlaisia? Luuleeko joku mies oikeasti että tuollaisilla limaisilla repliikeillä ne kaikki samanlaiset naiset kiihottuu, ja luuleeko ne samaiset miehet että naiset ihan vaan kiusallaan eivät innostu heidän älyttömyyksistään?

Mä olen kyllä elämässäni törmännyt jos minkämoiseen lähestymisyritykseen, mm. ex harrasti tuota kikkelillä poskelle läpsimistä, ja toinen ex kuvitteli että mä kiihotun jos hän tulee ja nappaa hiuksista kiinni ja yrittää tunkea munan kurkkuun. Nykyisenkin miehen kanssa oli alkuun vähän hankaluuksia ymmärtää toisiamme milloin haluamme seksiä.

Mä vähän luulen että loppujen lopuksi tässäkin asiassa ongelma on vaan miesten ja naisten erot. Molemmat toivovat toisen toimivan kuten itse tekisivät. Naiset kaipaa vihjailua ja viettelyä, ja kammoksuvat suoria ehdotuksia. Miehet taas eivät ymmärrä vihjailua missään aiheessa, vaan heille pitää sanoa suoraan, ja näin he myös itse toimivat kun eivät vaan oikeasti tajua mitään vihjailusta. :D Tästä syntyy ristiriita, ja molempien toiminta alkaa ärsyttää toista.

Mulla ja mun miehellä oli alkuun vähän ongelmia sen suhteen, että mua ois kiinnostanut seksi koko ajan, ja miestä ehkä kerran viikossa. Tietenkin meilläkin oli alkuhuumamme jolloin naitiin kuin puput monta kertaa päivässä, mutta jossain vaiheessa trilanne meni niinkin huonoksi että tappelimme jatkuvasti seksiin liittyvistä asioista. Jälkeenpäin mua hävettää oma käytökseni, enhän itsekään olisi varmaan antanut useammin painostamalla, syyttelemällä tai kiristämällä. Tämän kerron siksi että haluan mainita ymmärtäväni myös miehiä jotka valittavat että vaimo pihtaa. Onneksi pääsimme lopulta kompromissiin, ja nykyään meillä molemmat sanoo ihan suoraan jos haluamme seksiä. Mutta sitä ei silti sanota tuolla tavalla ällöttävästi, vaan ihan vaan kiltisti. Suurimman osan kerroista myös sovimme esim. jo aamulla että illalla on seksiä.

Pyrimme myös molemmat pitämään seksielämämme vaihtelevana, sillä nyt kun emme lapsen takia pysty kovinkaan usein spontaaniin seksiin, tarvitaan jotain variointia jotta emme kyllästy. Nykytilanteessa teemme myös molemmat ihan yhtä paljon niitä aloitteita, olen huomannut että nyt kun lapsen myötä mulla ei jaksaminen riitä koko ajan mankua tai haaveilla seksistä, mun mieskin on alkanut sitä pyytämään. Kaipa sekin on joku sellainen että mies haluaa metsästää, jos koko ajan tietää että saa kun haluaa, niin lakkaa haluttamasta.

Koittakaa naiset tekin ajatella näitä asioita myös miehen näkökulmasta, älkääkä vain heti tuomitko heitä pillunkipeiksi urpoiksi. Ei miehet ymmärrä jos niille ei sano että en tykkää tuollaisesta.

Vierailija
668/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua veltolla elimellä naamaan niin olis kyllä exä ennen kuin ehtisi kissaa sanoa XD

Tosiaan, kyllä sen vehkeen pitää olla kovana ennen kun huitoon rupee!

Vierailija
669/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei kerta kaikkiaan tajuu. EI EIEIEIEIEEI niin että ennen seksiä pitää aloittaa vonkaus kolme päivää ennen. Miten monta kertaa se pitää sanoa ennenkuin se uppoaa sinne paksuun kaaliin? Vaan niin että seksilevy ja hellyyslevy on kaksi erillistä levyä, joita pyöritetään erillään toisistaan. Mies pyörittää sitä hellyyttä-ilman-seksiyritystä-levyä jakuvasti tasaisesti niin, että sitten kun se pakottava tarve iskee, nainen on vastaanottavaisempi! Miten tätä voi olla NIIN vaikea tajuta. Halutakseen seksiä ainakin minä TARVIN sitä.

