Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Milä ihmeen sanalla sitä toosaanne sitten saa kutsua hekuman hetkellä jos ei "pillulla"?
pimppi?
emätin?
vagina?Vai pitäisikö miehen sanoa aina "Sinä tunnut niin hyvältä"
vittu mitä paskaa. Ahdistukaa kuoliaaksi jos miehenne kehuu Teidän Pillua.
Laittakaa moinen Sika pihalle niin saatte mitä pyysitte eli jäätte yksin kaikessa paremmuudessanne.
Laasasen palstalta karannut letkunroikotin on nyt vaan hiljaa.
Toinen on se että se tulee viereen ja kysyy, "naijaanko"?
Ei todellakaan!!
Hieman takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Ei näitä viimeisimpiä sivuja ole edes jaksanut lukea, kun juttu vain kiertää samaa tylsää kehää.
kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo
GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!
Huutonauru pääsi kun tämän luin. :)
Vaikka ei se sen seksikkäämpää ole nuoremmallakaan miehellä. Oma ukko tulee välillä sellaisten ilmeiden, virnistelyjen ja ääntelyiden kera ehdottamaan seksiä, että hetki menee nauramisesta toipumiseen ennen kuin pääsee itse asiaan. :)
Se ainoa oikeasti ärsyttävä tapa tehdä aloite hänellä oli alkuaikoina käydä suoraan kouraisemalla kiinni jalkoväliini. Onneksi ymmärsi sen olevan minulle epämiellyttävää ja jätti tämän pois kun sanoin siitä. Muuten nämä esille tulleet peniksen heiluttelut ja vastaavat ovat meillä ihan tuttuja juttuja ja niihin ihan huumorilla suhtaudun, kun eivät ne mitään tosissaan tehtyjä aloitteita edes ole. Kunhan toinen ylpeänä tavaraansa tuulettaa. Välillä tosin sekin johtaa seksiin. Meillä huumori on iso osa elämää. :)
en nyt tiedä ärsyttävin, mutta kutsuu minua lempinimellä häpsy (ei tarkoita mitään pervoa :D). Häpsyn pitäis antaa mulle pillua tai häpsyn pitäis ottaa multa poskeen.. huoh.. ei aina nappaa.. vittumaista sillon kun kavereita kylässä ja tollasta tulee. vaikkakin läpällä heittää kavereiden kuullen. :D enemmän ärsyttää kun kavereiden edessä kännissä rupee kourii. sillon tulee multa kyllä kova sana. :) tykkään kyllä antaa kun miestä himottaa koska itekkin saan ku haluun!
Nyt menee hiukan OT:ksi mutta kysyn kuitenkin. Ne teistä jotka valittavat siitä että teidän miehet ovat ns. hanurista, toivoisin että vastaisitte seuraaviin kysymyksiin:
1: Mikä estää teitä tekemästä aloitetta ja siten välttää ne tilanteet?
2: Joidenkin kohdalla vaikuttaa siltä, ettei ongelma ole aloitteessa vaan siinä että ylipäätään "joutuu" harrastamaan sitä seksiä alun huuman jälkeenkin. Miksi siitä pitää tehdä suorittamista sen sijaan että antaisi mennä vaan ja nauttisi kun se kerran on mahdollista?
