Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
501/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu että tässä ketjussa nyt jokunen ihminen keskustelee omasta ääripäätilanteestaan lähin aivan ristiin? Tämä yksikin kommentoija penää kollektiivisesti ketjua lukevilta naisilta vastausta, että miten sitten pitää seksiä ehdottaa, jos ei viikolla käy eikä viikonloppuna, ei käy aamulla päivällä illalla eikä yöllä, ei käy sohvalla eikä keittiössä eikä suihkussa eikä sängyssä, ei edes autossa... No kuka tuohon nyt voi sitten vastata!

Veikkaan vahvaksi kandidaatiksi vastaajan rooliin ketä tahansa näistä "kaikki mitä mieheni tekee on väärin"-valittaneista.

Vierailija
502/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan vahvaksi kandidaatiksi vastaajan rooliin ketä tahansa näistä "kaikki mitä mieheni tekee on väärin"-valittaneista.

olisi kiva tietää montako vastausta tähän on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käväisetkö laskemassa ketjusta, montako heitä oli.

En käy. Ensinnäkin anonymiteetin takia laskentaa on mahdotonta suorittaa edes suht. tarkasti. Toisekseen on äärimmäisen epätodennäköistä että yksikään niistä naisista myöntää todellisuuden ja sitä kautta oman sisäisen maailmansa. Sitten kun se oma olemus pitäisi vielä myöntää "koko maailmalle" vastaamalla tuohon kysymykseen... Joo, et ole saamassa vastausta.

Vierailija
504/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Ensinnäkin anonymiteetin takia laskentaa on mahdotonta suorittaa edes suht. tarkasti. Toisekseen on äärimmäisen epätodennäköistä että yksikään niistä naisista myöntää todellisuuden ja sitä kautta oman sisäisen maailmansa. Sitten kun se oma olemus pitäisi vielä myöntää "koko maailmalle" vastaamalla tuohon kysymykseen... Joo, et ole saamassa vastausta.

Tämä vaatii ihmisiä myöntämään oman olemuksensa.

Hauskaa.

Vierailija
505/1174 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt saatana vastailemasta tolle trollille! Hauska ketju meni pilalle kun toi älykääpiö alkoi floodata tänne. Facepalm, olet häpeäksi sukupuolellesi!

Minusta taas Facepalm on normaali ja ihan fiksun oloinen mies, joka osaa pukea sanoiksi noita huomioita joita jopa näin naisena näkee mm. kavereiden parisuhteessa. Joo, miesnäkökulmasta kirjoittaa, mutta so?

Olen se pitkien lainausten sössiintymisen uhri siis. Ja tämänkin ketjun innoittamana muuten tein aloitteen eilen. Oltiin miehen vanhempien mökillä ja lapset hiihtämässä heidän kanssaan. Yllärinä pyydetty pikapano saunan takana oli varsin rentouttavaa.

Vierailija
506/1174 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma hoituu siten, että ei kerrota kenellekään milloin panettaa. Pysyvä lupa vonkaamiseen on olemassa kirjallisena, kehystettynä kuistin seinällä mistä se on kaikkien kylässä kävijöiden nähtävissä. Lupa kattaa tietysti molemmat puolisot.

Lisäksi ei olla turhan tarkkoja siitä miten kotona oleskellaan. Esimerkiksi itselläni on tapana kuljeskella siinä asussa missä olen milloinkin sattunut nousemaan, näin täällä meilläpäin kun tehdään muutenkin. Eikä se ole ainakaan anoppia tai appiukkoa haitannut, vaikka välillä on tullut alasti mentyä kuistin ovi avaamaan kun ovat kylään tulleet. Vaimon tuttavat ovat sen sijaan joskus kavahtaneet aivan selvästi, ja pelästyneimmät jopa paenneet kun olemme menneet ottamaan vieraat vastaan. Vaimo nyt sentään on monesti pistänyt kuitenkin pyyhkeen ympärilleen.