Itse pidän itseni fyysisesti hyvässä kunnossa niin että mies saa nauttia silmillään, salilla ja lenkillä käymällä. Mies tykkää erityisesti naisen pyllyistä, joten pidän huolta että perä ei todellakaan roiku. Olen sitä mieltä, että jos olisin päästänyt itseni lihomaan, ei todellakaan olisi varaa valittaa. Lisäksi koetan kehua aina kun vain luontevasti tilaisuus tulee ja isännällä on selvästi aina rinta rottingilla kuin näin teen. Vastapalvelukset? Ei tule. Vaikka olen kymmeniä kertoja selittänyt. Seksielämällä ei todellakaan voi kehua.

Vierailija
670/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on naisilta unohtunut että mies, joka lähes aina on ainoa joka suhteessa tekee niitä aloitteita tai se joka tekee lähes kaikki niistä on luultavasti vähemmän halukas tekemään asiasta numeroa joka kerta. Jos nyt ajatellaan optimistisesti että mies tekee aloitteen vaikka 3 kertaa viikossa joista nainen torjuu 2 ja nainen kerran kahdessa kuukaudessa joihin mies lähtee aina mukaan niin onhan se hiukan eri motivaatio läsnä pitkän kaavan aloitteen tekemiseen naisella kuin miehellä...tai sitten se mies hakkaa normaalistikin päätä seinään asioiden kanssa.

Näitä lukiessani voin ihan rehellisesti sanoa ettei minulla ole ollut eikä tule olemaan niin huonon asenteen omaavaa naista kuin mitä suurin osa näyttäisi täällä olevan. Te olette vain ihmisiä, vain naisia, samoin kuin miehet ovat vain miehiä. Saahan sitä haluta päivittäistä palvontaa mutta ei yksikään selkärangan omaava mies sitä tule teille antamaan.

Vierailija
671/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vielä sylkäsee naamalle. toi on kyllä aina aika kiihottavaa

Vierailija
672/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai surullisia. Kuinka moni teistä käytti naisista sanaa ämmä tai muita rumia ilmaisuja.

Tämähän oli keskustelu siitä ärsyttävimmästä aloitteesta. Ei siitä, että mies tekisi "KAIKEN väärin".

Hyvä ketju pilattiin näille miesten rutinoilla. Olisitte pysyneet omilla palstoillanne.

Itse olen ollut suhteessa, jossa miestä ei haluttanut kuin kerran kahdessa kuussa. Maksimissaan. Sama mies selitti suhteen alussa, että sellaista tilannetta ei miehelle voi tulla, etteikö haluaisi naistaan. Kolahti omaan nilkkaan aika nopeastikin. Mutta minä ymmärsin, sillä tilanne nyt vain oli mikä oli, yövalvomisineen ja kaikkineen.

Mutta toisinpäinkö tätä ei voisi ymmärtää?

Niin, ja yhden exän tapa ilmoittaa halukkuutensa seksiin oli puraista minua nenästä kun suudeltiin. Voi kiesus. Turn off. Totally!

Nenästä pureminen... :D

Voihan se toimia toisinkin päin. Ehkä olisi tässä kohtaa kuitenkin syytä muistaa, että siinä missä nainen voi tehdä asioita ollakseen miehen silmissä haluttava, miehen on todella vaikea tehdä mitään vertailukelpoista ollakseen naisen silmissä haluttava. Naiselle nyt kuitenkin riittää että huolehtii itsestään ja kohtelee miestä hyvin. Miehen vastaava temppu olisi samaan aikaan muuttua kerjäläisestä viikossa multikansallisen "superyrityksen" johtajaksi, treenaisi itsensä hunksiksi ja saavuttaisi soaiaalista vaikutusvaltaa sellaisia määriä jota ei kellään muulla maailmassa ole. Hiukan eri vaikeusasteen hommia.

Vierailija
673/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vuodatuksesta. Ei muuta kun kaikki panemaan vierasta naista ja annetaan näiden kitisijöiden tiskata rauhassa ilman tökkimistä.

kun ei sitten multa saanut, vaikka olin kertonut että miten pitäisi toimia, niin meni maksullisiin naisiin.

Ehkä se ukkos laski keskituntiansionsa mukaan siitä olevan vähemmän kustannuksia itselleen että hän käy yleisissä...

No, hienoa että nykyisesi osaa paremmin.

Vierailija
674/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta päivittäistä palvontaa mutta ei yksikään selkärangan omaava mies sitä tule teille antamaan.

ainakin yksi (huom!) vilkkaan seksielämän omaava nainen kertonut juuri sellaisesta miehestä joka antaa paljon hellyyttä seksiyritysten ulkopuolella. Mutta oikei. Selvästi tilanne ei tule miksikään muuttumaan, koska miesten ei tarvi sopeutua. Vain naisten. Ja tällä systeemillä se ei tule onnistumaan. Tässäkin ketjussa on moni nainen kertonut antavansa jatkuvasti seksiä vaikkei yhtään huvita. Niin minäkin. Eli vastaan kyllä tullaan. Vain miesten ei tarvi tulla yhtään vastaan.

Vierailija
675/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas miehet että mikä siinä olisi niin kamalaa jos vähän huomioisi vaimoa viikolla?

Ei mikään jos nainen on sen huomion arvoinen. Omani on. Tiedän monta joiden takia en viitsisi edes persettä penkistä nostaa.

Vierailija
676/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täällä näitä itsetuntoraunioita itkee, että 'en sitten tee mitään kun ei kerran kelpaa tai 'mielummin olen ilman kun alan vaimoa palvoa'. Nyt itsetuntoa kehiin!

Kerro toki millä tavalla se, ettei vasten tahtoaan ala orjallisesti naisen juoksutettavasti on itsetunnon heikkouden merkki? Olen vähän sitä mieltä että vastavuoroisuus on asian ydin. Tuo mitä sinä ehdotit on puhtaasti sitä heikkoitsetuntoisen miehen palvomisliikettä. Sekin on väillä aiheellista, mutta että niin pitäisi toimia jatkuvasti niin...no...ei. Tai no, jos haluaa menettää kunnioituksen naisensa silmissä lopullisesti niin sitten ehdottamasi toimintamalli varmasti antaa kaiken sen mihin sillä pyritäänkin. Ei keskimääräinen nainen halua orjaa vaan suoraselkäisen miehen. "Hei kulta anteex ku mä ny näin kysyn mutta olisko mitenkään mahdollista että jos nyt tässä sua muutaman tunnin palvon niin ehkä sitten vois harrastaa vähän seksiä, jooko?" Veikkaan että toi ei toimi kovinkaan moneen naiseen siitä huolimatta että se toimii sinun kohdallasi.

Vierailija
677/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä rakkaan kanssa seksi on kivaa, muttei mun tarvii rakastaa, jos haluan naida.

Se kyrvällä naamalle läiskiminen on kaukana rakkaudesta. :D

Vierailija
678/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PILLU ON PILLU JA KYRPÄ ON KYRPÄ. Pimpsa, pimppa jne on pikkutytöllä, kikkeli ja pippeli pienillä pojilla, ne ei kuulu seksisanastoon eikä tarkoita aikuisen ihmisen sukupuolielimiä.

En todellakaan ole samaa mieltä kanssasi. Kikkeli on myös aikuisella miehellä, ja minut kyllä tämä nimitys sytyttää tosi hyvin. Ihme jaottelua harrastat, mutta onneksi se on vain sinun mielipiteesi.

Vierailija
679/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toi tökkiminen ei oo mun juttuja mutta kyllähän mies omaa rakastaan haluaa joka päivä.

Vierailija
680/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nainen nimenomaa käyttää oman aikansa miehen ja lasten huomioimiseen.

Pitää miehen puhtaissa ja siisteissä vaatteissa, leikkaa tukan, parsii sukan, tekee ruuan valmiiksi nenän eteen. Katsoo, että miehelle on jääkaapissa purtavaa, että miehen koti on siisti ja miehen lapset hoidettu..

Tuollainen nainen ansaitseekin erityishyvää huomiointia. Se vaan kun tuollaisia ei taida enää juurikaan olla. Taisivat olla monet tuollaisia viimeksi tuossa 1800-luvun lopussa ja hiukan myöhemmin vielä maaseudulla. Nykypäivänä melko harvinaistahan tuollainen toiminta on.