Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Ethän vain vahingossa mennyt arvailemaan, että nainen automaattisesti nalkuttaa, jos mies ei osaa puhua? Ja kerrotko miksi ihmeessä tungit tähänkin viestinvaihtoon kotityöt mukaan?
En toki mennyt väittämään sellaista vaikkakin tilastojen valossa se olisi ollut todennäköisin vaihtoehto. Ei niin etteivätkö miehetkin osaisi länkyttää naamaansa täysin turhista asioista. Se nyt vaan on tyypillisempää naisille.
Vedin kotityöt mukaan asiaan ihan vain siksi, että se taitaa kuitenkin olla se yleisin nalkuttamisen aihe suomalaisissa parisuhteissa.
Kuvauksesi mukaan ukkosi oli aika erikoistapaus. Jos nyt koitetaan pysyä näissä ns. tavallisissa miehissä tai sitten ottaa joku esimerkkitapaus ja puida vain sitä. Käviskö se sulle?
"Facepalm" toivoo että pysyttäisiin näissä tavallisissa eikä vedettäisi koko ajan mukaan yksittäisiä ääritapauksia. Kuulitteko nyt kaikki? :)
Facepalm, on varmaan näitä Richard Gereä odottavia psykonaisia. Kuten on myös pihtaavia miehiä. Ja kaikkea siltä väliltä. Mutta tuskin me nyt saadaan tänne ketään tällaista selittelemään tilannettaan, joten eiköhän jätetä tämä jankkaus ja palataan ketjun alkuperäiseen aiheeseen.
Kuvauksesi mukaan ukkosi oli aika erikoistapaus. Jos nyt koitetaan pysyä näissä ns. tavallisissa miehissä tai sitten ottaa joku esimerkkitapaus ja puida vain sitä. Käviskö se sulle?"Facepalm" toivoo että pysyttäisiin näissä tavallisissa eikä vedettäisi koko ajan mukaan yksittäisiä ääritapauksia. Kuulitteko nyt kaikki? :)
Villiä, yritys valjastaa massa yhtä vastaan kun et itse jaa näkemystäni. On se hyvä ettei tuollainen toimi silloin kun ollaan henkisestikin aikuisten ihmisten kanssa keskustelemassa.
Facepalm, on varmaan näitä Richard Gereä odottavia psykonaisia. Kuten on myös pihtaavia miehiä. Ja kaikkea siltä väliltä. Mutta tuskin me nyt saadaan tänne ketään tällaista selittelemään tilannettaan, joten eiköhän jätetä tämä jankkaus ja palataan ketjun alkuperäiseen aiheeseen.
Varmasti on ja sopiihan se että palataan siihen alkuperäiseen aiheeseen, valittamiseen ja voivotteluun sen sijasta että edes yritettäisi korjata niitä ongelmia jotka itse ollaan aiheutettu. Toteuttakaa toki itseänne, taidan palata tuonne oman toimivan parisuhteeni pariin jossa molemmat osapuolet ovat oikeastikin aikuisia ihmisiä. :D
Pakene vuorille vitun apina!
Hyvä yleisö, lainattu kommentti on peräisin ihmiseltä jota ei yhtään kiukuta. Muistetaanhan kohdella kanssaihmisiä juuri noin hyvin ainakin silloin kun meillä itsellämme on kivaa jottei kellekään vaan tulisi mielikuvaa siitä että kiukuttaisi. :)
Luettuani näitä viestejä, niin en yhtään ihmettele miksi miehet käyvät vieraissa!
Luettuani näitä viestejä en ihmettele miksi naiset käyvät vieraissa ja miksi ne näennäisesti perheidyllissä elävät ihan näpsäkätkin milffit ovat niin kovasti hyväkäytöksisten, itsevarmojen herrasmiesten perään. Hehän vain haluavat tuntea itsensä naiseksi edes välillä.
Pakko kyllä myöntää että näitä lukiessa ei todellakaan tule mieleen mitään "oikeaa" keinoa tehdä aloitetta yhdenkään ketjun naisen kanssa.
Ei saa suoraan sanottuna edes koskea, tai jos koskee niin pitää koskea "hellästi, mutta päättäväisesti". Ei saa ehdotella, mutta pitää ehdotella sitten eleillä, mutta eivät eleetkään saa olla mitä vaan. Pitää olla hiljaa, pelkillä silmillä viestittää, mutta ei myöskään saa tuijottaa, tai jos on vaikka pienet silmät niin turha edes yrittää. Huumorintajua pitää myös olla muttei sitten mitäään irstasta vitsailua, ellei näytä Brad Pitiltä. Pitää olla siis herkkä mutta lässyttää ei saa.
hahaha voi luoja nää on hauskoja :D miespuolinen ystävä linkkasi ja oon nauranut kyljet kipeenä!
