Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
581/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 13:56"]

Sana MOI, tietyllä ilmeellä :D Joka johtaa siihen, että turpaan meinaa tulla jokainen kerta vaikka vain moikkausmielessä sanoo moi :D

[/quote]

Moi ;) :P

Vierailija
582/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2012 klo 19:30"]

ja me naiset osaamme täällä verkostoitua ja vaihtaa kokemuksia, niin me osaamme vaatia parempia iskurepliikkejä ;) Ei siis mitään markiiseja kiitos!

[/quote]

GRRRRRR  *Raapii ilmaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota housut pois niin ruvetaan hommiin.

Vierailija
584/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä hivuttautuu ujosti viereen ja alkaa hieromaan jöpöllään kylkeäni, ei sano mitään. Vähän ikävää jos olin juuri nukahtamassa jo.

Vierailija
585/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla sohvalla istuessa, juuri kun olin lähdössä nukkumaan, kysyi "Oliskos tänään mitään pillutouhuja?"

Vierailija
586/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tänään karkkipäivä?

Vierailija
587/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinkkaa kikkuliaan selkään,ei kovin ihanaa :DD ei ehdota koskaan,itte aina sanon et panettaa :DD kostona kun itekään ei ole romanttinen

Vierailija
588/1174 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 14:25"]

innostus lopahtaa justiinsa siihen ku ton kysymyksen kuulee sängyssä.. ja totta sekin että pikkasen muka vähän hierotaan ja sit pitäis olla jo heti valmista kauraa ja kintut levällään..
pannuun ottaa myös se että se mulkku pitää työntää siihen naaman eteen ja sillä huitoo tai muuten vaa oikeen näkyvästi näplätä löysää kalua nii et alkaa seisoo.
en oikeen jaksa näitä miehiä aina ymmärtää..huoh..

Et sitten kuitenkaan ole vaivautunut näyttämään miehelle kuinka sua pitää sormettaa? Naisisissa nimittäin on isoja eroja siinä (voi olla miehissäkin, ei ole kokemusta): Se ei ole läheskään sama millaisella rytmillä, millä alueella ja millä voimakkudella sormea pyörittää, yhtä pitää koskea kevyttäkin kevyemmin ja uittaa toisella kädellä 2-3 sormea sisään, toista taas pitää painaa niin kovaa että alka pelätä rikkovansa paikat eikä sisälle saa työntää mitään.

Kaikki naiset eivät todellakaan pidä sormettamisesta!

Jonkun pitäisi ottaa kirjoittaakseen opus "Kuinka saadaan nainen haluamaan seksiä".

Vierailija
589/1174 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2012 klo 23:25"]

Olen sanonut että älä kysy etukäteen vaan tule illalla viereen sohvalle makoilemaan tai tule vaikka antamaan pusu ja sano että nyt mennään makkariin. Että tulee ja vie, eikä anna mun vikistä vastaan. Mutta ei se perkele opi.

Mä oon kans yrittäny saada ukkokultaani ymmärtämään ton, et välil olis kiva ku se tulis ja veis. Olis se MIES joka näyttää kaapin paikan. Melko toivotonta tuntuu olevan. Yleensä sängyssä tarrautuu joko tisseihin tai perseeseen ja luulee, et ne paikat riittää. Oon muutamaan otteeseen maininnut, et ne ei oo ne kipinänappulat. Mut ei tunnu menevän peril.

Tähän olisi miehenä kiva saada joku sellainen ihan "rautalankamalli", että mitä te tuolla tarkoitatte? Mitä se tarkoittaa käytännössä, että mies "tulee ja vie"?

Onko hakusessa luolamies, joka murahtaa jotain, tarraa tukasta kiinni ja raahaa patjalle, repii vaatteet yltäsi ja rupeaa panemaan?

Onko se sitä, että määrätietoisesti tulee hyväilemään ja (välttää sitä vauvanääntä) ja riisuu kiihkeän tarmokkaasti mutta hellästi ja hätäilemättä vaatteesi?

Mitä mitä? Mitä te tommosella tarkoitatte?

Miehet eivät ole ajatustenlukijoita, joten selventäkää naiset hyvät tätä "ota ja vie" -termiä.

Vierailija
591/1174 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 15:51"]

Se ärsyttää, ettei mies enää ehdota. Valittaa seksin puutteesta, ja aloimme tosissaan tehdä asialle jotain (=harrastaa seksiä). Aloitteet vain ovat minun vastuullani. Olen kysellyt mieheltä, että mikset sinä sitten tee aloitteita, jos sitä seksiä haluat. Ei kuulemma halua painostaa. Niin, niitä aloitteitahan ei voi tehdä esim. 1-2x viikossa vaan pakko tehdä joka päivä... Runkkaa sitten yksin vessassa. En tajua.

[/quote]

Pakko kysyä, että ootko mun vaimo?

