Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Ootteko kaikki Vantaalta/Peräseinäjoelta vai miks teillä on noin juntteja miehiä?
Mies kysyy koska on opetettu kohteliaaksi. Muuten se olisi väkisin kiinni käymistä. Nainen kuitenkin päättää ja antaa luvan. Mies pitää kalustaan ja kiihottuu naisen näkemisestä, siksi se alastomuus ja kalun esittely. Ärsyttävää naisen tekemää ehdottelua oli eksällä, liikkui alasti otsa kurtussa, ei puhunut mitään. Kun siitä sitten sänkyyn niin potki kun oli kiukkuinen :-o että osaa ne naisetkin. Mies34
tuskinpa noita iskurepliikkejä kukaan on kotoansa oppinut :)
Mielestäni neuvominen on hyvä ajatus, ellei mies sitten ota sitä loukkauksena (niitäkin on). Ainakin oma mieheni kertoo usein, että hänellä on joskus vaikea löytää klitoristani, kun se on aika pieni. Sama ongelma on ollut myös muutamilla aikaisemmilla miehillä.
suvunjatkamiseen tähtäävää toimintaa...
Aika surkeaa luettavaa tämä ketju =(
Näitä omaan ihanuuteensa pakahtuvien prinsessojen väläytyksiä kun lukee niin ei yhtään ihmetytä miksi sihteeriopiston nettisivuilla on tarjolla Suomi-miehille kymmeniä itäeuroopalaisia ilotyttöjä...
mulle kelpais ihan noi kaikki aloitteet, PAITSI lässytys ei missään tapauksessa. Mut joskus huumorilla tehty aloite (munan heiluttelu ja hölmöt letkautukset) voi olla myös suojakeino mahdollisen pettymyksen varalle. Että ihan vaan vitsillä kokeilin irtoisko...
Olen jokatapauksessa pääosin kateellinen, että teillä miehet osoittaa noin paljon halua teitä kohtaan. Meillä on todella hiljaista seksin saralla ja kaipaisin kovasti sellaista pikkutuhmaa läppää ja leikittelyä.
*Painelee nukkumaan miehen viereen, joka ei pidä minua haluttavana ja toimii mielummin kätensä kanssa*
ällöttää enemmän tämä naisten asennevamma. Ensin valitetaan että seksi on vääränlaista, ja sitten sitä vielä PYYDETÄNKIN väärin. Miehenne osoittavat teille rakkauttaan ja että haluavat teitä - luulisi ajatuksen miellyttävän. Ja kyllä minua saa vongata heiluttelemalla nenän edessä, jos sen tekee tarpeeksi vakuuttavasti. Ja minun ihana rakas miehenihän tekee.
Vähän ryhtiä, naiset!
..et saaks tänään pilluu.. No joo. Kysymys esitetään puoliltapäivin, parhaimmillan heti aamusta, joten eipä oo vastausta saatavilla. Mut meillä ei könytä sit vaan päälle, mä saan melkein pyydellä loppujen lopuks, et voitaisko nyt jo.. On se onni mies, joka ymmärtää lämmittelyn merkityksen :)
siitä, että saavat vinkua vauvaäänellä itäeurooppalaisille huorille, että "haluuks mami piliä", ihan vapaasti.
Nainen kyllä menee elämässä eteen päin lasten kans ilman tuollaista miestä. Sielläpä mies piliään läpsii huorien poskiin ja itkee iltaisin baaritiskillä, että miten tässä näin kävi kun ex lemppas hänet ulos ja lapset inhoaa häntä.
Onneksi löytyy laadukkaita miehiä niin ei ole tarvinnut mennä naimisiin tuollaisen juntin kanssa.
Aika surkeaa luettavaa tämä ketju =(
Näitä omaan ihanuuteensa pakahtuvien prinsessojen väläytyksiä kun lukee niin ei yhtään ihmetytä miksi sihteeriopiston nettisivuilla on tarjolla Suomi-miehille kymmeniä itäeuroopalaisia ilotyttöjä...
ja varmasti tunnisti itsensäkin täältä. seuraavaksi hän aikoi kuulemma testata tuon GRRR:n ja käpälän. =D
on varmaan ollu, kun imetin sängyllä poikavauvaani kyljellään niin mies työntyi takaapäin sisään ja sanoi vauvalle, et ime sinä vaan tissiä niin minä käytän äitiä toisesta päästä.
Pari kertaa on käynyt niin, että kun olen väsymykseen vedoten kieltäytynyt seksistä, niin mies on on yrittänyt kammeta itseään päälleni ja sanonut, et nuku vaan rauhassa, niin minä häärään samalla.
Tulisi varmasti historian lyhyin ketju. Vonkaisi ihan kuinka tahansa, kunhan joskus tekisi aloitteen!
"Haluatko maistaa isännän paisuvaista?" :)
Mies lukee sohvalla lehteä ja katsoo samalla telkkaria. Käy välillä paskalla ja hakee jotain syötävää. Jossain vaiheessa sanoo ohimennen :"Käypäs mun kimppuun".
-Ottaa munan esiin ja heiluttelee löysää kaluaan, kyselee että haluttaisko sua. joo tosiaan haluttaa :D tottakai, hetik un näen heiluvan löysän kullin niin jopas seksihalut heräävätkin
-saunassa tökkii selkääni (jos istun alempana) löysää kullia ja kysyy voitaisko me täällä.
-Aina kun pyydän hierontaa, on vastaus jos me voidaan sit sen jälkeen.
-voin tulla samaan aikaan tänään nukkumaan. Muuten aina valvoo myöhempään, huoh.
-kysyy suoraan et voitaisko me PANNA, ootko märkänä :D joo tottakai olen esim tiskejä laitattessa todella märkänä ja odottelen vain tuota kysymystä :D
-kun olen kieltäytynyt, kysyy voidaanko ees vaan pussailla :D Juu ainahan se pussailuun jääkin..
-voidaanko ees tosi nopeesti, jos panen nopeesti.
-mikset suostu, säkin kuitenkin saat, en ymmärrä mikset haluu orgasmia, voin tehdä sulle sen jälkeen jos et saa seksin aikana. mä en ainakaan vois kieltäytyy jos tietäisin et saan..Ainut ihana tapa on juuri se että hieroo ja pitää hyvänä, ei kysele tuolleen suoraan vaan elää hetkessä ja pitää mua hyvänä ja on HILJAA. Siitä sytyn..:) mutta joo näin tumpelo mies mulla ja aikasta nuori on.. ikää alle 30vuotta..
että miehet aina kuvittelee että hierottuaan hetken hartioita he pääsee panolle. Se hetki kun on yleensä hetki. Tyyliin, hieron hartioitasi 15 sekuntia ja sitten ollaankin jo tisseissä kiinni.
Olen vääntänyt miehelleni rautalangasta että laitetaan lapset nukkumaan (tehdään se yleensä yhdessä) ja kun tulen istumaan sohvalle, anna mun istua 10-15 minuuttia ihan rauhassa ja rentoutua että saan lapsiin, työhön ja ylipäätään arkeen liittyvät asiat pois mielestä. Että älä ole minuutissa tisseissä tai perseessä kun pääsen sohvalle.
Usein mun mies alkaa "hieroa" kun lapset vielä riehuu väsyneenä, eli ne pitäis laittaa maate ekaks. Ei tajua, ei. Tosi ällöä kun se kourii+ ehdottelee kun en tod.voi keskittyä jos koululaiset+1 eskarilainen mellastavat omassa huoneessa tai laitan ruokaa. Mikä noita miehiä vaivaa? Eikö lasten olemassaolo häiritse yhtään??En mä ainakaan voi naida kun joku vähänväliä kirkuu äitiä apuun tms.
Miesten kesken tiedän erään henkilön kommentoineen, että tarttis päästä pimpin päälle pomppimaan kun kassit roikkuu polvissa.
Huh....
Repesin! Toinen mille nauroin ääneen oli toi "markiisi kun täräyttää". Voi Luoja. :D :D
on varmaan ollu, kun imetin sängyllä poikavauvaani kyljellään niin mies työntyi takaapäin sisään ja sanoi vauvalle, et ime sinä vaan tissiä niin minä käytän äitiä toisesta päästä.
Tää oli ensimmäinen oikeasti oksettava. Hyi yrjö.
Nelikymppinen äijä ja puhuu sängyssä vauvaäänellä seksistä! Mä haluan miehen.
sama täällä! EI TOIMI!
Kiitos rakkaat siskot näistä viesteistä. Mä luulin, että olen ainoa maailmassa, kenellä on tällainen mies.