Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Mun mies on justiin samanlainen ja olen sanonut, että ei mikään ehdottelu ainakaan sytytä mua. ennemmin niin, että tulee eikä kysele. Oon kyllä sitten mukana heti! Ei ole oppinu ei.
kysyy jo päivällä että miten ois illalla tai haluttaisko illalla? No kuule nyt kun kysäsit niin ei... Niinkuin joku aiempi sanoi, homma on torpedoitu siinä vaiheessa.
Olen sanonut että älä kysy etukäteen vaan tule illalla viereen sohvalle makoilemaan tai tule vaikka antamaan pusu ja sano että nyt mennään makkariin. Että tulee ja vie, eikä anna mun vikistä vastaan. Mutta ei se perkele opi.
sitten tavallaan painostaa minut kontilleen ja hoitaa homman :/
Tuleeko muille himokas olo: "Häppärit, sitä suomalaiset lutkuttaa" laulusta?
kuis sitten - vähän ot - minun rakkaani lauleskelema "pikku pupu luikki, kolohonsa puikki" yhdynnän tahtiin laulettuna?
Jos olisit oikeassa, ei tätä koko ketjuakaan olisi. Valitettavasti vain liian monen naisen mielestä tasapainoinen parisuhde on sitä, että mies sovittaa luonnolliset halunsa naisen mielitekojen edellyttämään muottiin.
ja miehet haluavat että naiset sovittavat omat luonnolliset halunsa sanaakaa sanomatta heidän mielitekojen edellyttämään muottiin.
Tosin jos osaisitte lukea ("sanokaa tyhmät ämmät niille mitä haluatte!"-kirjottajat), niin monet täällä jo ilmoittivat kertoneensa miehelleen uudestaan ja uudestaan mikä toimisi heille paremmin tai mikä on täys turn off, mutta äijää ei ole kiinnostanut, ja myöskin antavansa useasti vaikka itseä ei yhtään lämmitä muttakun toinen painostaa ja syyllistää lakkaamatta tai tekee sitten omin luvin.
Ja myöskin jos osaisitte lukea ("mitä muka itse teette alotteiden eteen"-kirjottajat) niin moni on täällä jo kertonut miten itse on tehynt niitä aloitteita. Vaikka se ei edes ole tämän ketjun aihe alkuunkaan. Tosin yleensä SEKÄ naiselta että mieheltä häviävät seksihalut jos toinen osapuoli painostaa siihen lakkaamatta toisen tarpeita huomioimatta, ja tämä on faktaa.
Että kyllähän tästä siis sopii kirjotella tänne kasapäin vihaa tihkuvaa raivoa siitä miten turhia ja tyhmiä naiset ovat eivätkä vain tee aina kaikkea juuri niinkuin miehet haluaa...
Samat sanat. Ois kiva kuulla mitä ukkonne saanoo teidän aloitteista. Vois olla lyhyt lista se. Sanokaa niille miehillenne mitä haluutte urpot ämmät. Antakaa enemmän sitä seksiä niin saatte myös sitä halailua.
kun tuota ehdotettiin miehille ties kuinka moneen kertaan. aloittakaa oma ketju sen sijaan, että itkisitte täällä.
olen nauranut täällä ripsarit poskilla :D:D
Oma mieheni on onneksi kovin taitava saamaan minut hyvään vireeseen, ainoa asia mikä riepoo on aamuseksi. Kyllä monen vuoden jälkeen pitäisi tajuta, että voin panna minä ajankohtana tahansa, paitsi kahden tunnin sisällä heräämisen jälkeen. En kykene edes verbaaliseen kanssakäymiseen aamuisin! Tuntuu itsestäkin tosi pahalta kun joutuu aina kieltäytymään jotenkin kääntämällä kylkeä/kietoutumalla peittoon tiukemmin :(
Meillä loppui aamuseksi kokonaan siihen, että pentu tuli taloon kun sitä piti lähteä ulkoiluttamaan heti herätessä.;D
Joistakin tulee hermostuneita ja levottomia jos eivät säännöllisesti laukea. Hyvä siis tietää etukäteen jos ei ole heruumassa. Jos koko päivän odottaa että illalla voi rakastella ja sit ei onnistukaan, niin onhan se vähän nihkeää. Sikäli ymmärrän varmistelun vaikka ei sitten enää niin spontaania olekaan.