En tee aloitteita enää, koska sain tässä muutaman vuoden yhtä soittoa kuulla, että: "ei käy, ääh-väsyttää, ei huvita, pää kipeä, katotaan sitten myöhemmin, älä viitti, lapset on roikkunu mussa koko illan-saisko täällä joskus olla rauhassa".

Sitä kun aikansa yritti ja pisti parastaan ja lopputulos oli tämä, niin ei enää huvita tehdä aloitteita.

Tyhjän saa pyytämättäkin, eikä niin ota itsetunnon päälle kun ei myöskään tule torjutuksi ja pois huidotuksi. Runkkaaminen on ihan hyvä vaihtoehto.

Kerro sitten taas joskus viikkojen päästä, kun haluat seksiä.

[/quote]

Vierailija
592/1174 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä entinen jo, mutta..

Se kun on itse jo nukkumassa ja mies tulee jälkeen päin sänkyyn ja alkaa käpelöidä ja kun esität nukkuvaa niin tulee kuiskimaan sun korvan juureen ''mä haluun sua..'' Ei siinä muuten mitään, mutta jos tilanne jatkuu seuraavasti.. Kun vastaan että ''Ei nyt oikeesti, eiks nukuttais...'' Niin tää kääntää sut selälleen ja tulee itse sun päälle hieromaan itseään sua vasten ja toistelee ''Ooksä ihan varma..?'' ja kun kolmannen kerran kieltäydyt niin alkaa kiskomaan sun housuja jalasta kiellosta huolimatta...

Ei saanut mies sinä iltana ja ihmetteli kun suutuin..

Vierailija
593/1174 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on kyllä irronnut monet hyvät vitsit omaan suhteeseen :-D meillä esimerkiksi pidetään nykyään kädestä pitelemisen sijaan kullista kiinni sängyssä. Mies ottaa kädestä kiinni ja ohjaa sen jalkoväliinsä, on kuulemma turvallinen olo kun "ei tästä mihinkään karkuun pääse" :-D  joskus se on aloite seksiin, joskus ei ;-) huumoria petipuuhiin :-D

Vierailija
594/1174 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väsyttääkö?" Voi vittu...

Vierailija
595/1174 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan jauhetaan siitä kuinka mies ei osaa ja kuinka pitäisi tehdä sitä ja tätä. Kai teilläkin naiset on aivoja tehdä intohimoisia yllätyksiä miehillenne. Tähän väliin hyvä vedota vaikka siihen että aina sanotaan että naiset on fiksumpia ku miehet. Eipä vaikuta siltä. Sen sijaan narsistimaista käytöstä torjua toinen ja valittaa sitten tyttöporukassa tai nettipalstoille siitä kuinka on huonoa seksiä kun mies ei teekkään enää alotteita ollenkaan. Ehkä kannattaisi miettiä sitä milloin te itse teette.. ja tosiaan lahnalohia saa k-kaupan tiskiltäkin eikä ne hauku meitä aina. Minkäs me sille voidaan että panettaa useammin kun teitä ei näköjään koskaan.  Terveisin : vasta eronnut 28 v kundi joka on tympääntynyt siihen kuinka naiset ei enää osaa arvostaa pieniä tärkeitä juttuja

Vierailija
596/1174 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2012 klo 19:58"]

Ootteko te naiset koskaan ikinä itse ehdottaneet taikka vihjanneet haluavanne? Ja miten?

- eipä yhtään vastausta ole tullut.

Valitusta ja kälätystä miesten tekemistä virheistä sen sijaan riittää.

[/quote]

Eipä ole ei .. Prinsessat vaan valittavat kun herne painaa patjojen alla eikä mikään ole hyvä :D toivottavasti löytyisi vielä paljon rentoja fiksuja naisia :)

Vierailija
597/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää prinssit oma ketju, jossa kerrotte jonkun oman turn offin aiheesta x.

Vierailija
598/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei ihme noitten kommenttien perusteella, että moni nainen inhoaa seksiä. Osa naisista lähtee sitten kokeilemaan vierasta/ vaihtotavaraa, mutta ajastaan sekin alkaa tökkiä.

Miehet viehtyvät antavaan ja halukkaaseen naiseen ja toki naisilla on uutuuden viehätystä. Sitä virettä on vaan hankala ylläpitää vuosien saatossa.

Vierailija
599/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meni kahvit väärään kurkkuun muutaman kerran näitä lukiessa. Tulee ihan omat exät mieleen. Onneksi nykyisellä ei ole mitään idiootteja maneereja ja seksi kuten kaikki muukin toimii niin täydellisesti.

Vierailija
600/1174 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meni kahvit väärään kurkkuun muutaman kerran näitä lukiessa. Tulee ihan omat exät mieleen. Onneksi nykyisellä ei ole mitään idiootteja maneereja ja seksi kuten kaikki muukin toimii niin täydellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi