Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
601/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun vaikka koneella ja mies tulee esittelemään alasti helikopteria siihen viereen...prkl. 

Vierailija
602/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kultsi, voisitsä sjungaa mikkiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko pillua?

Vierailija
604/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kun näitä lukee, niin tulee mieleen, että olen oikean ratkaisun tehnyt kun teen aloitteen vain noin pari kertaa vuodessa. Vaimo saa ehdotella muut kerrat. Onhan siinä se etu, että vaimo on edes kohtuullisen halukas kun rakastellaan. Mikään ei ole kurjempaa kuin nussia halutonta naista.

Oikeasti minua itseänikin häiritsee, etten ole aloitteellisempi. Mutta miten sen tekee fiksusti ja miten kestää mahdollisen torjunnan - siinäpä pienet pulmat?

Vierailija
605/1174 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytää kun mies aina vaatimalla vaatii kosketusta mutta ei koskaan itse koske ensimmäisenä/vapaaehtoisesti.

Hän sanoo aina jotain tähän tyyliin: "Pystytä mun heppi!".

Ole siinä sitten kiimaisena... :(

Vierailija
606/1174 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki ehdotukset kuulostaisivat kivoilta jos äijällä vain seisoisi kunnolla. En jaksa innostua kun tiedossa on vain ankaraa ravistelua lapaluut hellinä ja puolilöysää munaa... =(

Vierailija
607/1174 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihana rallattelu: "Tulen portista, enkä nurkista ja köyräsen sua alaturkista..."

Vierailija
608/1174 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhmiä aloitteita silloin kun tietää, että ne johtaa kivaan leikkihetkeen.

Mua vähän huvittaa noiden tyytymättömien miesten valitukset tässä ketjussa. Jos seksi on todella hyvää, siitä harvemmin kieltäytyy. Se, mitä hyvä seksi on, kannattaa keskustella selväksi sen kumppanin kanssa. Toki sama pätee naisiinkin, jos haluaa hyvää seksiä, on turha kuvitella, että mies lukee ajatuksia vaan voi ihan kertoa, että tykkään tästä ja toi tuntuu ihanalle ja sellaistakin toivon ja et mitenköhän voisin tehdä sulle myös paremman olon ja myös sen, että kun teet noin, mua lakkaa haluttamasta.Jotenkin jos ei yhtään osaa lukea sitä naista, ettei näe että se on koko päivän tehnyt hommia tai on tosi väsynyt tai sillä on kiire, niin turha ihmetellä kun ei yritys onnistu. Varsinkin jos ei ole muuten ollut yhtään tukena, mutta seksiä pitäisi silti saada.

Jos ei ole yhtään kiinnostunut kumppanin haluista ja toiveista, ei se kerro kovin hyvää koko suhteesta. Tottakai ihmiselle, josta välittää paljon, haluaa myös tehdä hyvää, sängyssä ja huom. myös sen ulkopuolella. Joskus se vaatii vähän enemmän panostamista, joskus ihan pienet jutut riittää. Mutta se kommunikointi ja aito halu antaa toiselle nautintoa, se on musta se a ja o. Siihen jos panostaa, alkaa se kumppanikin usein haluta sitä seksiä enemmän.

Vierailija
609/1174 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:49"]

Se ihana rallattelu: "Tulen portista, enkä nurkista ja köyräsen sua alaturkista..."

[/quote]
Eihän tommoselle voi ku antaa ilolla. Ihana. :D

Vierailija
610/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan näin: Mies suutelee päivänä x vaimoa kevyesti niskaan ja toteaa että kylläpä tuoksut hyvältä. Ja jatkaa matkaa. Mies kehuu päivänä y vaimon uutta paitaa seksikkääksi ja vaimoa nätiksi. Vaimo ajattelee että onpa minulla ihana mies! Mies tekee seksialoitteen päivänä z ja saa ihan eri vastaanototon kuin ykkösvaihtoehdossa.

Eli jos viikonloppuna haluaa pikaisen seksisession pitäisi vaimoa viritellä viikon alusta asti tunnelmaan? Olen melkein ennemmin sitten ilman.