Toisaalta jos aloittaa vihjailun vähän hienovaraisemmin jo päivällä, niin voi olla ettei nainen enää pysy housuissaan illalla :)
Itse monesti teen, niin, että jos tyttöystävänä pyllistelee jossain, menen vähän hellästi hinkkaamaan itseäni hänen persettään vasten tai vastaavaa, ja tyttöystäväni siihen yleensä vain hymyilee tai kiusoittelevasti käskee lopettamaan.
Luin täältä, että se on kuitenkin aika usein ollut ärsyttävä tapa. Niin kysyn teiltä, naiset: miten te vastaatte tähän? Meinaan, jos te vain hymyilette, vaikkakin vain mieliksi, niin mies kyllä ymmärtää sen olevan hyvä asia. Pitäkää vaan tyhmänä, mutta miehet luottavat ruumiin kieleen enemmän, vaikka olisittekin sanoneet erilailla.
Kyllä mulle kelpaa. Olen ilmeisesti muutenkin helpommin syttyvää sorttia kuin monet kanssasisaret täällä. Kosketus yleensä toimii, hellää tai vähän "vaativampaa".
jos on itse oikeassa mielentilassa. Kyllä silloin se velton munan heiluttelukin voi olla hauska juttu ja innostaa seksiin :)
Mä suostun yleensä aina kun mies ehdottaa, ja ehdotan itsekin välillä. Mies kyllä usein ehtii ensin. Vaikka itseä ei juuri sillä hetkellä huvittaisi, niin pääsen kyllä aina mukaan kun aloitetaan ja sitten olen itsekin tyytyväinen. Ei sen niin väliä mikä se tapa on. Meillä toimii huumori tuollakin alueella aika hyvin, ehdotus voi tulla suoraan tyyliin: "pitäiskös panna pikkusen" tai sitten hivelyn ja hyväilyn myötä sanattomasti. Kaikki käy :)
Kieltäydyn seksistä vain, jos olen niin kuolemanväsynyt että pelkään nukahtavani seksin aikana, tai jos olen kipeä, vuodan runsaasti tms. Mieskin kieltäytyy joskus väsyneenä. Se on ihan ok.
Tämä ketju on hauskaa viihdettä ja uskon ja toivon että osa on keksittyjä juttuja! Muuten kuulostaa aika ronkelilta arvon maannaiseni.
t. rouva, 34-v ja kaksi lasta
että mies ehdottaa panoa aina silloin, kun naisella on kaikista räkäsin flunssa ja kuume, hiki valuu ja tärisyttää? Kopeloi minkä ehtii ja mankuu että "anna ny...Sä et halua mua!" "No hei, mä olen helvetin kipee!"
Tiedoksi vaan, että naista ei voisi silloin vähempää kiinnostaa!
Ja kun miehellä on pikkuisen nuhaa ja vähän aivastaa, siitä saa kuulla surkeaa parkuselostusta viikon ja olla keittelemässä kuumaa mehua ja peittelemässä petiin.
Sen sijaan naisen sairastaessa lentusa se on varma seksin merkki ja nainen voi ihan hyvin hoitaa muksut nukkumaan siinä vasemmalla kädellä puurokattilan keiton lomassa ja toisella tiskatessaan?
Selittäkääpäs äijät tämä...
Ja sitten kun nainen tekee terveenä ehdotuksen klo 22, viettelevimmässä yöpaidassaan, niin annas olla, miehellä on just nyt tää black-sotapeli pleikkarissa kesken. Mut hei, sit kun mä lopetan, niin voitaisi. Mikä tapahtuu noin kello kolme yöllä. Mainittakoon, että miehellä on ikää 45 v.
tajua nyt sitten miehiä...Vähän tilannetajua, äijät!
terv. viime yönä klo 00:15 miestään tyynyllä huitaissut, sairaslomalla
Meillä on tainnut osat vaihtua, mies ei juuri koskaan ehdottele ja itse sorrun vonkaamaan keksimällä kaikenlaisia kaksimielisiä vitsejä, tai sit ehdotan suoraan "mennäänkö sänkyyn" "haluisitko että hoitelen sut" tms. Oon kauhea kiimanen bitch :(
Meillä vähän sama ongelma. Tai sitte jos mies tekee aloitteen niin se on kaksi pusua työntö sisään, tulo ja tupakalle. kaikki tapahtuu 15min. eipä kyllä kerkee oikein ite kastumaan.