Huutonauru pääsi kun tämän luin. :)Vaikka ei se sen seksikkäämpää ole nuoremmallakaan miehellä. Oma ukko tulee välillä sellaisten ilmeiden, virnistelyjen ja ääntelyiden kera ehdottamaan seksiä, että hetki menee nauramisesta toipumiseen ennen kuin pääsee itse asiaan. :)
Se ainoa oikeasti ärsyttävä tapa tehdä aloite hänellä oli alkuaikoina käydä suoraan kouraisemalla kiinni jalkoväliini. Onneksi ymmärsi sen olevan minulle epämiellyttävää ja jätti tämän pois kun sanoin siitä. Muuten nämä esille tulleet peniksen heiluttelut ja vastaavat ovat meillä ihan tuttuja juttuja ja niihin ihan huumorilla suhtaudun, kun eivät ne mitään tosissaan tehtyjä aloitteita edes ole. Kunhan toinen ylpeänä tavaraansa tuulettaa. Välillä tosin sekin johtaa seksiin. Meillä huumori on iso osa elämää. :)
Kerroin miehelleni tästä ketjusta ja taisimmepa lukea muutama päivä sitten yhdessäkin tätä. Kun mieheni lauantai-iltana käytti juurikin tuota muikeaa ilmettä ja silmien pyörittelyä ollessamme vähäpukeisina kylppärissä, räjähdin nauruun. Ja mieheni hoksasi heti itsekin mistä oli kyse ja alkoi nauraa. Ja sen jälkeen mentiin iloisina petipuuhiin :)
Golfaplodit tälle. Nyt kun tiedät mitä oikea dialogi tuottaa tulokseksi, mitä luulet niiden kohdalla tapahtuneen jotka valittavat ettei viesti mene perille? Mielestäni tämä ei ole mikään vaikea päättelytehtävä. Ihminen joka haluaa olla hyvä kumppani toimii omien rajojensa puitteissa kumppanin preferenssien mukaan näissä asioissa. Jos yksi ei arvosta toista tarpeeksi tehdäkseen niin on vikaa muuallakin kuin siinä jolta arvostus ja sen tuoma motivaatio puuttuu. Viimeksi kun tarkistin parisuhde on kahden ihmisen yhteisen panoksen summa. Tuo täälläkin joidenkin kohdalla esiin tullut "HV-asenne" ei ole panostusta, se on tuhoamista ja on kohtalaisen varmaa etteivät ne mimmit tajua sitä eroa koska "pikkuprinsessasyndroma".
mä en kaipaa aplodeja, minulle riittää se, että suhteeni toimii. enkä välitä leikkiä arvausleikkejä toisten ihmisten parisuhteilla. kuten itsekin sanoit, kyseessä on kahden kauppa, ei meidän ulkopuolisten.
Eipä tule muuta ärsyttävää tapaa mieleen kuin se että siitä pitäisi etukäteen sopia.
En mä voi tietää millainen fiilis silloin illalla on ja jos joku lapsista "päättää" valvottaa, niin sitten ei enää tod.näk jaksa kun se olisi mahdollista.
Mä en halua pettyä, enkä halua miehenikään pettyvän.
Onneksi noita kyselyjä tulee todella harvoin.
Kun ex-mies halusi seksiä:
-tuli kourimaan rintojani takaapäin kun tiskasin
-tuli tökkimään kovalla munallaan kylkeäni ja haarojani usein tosi kipeästi kun laitoin ruokaa tai siivosin
Suutuin asiasta joka kerta mutta ei tehoa. Kun tuota tapahtui tosi usein juuri tiskatessani aloin tehdä niin että otin tiskivettä kupillisen ja paiskasin miestä päin. Pari kertaa otti ennen kuin uskoi.
Jokainen, ja siis joka hemmetin aamu alkoi kello 4-5 aikaan sillä että mies tökki kivikovalla munallaan minua haaroihin ja selkään. Tätä rallia jatkui välillä parikin tuntia. Unesta ei tullut mitään.
Usein aloite seksiin oli siis puhtaasti rintojeni kopeloiminen. Itse halusi vain random iltapäiväpusun, mies vetääkin viereen ja alkaa kovakouraisesti puristelemaan rintoja ja jo pitäisi olla valmis seksiin.
Jos mies halusi seksiä ja itse en just silloin halunnut meni yö siinä että mies huokaili syyllistävästi "HOHHOIJJAA!" "OHHOHHOIJAA" "HUOOOOKAUS!!!" Ja ramppasi viereltäni tupakalle kahdeksan kertaa yössä jotta en olisi saanut nukkua. Ja siis tuon selkeän huokailun ja voivottelun syy ei ollut se että mies olisi ollut niin tuskissaan tms. vaan siis käytti sitä syyllistämiskeinona...
Koettu on myös munalla naamalle lyöminen, se, että mies ottaa harteista kiinni ja väkisin pitää paikallaan "leikillään" ja työntää munaa naamaani (tuossa tilanteessa tuli joka kerta pakokauhu) ja mitäs kaikkea muuta?
Uskomatonta mihin kaikkeen epävarma nuori tyttö suostuu kun kuvittelee että se on normaalia.