Kun tämänkin keskustelun linkki tuonne toisille foorumeille laitettiin erään vaimoni tuttavan toimesta, niin ajattelinpa ilahduttaa heitäkin kun otaksun tätä aktiivisesti luettavan. Terveisiä vaan sinnekin! :)

Vierailija
507/1174 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin raskaasti otti tuon kopterina pörräämisen (?), siis että kaikki naiset on pahoja, kun ei kiihotu kopterista ( kun sitä alastonta munaa pyöritellään ja pahimmassa tapauksessa pompitaan sängyllä samalla)?

kuka tuosta kiihottuu? Seksissä voi olla huumoria kyllä, mutta tuollainen pelletouhu ei ihan nappaa. Vai tepsisikö mieheen oikeasti se, jos läpsytelisin rupsahtaneella tissilläni mahamakkaraan samalla virnistellen "hauskasti"?

Vierailija
508/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin äkkiseltään kuitenkin muistanut sieltä kolme sellaista, jotka olisivat voineet vastata. muut olivat lähinnä sellaisia, joissa voisi kuvitella, että miehellä on jokin yksittäinen tapa joka ärsyttää. kaikilla ihmisillä on. sellaista ei olekaan, joka ei ainakin joskus ärsyttäisi jotakuta toistaq.

Vierailija
509/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida tähän että,luettuani miehelleni näitä toisten miesten sutkautuksia seksin ehdottamisesta,johti se meillä spontaaniin,kiihkeään kanssakäymiseen ilman mitään sanallisia ehdotuksia! ;-) Ja varmasti molemmat osapuolet oli hyvin tyytyväisiä. :-)

Vierailija
510/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaatii ihmisiä myöntämään oman olemuksensa.

Hauskaa.

Saas nähdä onnistuiko aiemmin mokaamani lainauksen korjaaminen.

Enikeis, vastaamalla kysymykseen vastaajahan tunnustaa kuuluvansa ryhmään kohtuuttomia, kaikkeen tyytymättömiä ja katkeria miesvihaajia. Miksi he tekisivät niin? Lähtisi sympatiapisteet kanssasisarilta ja huonolla tuurilla joutuisi katsomaan itseään peilistä. Se osasto naisia, joka täällä vinkuu siihen tyyliin ettei mikään ole heistä hyvä, ei todella ole missään olosuhteissa myöntämässä edes osasyyllisyyttä tilanteeseen vaikka todennäköisesti koko homma on lähinnä heidän omaa tuotostaan. :) Yleensähän noihin tilanteisiin ei joudu jos osaa keskustella asioista asiallisesti. Nalkuttamalla ja päätään aukomalla tmv. nykypsykologian silmissä henkiseksi väkivallaksi laskettavalla ei yleensä saavuteta haluttua positiivista tulosta.

Vierailija
511/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida tähän että,luettuani miehelleni näitä toisten miesten sutkautuksia seksin ehdottamisesta,johti se meillä spontaaniin,kiihkeään kanssakäymiseen ilman mitään sanallisia ehdotuksia! ;-) Ja varmasti molemmat osapuolet oli hyvin tyytyväisiä. :-)

Noin käy kun kummallakaan ei ole kohtuuttomia vaateita tuon asian suhteen.

Vierailija
512/1174 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt saatana vastailemasta tolle trollille! Hauska ketju meni pilalle kun toi älykääpiö alkoi floodata tänne. Facepalm, olet häpeäksi sukupuolellesi!

Minusta taas Facepalm on normaali ja ihan fiksun oloinen mies, joka osaa pukea sanoiksi noita huomioita joita jopa näin naisena näkee mm. kavereiden parisuhteessa. Joo, miesnäkökulmasta kirjoittaa, mutta so?

Olen se pitkien lainausten sössiintymisen uhri siis. Ja tämänkin ketjun innoittamana muuten tein aloitteen eilen. Oltiin miehen vanhempien mökillä ja lapset hiihtämässä heidän kanssaan. Yllärinä pyydetty pikapano saunan takana oli varsin rentouttavaa.

