Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Mä oon lähettänyt mun sutturalle ihan törkeitä poukkukuvia sähköpostilla ja sitten vaan odottanut, että se tulee tekemään tänne ruokaa ja peuhaamaan koko viikonlopuksi. Toimii joka kerta :)
Tuleeko muille himokas olo: "Häppärit, sitä suomalaiset lutkuttaa" laulusta?
mustahuumori jos sitä ei ota itteensä tai vääräs tilantees ni se on jees. ;D
Miksi kummassa naiset eivät kerro miehille, vai eivätkö he tajua sitä itsekään, että yhden kuukautiskierron aikana naisella on kolme tai neljä eri persoonaa, riippuen kierron kohdasta.
Hurjaa siinä on, että moodi voi muuttua seuraavaan jopa kahdessatoista tunnissa, ja nyt en kyllä kuollaksenikaan muista edes niiden järjestystä.
Enivei, yksi niistä on sellainen, että nainen odottaa mieheltä hellyyttä ja huomaavaisuutta, mutta silti vahvuutta ja määrätietoisuutta.
Yksi on sellainen, jossa miehen pitää olla herkkä ja hieman nallekarhumainen ja taipuvainen kuuntelemaan naisen sielunmaisemaa, vaikka jääkiekkomatsi on juuri alkamassa.
Yksi sitten on sellainen, jossa nainen haluaa tuntea itsensä kiihottavaksi ja mieheltä odotetaan pano-apinamiehen otteita. Puheet ja pussailut eivät kuulu tähän moodiin.
Monasti vielä on sitten yksi vaihe, jossa miehen pitää olla leikkisä ja tilannekoominen "koomikko-ovimikko", joka laittaa leikiksi hölmölläkin tavalla.
Ikävä kyllä, kun naisissa ei ole merkkivaloja ja mittareita, niin miehen on vain tarkkailtava missä mennään, jos nimittäin haluaa pysyä naisen kanssa edes jonkinlaisissa väleissä.
So it goes. Sorry Harry! :)
onks koskaa kellää mies ollu seksin aikana että haluan sun kanssa vauvan ja siis ollu nii tosissaa asiassa että toistaa sitä monta kertaa ja tai enne ku ees on alkanu seurustelee ni siin vaihees tollei, voiko mies ees olla kovinkaa tosissaa jos se tollei pienessä humalassa hokee ja on nii intoa täynnä että juttelee asiasta ihan tosissaan yms. ?
Tämä on kyllä silmiä avaava ketju. Järkyttävää havaita, että on näinkin paljon naisia, joilla ei ole mitään käsitystä miehen toiminnoista, edes vuosikausien liiton jälkeen.
Mies on uros, siittäjä. Nainen on naaras, synnyttäjä. Tämä ei ole mielipide vaan biologiaa. Kun mies haluaa naista, hän haluaa *heti*, sillä luonto käskee häntä niin juuri sillä hetkellä. Ei se veri pysyttele siellä paisuvaisessa tuntikausia siihen asti, kun teitäkin sattuu vihdoin haluttamaan. Ei mies ole mikään kone.
Seksissä on kyse suvun jatkamisen varmistamisesta. Vai oletteko naiset koskaan miettineet, miksi seksi päättyy miehellä aina orgasmiin? Jos seksi ei tuntuisi miehestä yhtään miltään, olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon ajat sitten.
On turha vinkua, että ei se mies vain tajua suudella niskaa, silittää hiuksia, hieroa hartioita ja kuiskia korvaan ensin kolmea päivää ennen kuin päästään pidemmälle. Mies on Marsista, nainen Venuksesta, eivätkä planeettojen radat tunnetusti leikkaa. Tätä on turha yrittää muuttaa murjottamalla.
Jos suhteessa ajaudutaan pisteeseen, jossa mies läpsii kalulla poskeen tai yrittää tunkea kovaa elintään farkkujen läpi kesken pyykkäyksen, on suurin syyllinen siellä korvienne välissä. Ei miehessä.
En tarkoita, että naisen pitäisi antaa miehelle vastoin tahtoaan, saati hyväksyä seksuaalinen hyväksikäyttö. Mutta se pitää tajuta, että miehen ja naisen seksuaalisuudet ovat tyystin eri maailmasta. Jos viriili mies on ollut puutteessa päiväkausia ja haluaa teitä vaikka teitä ei haluta, kykenette "hoitelemaan" hänet varmasti tavalla tai toisella sen sijaan, että vaaditte häneltä vielä parin päivän vihjailevasti etenevää esileikkiä. Kaverihan räjähtää! Kun ollaan pisteessä jossa mies ei enää edes ehdottele seksiä, olette hävinneet pelin jollekin joka ymmärtää asian paremmin.
miehet jotka ei tiedä ni orgasmi ei ole sama asia kuin siemensyöksy!!! ja toiseksi mies voi saada myös monta orgasmia peräkkäin ilman siemensyöksyä se tosin vaatii harjoitusta... ja toiseks joo se on totta et miehet haluu ja sillo ku haluu ni kyl mies tietää yleensä miten naisenkin saa haluamaan ilman varsinaisia sanoja.
miehet jotka ei tiedä ni orgasmi ei ole sama asia kuin siemensyöksy!!! ja toiseksi mies voi saada myös monta orgasmia peräkkäin ilman siemensyöksyä se tosin vaatii harjoitusta... ja toiseks joo se on totta et miehet haluu ja sillo ku haluu ni kyl mies tietää yleensä miten naisenkin saa haluamaan ilman varsinaisia sanoja.
ainakin minä tiedän naisena miten asia on niinkun yllä sanoin toki on ymmärrettävää että kun nainen on 30 -> ni ei ne naiset enää niin helposti halua välttämättä. kun mies haluaa lähes aina ;D ite olen vasta tosin 20v nuori nainen ni en tiiä sen enempää :D
onks koskaa kellää mies ollu seksin aikana että haluan sun kanssa vauvan ja siis ollu nii tosissaa asiassa että toistaa sitä monta kertaa ja tai enne ku ees on alkanu seurustelee ni siin vaihees tollei, voiko mies ees olla kovinkaa tosissaa jos se tollei pienessä humalassa hokee ja on nii intoa täynnä että juttelee asiasta ihan tosissaan yms. ?
osaako kukaan vastata tähän?
oli tapana ottaa rillit pois päästää toooodellaa hitaaaaaasti ja vihjailevaaaaaasti. Aaarhg!
CSI -fani? :D
ainakin minä tiedän naisena miten asia on niinkun yllä sanoin toki on ymmärrettävää että kun nainen on 30 -> ni ei ne naiset enää niin helposti halua välttämättä. kun mies haluaa lähes aina ;D ite olen vasta tosin 20v nuori nainen ni en tiiä sen enempää :D
Voin vakuuttaa, että kolmekymppiä täytettyään nainen vasta alkaa kunnolla halutakin. Näiden rinnalla parikymppiset pimut eivät ole mitään, sori vaan =D
Voin vakuuttaa, että kolmekymppiä täytettyään nainen vasta alkaa kunnolla halutakin. Näiden rinnalla parikymppiset pimut eivät ole mitään, sori vaan =D
[/quote]
aijaa no joo jotkut kyl haluu mut ei kaikki ;D ja 30 yleensä ne haluu lapsii jo siin vaihees ni sit ku on lapsii ni ei oo paljoo aikaa harrastella ellei sitte oo sillee ettei haluu lapsii
Naurattaa ja kauhistuttaa yhtäaikaa lukea tätä, tulee suurimmasta osasta mieleen ihan entinen mies. Hirveää ahdistelua, ällöttävällä äänellä lässytys-ehdotuksia ja yöllä myöhään vielä että nuku sä vaan, mä ihan nopeesti tässä vaan köyräsen. Nam! Eikä tällä ollut mitään tekemistä siis saadun seksin määrällä, samanlainen oli puutteessa tai ei. En mä ehtinyt itse edes ajatella että huvittaisikohan, kun meni kaikki aika repiessä sen kouria irti mun perseestä. Muuten oli hyvä sängyssä mutta ihan onneton tässä "viettely" puolessa. Eikä siis puhuminen tosiaankaan auttanut tähän.
Nykyinen kumppani ei käyttäydy tippaakaan halventavasti tai tökerösti, ollaan oltu paljon pidempään yhdessä kuin entisen kanssa ja kertaakaan en ole puuhista kieltäytynyt, päinvastoin. Kaikille miehille pakolliseksi joku käytöskoulu tähän liittyen :D
olen nauranut täällä ripsarit poskilla :D:D
Oma mieheni on onneksi kovin taitava saamaan minut hyvään vireeseen, ainoa asia mikä riepoo on aamuseksi. Kyllä monen vuoden jälkeen pitäisi tajuta, että voin panna minä ajankohtana tahansa, paitsi kahden tunnin sisällä heräämisen jälkeen. En kykene edes verbaaliseen kanssakäymiseen aamuisin! Tuntuu itsestäkin tosi pahalta kun joutuu aina kieltäytymään jotenkin kääntämällä kylkeä/kietoutumalla peittoon tiukemmin :(
Jos miestä sitten jostain syystä hirveästi himottaa saada juuri aamulla, niin voisi vaikka herättää normaalia aikaisemmin, keittää kahvia ja tehdä aamupalaa. Vaimo herännyt ja iloinen = hauskanpito saa alkaa...
Kun mies haluaa naista, hän haluaa *heti*, sillä luonto käskee häntä niin juuri sillä hetkellä. Ei se veri pysyttele siellä paisuvaisessa tuntikausia siihen asti, kun teitäkin sattuu vihdoin haluttamaan. Ei mies ole mikään kone.
Nainenkaan ei ole mikään kone, jonka saa haluamaan miestä *heti* kuin nappia painamalla. Haluta toki saa, mutta aikuiselta ihmiseltä luulisi löytyvän myös itsehillintää. En jaksa uskoa, että miehet käyttäytyvät "luonnon käskyjen mukaan" mm. työpaikoillaan ja esimerkiksi paskovat siihen paikkaan, missä hätä sattuu yllättämään.
Mies on Marsista, nainen Venuksesta, eivätkä planeettojen radat tunnetusti leikkaa. Tätä on turha yrittää muuttaa murjottamalla.
Paskanmarjat. Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
http://www.cathtatedirect.com/files/imagecache/thumbnails/files/product…
(Tätä on turha yrittää muuttaa jollain pseudopsykologisella feikkilausahduksella.)
Kaverihan räjähtää! Kun ollaan pisteessä jossa mies ei enää edes ehdottele seksiä, olette hävinneet pelin jollekin joka ymmärtää asian paremmin.
Ei räjähdä, älä huolehdi. Ihmisten suonissa virtaa vain verta, ei Semtexiä. Ja jos himottaa liikaa, niin käteenveto on keksitty.
Seksi on nimenomaan yksilöllinen asia ja voin kertoa, että seksiin liittyviä ongelmia on myös nainen-nainen ja mies-mies -pariskunnilla.
ottakaa toki ero niistä miehistänne, kun ihan haluavat kanssanne rakastella.
Voisiko ehkä olla, että on kaverit niin tulleet torjutuiksi, että on jo paljon, että ylipäätään edelleen tekevät aloitteita.
Minkäslaisia ne teidän erinomaiset aloitteet ovat? Jos saan veikata, niin ei ole miehenne niitä viime vuosina nähneet. Ole siinä sitten itsevarma ja hurmaava!
Samat sanat. Ois kiva kuulla mitä ukkonne saanoo teidän aloitteista. Vois olla lyhyt lista se. Sanokaa niille miehillenne mitä haluutte urpot ämmät. Antakaa enemmän sitä seksiä niin saatte myös sitä halailua.
Mies tulee hellästi takaapäin kuiskaamaan: "tän ei tarvii olla raiskaus".
Muutaman kerran se on ton heittäny ja joka kerta oon antanu. :D
Voin kuvitella, että vääränlaisessa tilanteessa toi olis kamalinta mitä vois sanoa, mutta toi on niin mustaa huumoria että muhun uppoaa. :D