Minusta huomionarvoisia tässä ketjussa ovat jotkut miesten kirjoitukset joiden sanoma on että kauheaa; heidän _pitäisi feikata_ monta päivää hellyyttä ja tehdä kotitöitä ja olla vielä lastenkin kanssa että alkaisi herumaan.
Mulle tulis todella surullinen olo jos ainoa kumppanini tässä elämässä olisi tuollainen. Ettekö te osaa olla parhaita ystäviä puolisoittenne kanssa? Sitähän luulisi että haluaa tehdä kaikkensa jotta toisellakin olisi hyvä olla.
Mä olen niin kiitollinen että oma mies on myös paras ystävä - ei ole tullut vastaan tilannetta että olis tarvinnut rakastella vasten tahtoa siinä pelossa että toinen muuten suuttuu/loukkaantuu/lähtee huoriin.
Ihana mies, herkkä, ei tiedä miten lähestyisi. Rakasta häntä!
"Ota multa suihin, saatat saada seksiäkin." Mies on siis oikeasti laiskistunut niin paljon, että haluaisi lähinnä suihinottoja, kun ei jaksa panna. Ja ollaan ihan suht nuoria ihmisiä ja vasta pari vuotta oltu naimisissa.
Joku sanoi myös, ettei halukkaalla voi olla löysä muna. Kyllä mun miehellä usein on löysä muna, jota sitten esittelee ja pyytää tekemään sen kovaksi.
Sun mielestä kumppanin kunnioitusta on se, että tullaan huiskimaan kullilla naamaan vaikka on miljoona kertaa sanottu, ettei se ole kivaa??
Niinkö olen sanonut? Onko sinun mielestäsi kunnioitusta se, että kumppanille nalkutetaan joka asiasta, vaaditaan sitä sun tätä ja sitten kun se mies toteuttaa ne kaikki asiat niin nainen keksii vain muuta valittamisen aihetta tarvittaessa puhtaasti oman mielikuvituksensa syövereistä?
Kannattaa muistaa, että kaikissa noissa tilanteissa on 2 ihmistä joista vain lottovoittoa vastaavalla todennäköisyydellä toinen on syytön. Ihminen joka on kunnioituksen arvoinen saa kunnioitusta, aina ja poikkeuksetta. Jos ei sitä saa kannattaa ensin etsiä syytä omista toimista ja vasta sitten sen toisen asenteista. Jos länkyttää turpaansa ja muutenkin suhtautuu epäkunnioittavasti kumppaniaan kohtaan niin ihan sukupuolesta riippumatta metsä alkaa ennemmin tai myöhemmin vastaamaan kuten sinne huudetaan. Todennäköisesti sinä kuvittelet että se epäkunnioitus lähtee aina miehen puolelta vaan toisin on todellisuus.
Viimeisten muutaman vuoden aikana, jona olen seuraillut näitä keskusteluja eri palstoilla, asetelma on juuri tämä. Mies saa kieltäytyä seksistä, mutta nainen ei. Haluaisin nyt saada vastauksen, miksi naisen tulee joka kerta haluttomana osapuolena tyydyttää mies, mutta miehen ei tarvitse haluttomana osapuolena tyydyttää naista??
Niin ja ennakkoluuloisena oletat heti että olen samaa mieltä. Tapu tapu. Kuka vaan saa minun mielestäni kieltäytyä. Kannattaa vaan miettiä miksi niin tekee ja mitä seurauksia sillä on. Jos seksi muuttuu vallankäytön välineeksi niin perseelleen menee 100% kerroista.
Facepalm, olet häpeäksi sukupuolellesi!
Tiedätkö, henkilöön käyminen on kohtuullisen heikko siirto ihan missä tahansa vaiheessa keskustelua. Nytkin ainoa asia jonka tuolla sait aikaan oli se, että käytännössä ilmoitit olevasi närkästynyt siitä että kaikki/jotkut/joku teoriani toteutuu kohdallasi sellaisenaan ja joudut myöntämään itsellesi ettet olekaan syytön ongelmiin jotka suhteessasi ovat olemassa.