Luulen että tässä tuli ongelmaksi ns. väliin huutelu. Joku otti tämän tilaisuutena haukkua (joitakin) miehiä ja minä rupesin ehdottamaan osin peiliin katsomista, osin asialle ratkaisujen tekemistä valituksen sijaan. Menee vertaistuki herkästi hukkaan tai jää kokonaan saamatta jos itsessä(kin) on vikaa. En toki näe protestoijan pään sisään joten tämä on puhdasta spekulaatiota. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vaikka vika ei olisikaan välttämättä itsessä ja voi olla että itsellä ei ole mitään osaa tai arpaa asiassa, sekin kannattaa miettiä ennen kuin tekee johtopäätöksensä ja alkaa syyttämään jotain muuta. No, turha tässä on itsekään esittää syytöntä. Kyllähän minä vastaan juuri niin kuin minua puhutellaan...

Golfaplodit mökkitarinasta. Hieno homma. :)

Vierailija
513/1174 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten miehessä jotain vikaa jos nainen joutuu ehdottamaan?

Vierailija
514/1174 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sitten miehessä jotain vikaa jos nainen joutuu ehdottamaan?

Luulisi että nimenomaan ei ole jos nainen haluaa myös sitä seksiä tarpeeksi tehdäkseen aloitteen.

Vierailija
515/1174 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että repsen tuolle kommentille:D!!!!!!!!!päivän paras

Vierailija
516/1174 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä, että se aloitteenteko ei ole aina jommalla kummalla.

Noille muutamalle jotka vaan on sitä mieltä, että mitään ei voi tehdä kun kaikki on väärin... Ei se, että ketjussa on muutama joilla parisuhde selvästi on heikossa hapessa, tarkoita sitä että kaikki naiset kollektiivisesti olisivat täysin sokeita tällaisille asioille ja nyt havahtuisivat pohtimaan oman parisuhteensa tilaa täysin uudesta näkökulmasta ("aa, ongelma on se että olen vaan niin saatanan ilkeä, itsekeskeinen ja tyhmä bitch, miten en ollutkaan ikinä tullut ajatelleeksi") koska joku täysin ulkopuolinen jaksaa tarpeeksi inttää aiheesta ja "tilastoista", anteeksi nyt vaan. Ymmärrän että tarkoitus on hyvä. Mutta aika julkeaa myöskään vetää samaan kuvitteelliseen nippuun jokaista parisuhdetta. Eiköhän ne tilanteet ole kuitenkin yksilöllisiä ja taustalla voi olla vaikka mitä henkilökohtaisia tragedioita. Koskee niin naisia kuin miehiäkin.

Varmaan jokaisella on jossain vaiheessa parisuhteessa tilanne, jossa "mikään ei toimi". Minun kohdalla se on ollut siinä vaiheessa, kun meille oli juuri syntynyt vauva ja olin vähän kipeä synnytyksen jälkeen, mies stressasi töistä ja uudesta elämäntilanteesta ja tilanpuutteesta ja talonrakentamisesta. Minä en jostain syystä siinä kaivannut seksiä ja yhdyntä sattui, mies taas jostain syystä reagoi haluamalla "koko ajan". Ja kyllä, todella ärsytti miehen muka hauskat penis tanassa -lähestymiset ja valitukset selibaatista ja ehdotukset sitten "edes anaalista" joka ikinen ilta ja aamu ja päivä. Ärsytti niin paljon että itketti. Eikä mikään aloite seksiin enää siinä pahimmassa vaiheessa olisi ollut sellainen, että olisin sitä kaivannut. Pahinta oli, jos mies yritti rakastelua pitkittää minun vuokseni, tai kysyi jälkikäteen että tykkäsinkö. Ja todella toivoin että edes joskus saisin sen halauksen tai jonkun muun hellyyden osoituksen ilman seksivaatimusta, tai että edes joskus sitten seksin jälkeen voitaisiin vaikka halailla, tai vaikka omg jutella. Ei kukaan täällä ole yrittänyt väittää, että sitä romantiikkaa pitäisi olla joka hetki että kerran kuussa lohkeaisi. Mutta jos sitä ei ole yhtään, niin kyllä se silloin aika ison roolin saa.