Tänään sanoin vaimolle, että panettaa ja kunhan on ruokansa syönyt, niin laitetaan poika pleikalle pelaamaan lempipeliään ja mennään me makkarin puolelle.
Itse heitin vaatteet veke heti ja menin makkariin odottelemaan peiton alle.
Oli todella hyvä kerta, kannattaa laittaa tyyny naisen perseen alle jos menee perinteisellä lähetyssaarnaajalla, niin saa kairattua syvään.
Juusteli oli erittäin mahlainen jälleen kerran ja kumpikin tyytyväinen.
Mitä siis teen väärin, kun saan melkein aina :(
Hyvä esimerkki kuinka suomalaisesta nykymiehestä on tullut suomalaisen naisensa palvelija, jonka tehtävänä on vain tyydyttää naisensa toiveet ja halut, kuten esim. seksissä lahnana makaava naisensa. Nainen vain esittää toiveita ja makaa palveltavana kun mies siinä sitten vähän kuin varkain saa sitten "työnneltyä" ja tyydytettyä myös itsensä.. Ja vain silloin kun nainen haluaa. Surullista. Tähän meillä on tultu kun entisistä oikeista Alfauroksista on tullut tässä "tasa-arvo" kohelluksessa vain naisten vaatimuksiin nöyrtyneitä b-luokan palvelijoita.
Ei tarvitse mennä kovinkaan kauas maailmalle meiltä kun miehet ovat vielä MIEHIÄ, ja toimivat niin kuin MIES toimii. Eivät ole pelkästään vihtoreita, naistensa kulloisienkin oikkujen, vaatimusten ja halujen täyttäjiä..
tän ketjun pilaamisesta. Sun pakkomielteisillä imbesilliaivoillasi ei tajua tästä ketjusta vittujakaan.
Ei sitä että tässä oli kyse muutamasta ärsyttävästä tavasta.
Ei sitä että jokainen viesti on ERI naisen kirjoittama.
Ei sitä että siitäkin huolimatta he jopa kertovat SUOSTUNEENSA SEKSIIN.
Ei sitä että loput ajasta mies saa lähes varmasti.
Vittu kerrankin olis saanut nauraa hassuille höpöjutuille ja hymyillä kun naiset rakastavat välillä höpöjä miehiään höpöilystä huolimatta. Sitten tuli Hattiwatti-Tatti Ihmemaan idiootti jolla ei ole muuta tarjota kuin pakkomielteinen viha naisia kohtaan. Ja kyllä, sut tunnistaa vaikka muuttaisit murretta, teeskentelisit eri miehiä tai käyttäisit nimimerkkiä. Et myöskään osaa aina käyttää lainauksia, siitäkin tunnistaa. Niin ja siitä että olet ihan sairas. Mene vittu lataamoon ja tule sit kirjoittelemaan.
--Muuten kuulostaa aika ronkelilta arvon maannaiseni.
t. rouva, 34-v ja kaksi lasta
Mikä on jo mainittu muutamaan otteeseen, eikä se tarkoita etteikö naisille katkeroituneita miehiäkin täältä löytyisi - mutta tämän ketjun suosio kertoo karua kieltä siitä kuinka syvällä miesviha velloo, ja kuinka "korrektia" on syyttää miehiä parisuhteen ongelmista ja haluttomuudesta.
Jos tällainen ketju olisi kirjoitettu toisinpäin, ei kukaan kyseenalaistaisi että kyseessä on naisvihaa - ja sitä pidettääisiin taas yhtenä todisteena patriarkaalisen yhteiskunnan alistavasta asenteesta.
No nyt tuli todistettua asia toisinpäin.
Onneksi kaikki naiset eivät ole miesvihaajia, eivätkä kaikki miehen naisvihaajia. Mutta näitä katkeroituneita, muita syyllistäviä ihmisä kun löytyy joka sukupuolta niin karu totuus on että se ei ole sukupuoleen vaan ihmiskuntaan sidottu huono ja destruktiivinen ominaisuus - ja jos haluaa elää onnellista elämää ei sellaisen kanssa kannata pariutua, sukupuolesta riippumatta.