Itse olen sinkku, mut joskus kokenut myös tuon velton kullin esittelyn (välillä se on oikeesti myös toiminut, jos ilmapiiri on vitsikäs ja jätkä saattoi sanoa perään ''katso nyt tätä....voitko muka vastustaaaaaa'' ja kaappaa syliin yms).
Mut naisten alotteista joku heitti, että tehkää itekkin välillä jotain!
Kerran kesällä olin yhden jäpikän kanssa hakaniemen torilla, mulla oli joku kesämekko, ja sanoin sitten yhtäkkiä että mulla ei ole pikkuhousuja vaikkei se ollut edes totta :D no jätkä oli hetken hiljaa ja tuijotti maahan ja sanoi että joopajoo no eiköhän lähetä sitten! ja oli oikein rietasta meininkiä :P
Mut en kyllä oikein muuten keksi miten sen alotteen ihmeellisemminen tekis, halailua pussailua ja siitä sitten pikkuhiljaa....
Joskus villitsin miestä kertomalla tyttö-tyttö-tarinaa samalla kun kiehnäsin sylissä. Oli menestys :D
Luettuani näitä viestejä, niin en yhtään ihmettele miksi miehet käyvät vieraissa!
Luettuani näitä viestejä en ihmettele miksi naiset käyvät vieraissa ja miksi ne näennäisesti perheidyllissä elävät ihan näpsäkätkin milffit ovat niin kovasti hyväkäytöksisten, itsevarmojen herrasmiesten perään. Hehän vain haluavat tuntea itsensä naiseksi edes välillä.
Syy on biologiassa, ei miehissä. Noiden naisten kohdalla on ihan sama millainen mies on, he eivät koskaan ole tyytyväisiä siihen mitä he saavat.
Syy on biologiassa, ei miehissä. Noiden naisten kohdalla on ihan sama millainen mies on, he eivät koskaan ole tyytyväisiä siihen mitä he saavat.
on pelkästään hyvä että tuo trolli ilmoittaa jo otsikossa millä kehonkielellä hänen viesteihinsä tulee suhtautua.
salskeaa nuortamiestä ja kun lopulta päädyttiin petiin, mies makasi reporankana ja työnsi minua päästä haaroväliinsä! No ei siinä mitään, annoin suuseksiä ja ajattelin sitten että päästään hommiin mutta mies vain makasi kuin lahna.
Tämä toistui joka kerralla ja minulta meni kokonaan halut. Niinpä miehen taktiikka ehdottaa seksiä oli vain käsiksi käyminen kun yritin nukkua vieressä. Repi minut päälleen ja työnsi päästä haaroväliinsä, vaikka miten olin nukahtamispisteessä. Jos kieltäydyin, odotti hetken ja sitten alkoi taas repiä, joten suuhoito oli pakko antaa jotta saisi edes minuutin unta.
Kerran huusin kuolemanväsyneenä että se repiminen jumalauta loppuu. Mies oli hetken hiljaa ja sitten potki minut sängystä lattialle.
Ei tapailtu enää.
Kuitenkin monta yötä vietit hänen kanssaan? Oliko muuten ihan normaalin oloinen tyyppi :D?
salskeaa nuortamiestä ja kun lopulta päädyttiin petiin, mies makasi reporankana ja työnsi minua päästä haaroväliinsä! No ei siinä mitään, annoin suuseksiä ja ajattelin sitten että päästään hommiin mutta mies vain makasi kuin lahna.
Tämä toistui joka kerralla ja minulta meni kokonaan halut. Niinpä miehen taktiikka ehdottaa seksiä oli vain käsiksi käyminen kun yritin nukkua vieressä. Repi minut päälleen ja työnsi päästä haaroväliinsä, vaikka miten olin nukahtamispisteessä. Jos kieltäydyin, odotti hetken ja sitten alkoi taas repiä, joten suuhoito oli pakko antaa jotta saisi edes minuutin unta.
Kerran huusin kuolemanväsyneenä että se repiminen jumalauta loppuu. Mies oli hetken hiljaa ja sitten potki minut sängystä lattialle.
Ei tapailtu enää.
Kuitenkin monta yötä vietit hänen kanssaan? Oliko muuten ihan normaalin oloinen tyyppi :D?
muuten ihan fiksu enkä olisi uskonut tuollaista! Vietimme öitä yhdessä lähinnä viikonloppuviihteen päätteeksi joten laitoin viinan piikkiin. Viimeistä en sulattanut. :D
Pakko kyllä myöntää että näitä lukiessa ei todellakaan tule mieleen mitään "oikeaa" keinoa tehdä aloitetta yhdenkään ketjun naisen kanssa.
Ei saa suoraan sanottuna edes koskea, tai jos koskee niin pitää koskea "hellästi, mutta päättäväisesti". Ei saa ehdotella, mutta pitää ehdotella sitten eleillä, mutta eivät eleetkään saa olla mitä vaan. Pitää olla hiljaa, pelkillä silmillä viestittää, mutta ei myöskään saa tuijottaa, tai jos on vaikka pienet silmät niin turha edes yrittää. Huumorintajua pitää myös olla muttei sitten mitäään irstasta vitsailua, ellei näytä Brad Pitiltä. Pitää olla siis herkkä mutta lässyttää ei saa.
"Oisko tänään jotain pillutouhuja?". Ei jeesus, ja minä kun olen pitänyt omaa miestäni junttina kun sen mielestä "mentäskö sänkyyn?" on täysin riittävä esileikki. :)
keskustelee omasta ääripäätilanteestaan lähin aivan ristiin? Tämä yksikin kommentoija penää kollektiivisesti ketjua lukevilta naisilta vastausta, että miten sitten pitää seksiä ehdottaa, jos ei viikolla käy eikä viikonloppuna, ei käy aamulla päivällä illalla eikä yöllä, ei käy sohvalla eikä keittiössä eikä suihkussa eikä sängyssä, ei edes autossa... No kuka tuohon nyt voi sitten vastata! Muuta kuin että ei vissiin sitten käy mitenkäänpäin mihinkään aikaan, eikä se syy välttämättä ole siinä että on teknisesti aloitteessa tehty jotain väärin.
Ketjussa kuitenkin oli esimerkkejä tilanteista, joita joku nainen omassa parisuhteessaan on pitänyt jollain tapaa ärsyttävinä. Useimmat vastaukset oli aika lyhyitä, huom.
Olisihan niihin toki voinut jaaritella kaikki 99% miehen lähestymisyrityksistä ja sitten loppuun mainita että kerran oon kyllä antanut, silloin olin täyden kuun aikaan lämpimänä kesäyönä juuri saapumassa Richard Geren kanssa romanttiselta illalliselta valkoisten hevosten vetämillä kärryillä. Pysähdyimme lammen rannalle, tulikärpäsiä hohteli ympärillä, Richard polvistui ja lauloi minulle sonaatin säestäen itseään klassisella kitaralla, kosi ihanasti ja ojensi valtavan timanttirsormuksen, ja kun sain sanottua että I do niin juuri sattumalta alkoi ilotulitus ja kun sitä katselimme Richard suuteli minua sopivan viekoittelevan poikamaisesti mutta vaativan hellästi ja miehekkään karheasti samalla hieroen selkääni juuri sopivan eroottisesti, ja niin minä sitten avasin reiteni siinä lumileopardin taljalla.
Tämähän on ihan yhtä yleistä kuin se että naiset on kiukkuisia itsekeskeisiä sikarumia prinsessoja, jotka eivät tee ikinä kotitöitä vaikka väittävät tekevänsä, kun oikeasti katsovat sen ajan romanttisia komedioita, edellyttävät että miehensä raataa duunissa ylitöitä ja rakentaa talon ja hoitaa lapset ja kuuntelee naisen julkiset syytökset siitä ettei mies ikinä tee mitään ja sitten vielä solvaavat miestä ilkkumalla kun tämä joskus epätoivoissaan yrittää rakentaa parisuhdetta heiluttelemalla itselleen luonteenomaisella tavalla sukupuolielintään naisen naamalla. Noin, nyt nuo on yhdessä virkkeessä kirjoitettuna, joten nyt voin perustellusti edellyttää kommentteja kaikilta naisilta, ETTÄ MIKSI TOIMITTE NÄIN?!
keskustelee omasta ääripäätilanteestaan lähin aivan ristiin? Tämä yksikin kommentoija penää kollektiivisesti ketjua lukevilta naisilta vastausta, että miten sitten pitää seksiä ehdottaa, jos ei viikolla käy eikä viikonloppuna, ei käy aamulla päivällä illalla eikä yöllä, ei käy sohvalla eikä keittiössä eikä suihkussa eikä sängyssä, ei edes autossa... No kuka tuohon nyt voi sitten vastata! Muuta kuin että ei vissiin sitten käy mitenkäänpäin mihinkään aikaan, eikä se syy välttämättä ole siinä että on teknisesti aloitteessa tehty jotain väärin.
Ketjussa kuitenkin oli esimerkkejä tilanteista, joita joku nainen omassa parisuhteessaan on pitänyt jollain tapaa ärsyttävinä. Useimmat vastaukset oli aika lyhyitä, huom.
Olisihan niihin toki voinut jaaritella kaikki 99% miehen lähestymisyrityksistä ja sitten loppuun mainita että kerran oon kyllä antanut, silloin olin täyden kuun aikaan lämpimänä kesäyönä juuri saapumassa Richard Geren kanssa romanttiselta illalliselta valkoisten hevosten vetämillä kärryillä. Pysähdyimme lammen rannalle, tulikärpäsiä hohteli ympärillä, Richard polvistui ja lauloi minulle sonaatin säestäen itseään klassisella kitaralla, kosi ihanasti ja ojensi valtavan timanttirsormuksen, ja kun sain sanottua että I do niin juuri sattumalta alkoi ilotulitus ja kun sitä katselimme Richard suuteli minua sopivan viekoittelevan poikamaisesti mutta vaativan hellästi ja miehekkään karheasti samalla hieroen selkääni juuri sopivan eroottisesti, ja niin minä sitten avasin reiteni siinä lumileopardin taljalla.
Tämähän on ihan yhtä yleistä kuin se että naiset on kiukkuisia itsekeskeisiä sikarumia prinsessoja, jotka eivät tee ikinä kotitöitä vaikka väittävät tekevänsä, kun oikeasti katsovat sen ajan romanttisia komedioita, edellyttävät että miehensä raataa duunissa ylitöitä ja rakentaa talon ja hoitaa lapset ja kuuntelee naisen julkiset syytökset siitä ettei mies ikinä tee mitään ja sitten vielä solvaavat miestä ilkkumalla kun tämä joskus epätoivoissaan yrittää rakentaa parisuhdetta heiluttelemalla itselleen luonteenomaisella tavalla sukupuolielintään naisen naamalla. Noin, nyt nuo on yhdessä virkkeessä kirjoitettuna, joten nyt voin perustellusti edellyttää kommentteja kaikilta naisilta, ETTÄ MIKSI TOIMITTE NÄIN?!
Hirvittävän vaikea tosin vastata, kun en toimi noin. Ja silti miehelläni on yksi ärsyttävä tapa pyytää seksiä. Olen sen jo esitellyt aikaisemmin, joten en viitsi uudelleen kertoa Pekko Aikamiespojastani.
Mä oon muuten ihan todistettavasti antanut neljä kertaa. Mä oon vissiin jotenkin helppo.
Mies ei koskaan tehny aloitetta eikä perus vihjailun (koskettelu, pussaillu jne) avulla ymmärrä antaa. Aina pitää sanoa suoraan, että nyt mä tahon seksiä ennenku mitään tapahtuu. Turhauttavaa.
Lisäksi ei miestä kiinnostanu ollenkaan minun mielihyvä, kunhan itse laukeaa.
http://pics.kuvaton.com/kuvei/kuponki.jpg
Mites on mammat? Tulisko pesää tuolla kupongilla?
"Käyttäytymiseen voi vaikuttaa, se ei ole pelkkää biologiaa."
Ok. Kerrohan, miksi nämä valittavat naiset eivät niin tee?
Tiedätkö, henkilöön käyminen on kohtuullisen heikko siirto ihan missä tahansa vaiheessa keskustelua. Nytkin ainoa asia jonka tuolla sait aikaan oli se, että käytännössä ilmoitit olevasi närkästynyt siitä että kaikki/jotkut/joku teoriani toteutuu kohdallasi sellaisenaan ja joudut myöntämään itsellesi ettet olekaan syytön ongelmiin jotka suhteessasi ovat olemassa.
Jatkossa suosittelen ettet tuo asiaasi esille tavalla jolla et tee itsestäsi ja kommenteistasi vähemmän uskottavia. Kuitenkin suosittelen myös että valjastat tämän "valaistumisesi" ja ammennat siitä energiaa suhteesi korjaamiseen siitä valittamisen sijaan.
Onnea jatkoo. :)