Tuo aika oli seksin suhteen niin epätoivoinen tilanne, että ei sitä mikään rakentava suhtautuminen olisi muuttanut mihinkään ainakaan minun puolelta, joten piti vain purra hammasta ja koittaa katsoa ettei mies kovin monta päivää joudu kärsimään seksinpuutteessa, koska siitä vasta ikävää tuli kaikille. Vuoden päästä oli jo paljon helpompaa, koska kivut alkoivat olla jo satunnaisia. Mutta jos se olisi jatkunut pidempään, niin ihan varmasti olisi ollut aika paljon vaikeampaa niellä katkeruutta. Ero siitä olisi tullut sitten kun olisin lyönyt liinat kiinni ja/tai vain itkenyt sängyssä, koska ihan suoraan sanottuna miehelle joku kuukauden selibaatti olisi jo ollut aivan liikaa joustoa. Että tästä näkökulmasta nuo hyvää tarkoittavat jaaritukset itse aiheutetuista ongelmista kuulostaa ihan älyttömän typeriltä.

Vierailija
517/1174 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä sai hyvät naurut noista kommneteista.mä taijan tosin olla aika lailla poikkeus kun tuntuu että haluan useimmin kun mies.mies on sanonut välillä ettei huvita tai muuten tehnyt selväksi ettei nyt ja ite olen aina kyllä suostunut.no ei nyt aina ole kauheasti huvittanut täytyy kyllä myöntää,varsinkin kuin olen makoisasti nukkumassa aamulla, kauhean näköisenä ja olo on kaikkea muuta kun seksikäs!eikä sitä seksiä voinut tietenkään harrastaa silloin illalla, kun oli tissit kaulaan asti ja meikit päässä ja muutenkin yritin viestittää että nyt tekisi mieli ja ukko sanoo että kylläpä väsyttää ja alkaa kuorsaamaan vieressä. mutta kaippa se on niin että suostun kun saa kun sitten ei tiiä taas milloin saa:Denkä jaksa tehdä aina aloitetta kun sitten jos ukko kieltäytyy niin halut kyllä rapisee pitkäksi aikaa poijes.

Vierailija
518/1174 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä päivämäärää veikkaatte?

Vierailija
519/1174 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti silloin kun ukolla tekee mieli jotain suipparia ja sit vaan tulee siihen pyyhe päällä istuun viereen ja laittaa käden munille ja odottaa et mä teen kaiken työn.tyyliin ukko vaan möllöttää siinä muna pystyssä, muttei kosketa muuten kun työntää päätä haaroihin.tota noin...nyt ei kyl oikein huvita!kerran läksinkin kesken pois kun huomasin että ukko aikoo maata vaan lahnana ja siinä se.ei kauheena sytyttäny:D

Vierailija
520/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- Yleensähän noihin tilanteisiin ei joudu jos osaa keskustella asioista asiallisesti. Nalkuttamalla ja päätään aukomalla tmv. nykypsykologian silmissä henkiseksi väkivallaksi laskettavalla ei yleensä saavuteta haluttua positiivista tulosta.

taas tarkoittaa sitä, että maailmassa ei ole yhtään keskustelutaidotonta miestä. Ainoastaan keskustelutaidottomia naisia.

Voin kertoa, että näin ei ole. Edellisessä suhteessani mies piti seksistä puhumistakin syntinä. Saati sen harrastamista. Eipä siinä paljon keskustelu auttanut, kun mies nolosteli jo suutelemisen näkemistä televisiosta. Ihmiselle, joka sulkee korvansa ja katselee kattoon, kun seksi mainitaan, ei juurikaan auta kertoa mistä pitäisi ja mistä ei.

No, mies on eksä jo. Aika monen ihmisen eksä. Kuulemma kovin kova miesasiamies nykyään. Haaveilee aasialaisesta naisesta.