Jatkossa suosittelen ettet tuo asiaasi esille tavalla jolla et tee itsestäsi ja kommenteistasi vähemmän uskottavia. Kuitenkin suosittelen myös että valjastat tämän "valaistumisesi" ja ammennat siitä energiaa suhteesi korjaamiseen siitä valittamisen sijaan.Onnea jatkoo. :)
Hahhah. Arvauksesi meni täysin pieleen. Sen sijaan sinulle lienee kolahtanut ja pahasti kun noin pakkomielteisesti viitsit suhtautua tähän aiheeseen.
Edelleenkin, olet joko trolli tai mielisairas tai molempia, pilasit hyvän huumoriketjun idiotismillasi, etkä tule tuolla jaarittelullasi saavuttamaan yhtään mitään. Kaikki normaaliälyiset miehet tajuavat että tämä ketju on tarkoitettu läpäksi. Pakene vuorille vitun apina!
salskeaa nuortamiestä ja kun lopulta päädyttiin petiin, mies makasi reporankana ja työnsi minua päästä haaroväliinsä! No ei siinä mitään, annoin suuseksiä ja ajattelin sitten että päästään hommiin mutta mies vain makasi kuin lahna.
Tämä toistui joka kerralla ja minulta meni kokonaan halut. Niinpä miehen taktiikka ehdottaa seksiä oli vain käsiksi käyminen kun yritin nukkua vieressä. Repi minut päälleen ja työnsi päästä haaroväliinsä, vaikka miten olin nukahtamispisteessä. Jos kieltäydyin, odotti hetken ja sitten alkoi taas repiä, joten suuhoito oli pakko antaa jotta saisi edes minuutin unta.
Kerran huusin kuolemanväsyneenä että se repiminen jumalauta loppuu. Mies oli hetken hiljaa ja sitten potki minut sängystä lattialle.
Ei tapailtu enää.
Miten niin miehen ei haluttoman osapuolena pidä tyydyttää naista? Kyllä meillä ainakin homma toimii niin, että jos toista ei nappaa, niin kerran voi odotellakin, mutta seuraavalla kerralla sitten kyllä hoidellaan toinen - ihan sama kumpi se on. Minä haluan usein aamulla seksiä ja miehelle se ei ole mikään mieluinen aika, tai vaatii vähän enemmän heräämistä, että homma toimii. Mutta hän mielellään hoitelee minut aamulla sängyssä, sanoo huomenta kulta ja menee keittämään kahvia. Ja voi sitten koko päivän hyvällä mielellä odottaa, mitä kivaa minä keksin hänelle illaksi :) Minä olen meistä se himokkaampi, joten ei tule äkkiseltään mieleen hetkeä jolloin olisin kieltäytynyt, mutta kyllä sitä tulee hoideltua toista ihan vaan siitä ilosta, että saa hoidella toisen. Ja tiedän aina, että minäkin saan, ettei tarvi tehdä mitään vaihtokauppoja. Ja mies tietää samoten. Se on varmaan se olennainen juttu.
Perustakaa oma ketju, jossa voitte vängätä ketkä ovat eniten väärässä. Tämän otsikko oli jotain ihan muuta.
Ton yhden selityksiä ei jaksa lukea, pelkästä vastausten määrästä voi laskea ne kalahdukset.
Golfaplodit tälle. Nyt kun tiedät mitä oikea dialogi tuottaa tulokseksi, mitä luulet niiden kohdalla tapahtuneen jotka valittavat ettei viesti mene perille? Mielestäni tämä ei ole mikään vaikea päättelytehtävä. Ihminen joka haluaa olla hyvä kumppani toimii omien rajojensa puitteissa kumppanin preferenssien mukaan näissä asioissa. Jos yksi ei arvosta toista tarpeeksi tehdäkseen niin on vikaa muuallakin kuin siinä jolta arvostus ja sen tuoma motivaatio puuttuu. Viimeksi kun tarkistin parisuhde on kahden ihmisen yhteisen panoksen summa. Tuo täälläkin joidenkin kohdalla esiin tullut "HV-asenne" ei ole panostusta, se on tuhoamista ja on kohtalaisen varmaa etteivät ne mimmit tajua sitä eroa koska "pikkuprinsessasyndroma".