Tähän on parikin syytä: A) itseä alkaa aina panettaa ihan hulluna kun halaillaan vaimon kanssa. No sitten sitä tuskaa pitäisi kestää koko viikon. B) Tuokaan ei takaa mitään, joten ennemmin käytän aikani johonkin mukavaan touhuun. Kyllä se vaimo sitten ilmoittelee jos sattuu seksi kiinnostamaan. Eli jouluna ja juhannuksena :)

Vierailija
611/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä. Seksi menee meillä niin, että joudun panemaan ja hän vain makaa ja on puoliunessa.

Vierailija
612/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos viikonloppuna haluaa pikaisen seksisession pitäisi vaimoa viritellä viikon alusta asti tunnelmaan? Olen melkein ennemmin sitten ilman.

Et sä mitään tiettyä päivää varten ala "viritellä". Vaan otat pysyväksi tavaksi antaa vaimolle hellyyttä ja kosketuksia pitkin viikkoa. Ja jos heti rupeaa panettamaan, niin älä jää siihen kiehnäämään! Rupeaako sua oikeasti väistämättä panettamaan ihan joka kerta jos vaikka sanot vaimollesi jonkun nätin kohteliaisuuden?

Mutta hei, sä haluat olla ilman. Suit yourself. Mutta älä sitten akkaasi syytä vaan itseäsi. Monet naiset toimii näin, deal with it.

Vierailija
613/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli tuo "markiisi kun täräyttää", aivan totaalirepeäminen siinä kohdassa. Laittakaa lisää!

Vierailija
614/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulette aina liian nopeasti ja syytätte siitä naisen tiukkuutta. No, sitä sattuu kaikille.

Pian nainen on jatkuvassa puutteessa ja jatkatte samaan malliin vain itsenne tyydyttäen. Sitten saatte jokapäivä. Toisaalta kaikki naiset eivät ole kovinkaan kärsivällisiä, joten suosittelen antamaan heille yhden orgasmin noin kerran kuussa.

Näin mies saa joka päivä seksiä. Se tosin vaatii velmuilua ja valheellisuutta. Teidän pitää valehdella!

T: Ex

Vierailija
615/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulette aina liian nopeasti ja syytätte siitä naisen tiukkuutta. No, sitä sattuu kaikille.

Pian nainen on jatkuvassa puutteessa ja jatkatte samaan malliin vain itsenne tyydyttäen. Sitten saatte jokapäivä. Toisaalta kaikki naiset eivät ole kovinkaan kärsivällisiä, joten suosittelen antamaan heille yhden orgasmin noin kerran kuussa.

Näin mies saa joka päivä seksiä. Se tosin vaatii velmuilua ja valheellisuutta. Teidän pitää valehdella!

Vierailija
616/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
617/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa mä alkaisin vaan runkata, ja miehen mahdollisuudet saada seksiä vähenisivät olennaisesti.

Mut tosiaan, tän piti olla huumoriketju, ei oteta liian vakavasti. Miehet, tehkää oma ketju miten vaimot vonkaa ärsyttävästi :)

Vierailija
618/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa toki ero niistä miehistänne, kun ihan haluavat kanssanne rakastella.

Voisiko ehkä olla, että on kaverit niin tulleet torjutuiksi, että on jo paljon, että ylipäätään edelleen tekevät aloitteita.

Minkäslaisia ne teidän erinomaiset aloitteet ovat? Jos saan veikata, niin ei ole miehenne niitä viime vuosina nähneet. Ole siinä sitten itsevarma ja hurmaava!

Sen verran on tullu torjuntoja että olkoon.

Vierailija
619/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töykkimällä kyrvällä, että arvaas kuka koputtaa.

Vierailija
620/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta rakkaastani. Se ei koskaan sano tollaisia oksettavia kommentteja, vaan seksiä halutessaan suutelee, silittelee tms. Antaa toki hellyyttä muutenkin paljon, mutta on himokkaana jotenkin "vaativampi".

Seukkailin opiskeluaikoina yhden hyypiön kanssa, joka käytti juuri noita "Melaa mekkoon?" -, "Pissavehkeet yhteen" - tms. fraaseja. Lisäksi seksistä puhuessaan teki sellaista outoa maiskuttavaa ääntä ja hieroa käsiään yhteen. Ja kaikki hellyys piti aina johtaa seksiin. Silloin se oli ihan ok, enkä koskaan kyseisen miekkosen kanssa mitenkään tosissani ollutkaan. Nyt puistattaa pelkkä ajatuskin:D