Mä vain nauroin näille jutuille. Ja joo. Eiköhän oma vaimo ole käynyt tähän kirjoittamassa, ainakin jonkin jutun tunnistin. Sekin nauratti.
Ei revi. Olen sitä mieltä ettei itsensä psyykkaaminen tyytymättömyyteen ole hyvä tie. Sen sijaan se, että vittuilematta puhuu asioista kumppanin kanssa, selvittää niitä mieltymyksiä ja pyrkii molemmin puolin tekemään toisen kokemuksesta hyvän on hyvä tie. Siitä päätellen miten täällä ihmiset kumppaneistaan puhuvat ei voida olettaa että kukaan heistä, miehistä sen suuremmin kuin naisistakaan oikeasti juttelisi kumppaninsa kanssa. Jos yrittää jutella asiallisesti eikä se toinen lähde siihen keskusteluun millään tasolla mukaan niin ehkä on aiheellista miettiä kannattaako siinä suhteessa jatkaa. Joka tapauksessa nämä vuodatukset täällä toimivat vuodattajaansa vastaan. Ihmismieli kun siitä jännä että kun se tarpeeksi itselleen jotain hokee niin siihen alkaa uskomaan...
sinulle oli tärkeää se huumori. tässä ketjussa on ehkä ollut kourallinen naisia, jotka ovat sanoneet, etteivät millään kykene syttymään mistään mitä miehensä tekevät. heistäkin taisi jokunen sanoa, että asiasta on yritetty keskustella kumppanin kanssa. kaikki muut näyttävät minun mielestäni olevan mukana ihan huumoripohjalla. ja näkyy tuolla olevan muutama mieskin, joka on tajunnut sen, että aina ei voi miellyttää. ei edes joka kerta. ja osaavat ottaa jutut yhtä huumorilla kuin naisensakin.
Tuota, mistä päättelit että minulle oli tärkeää "se huumori" ja miten se liittyy tähän asiaan?
Muutenhan tässä ei ole mitään epäselvää. Valtaosaa nakertaa jokin yksi asia jota kumppani on mennyt tekemään. Saahan se ottaa päähän ja saahan sen "sanoa ääneen". En näe siinä virhettä. Se, että kumppani tekee "aina" väärin on asia joka kiinnostaa minua. Onko kyseessä vain manipulatiivinen ilmaisumuoto vai jotain muuta yhtä "reilua". Sekin kiinnostaa minua mitä asiasta keskustelemisella tarkoitetaan. Onko kyseessä oikea dialogi vai se perinteinen malli jossa toinen haukkuu toista ja se jota haukutaan kuuntelee.
Ja mitä floodaamiseen tulee. On suositeltavaa ottaa selvää mitä se oikeasti tarkoittaa ennen kuin alkaa syyttämään ihmisiä siitä. Spämmäämiseksi tuota kirjoitustahtiani voisi nimittää, floodaamiseksi ei.
Tuota, tulette vastaan miten? Valittamalla asiasta netissä, yrittämättä korjata asiaa siellä suhteessa?Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että vähänkään vuotta pidemmissä suhteissa itseään kunnioittava mies ei rupea palvomaan sitä naista vain sen seksin takia. Niin käy kun olette sen palvonnan arvoisia. Pidätte itsenne kunnossa ja kohtelette sitä miestänne kunnioituksella niin voitte alkaa vaatimaan samaa häneltä. Juuri nyt ei näytä siltä että em. asiat toteutuisivat monenkaan tänne kirjoittaneen katkerissa tilityksissä.
Minulla on loistava nainen. Hän omasta halustaan tekee sellaisia asioita kuten herää hiukan tarpeellista aiemmin keittämään minulle aamukahvia (jonka osaisin itsekin keittää luonnollisesti mutten ala kieltämään toista jos hän kerran haluaa auttaa). Jos tulee sanomista, se tulee aiheesta eikä koska "menkat/vapaavalintainen tekosyy".
Vastavuoroisesti hänen luonaan ollessamme minä tiskaan pyydettäessä (satunnaisesti omasta aloitteesta), kokkaan, hieron, tuon kukkia (tmv. viimeksi teetin Iittalan lasinpuhaltajalla hänelle esineen), huolehdin hänen orgasmeistaan jne. jne.
Kuitenkaan me emme tee seksistä vaikeaa. Kumpikin tajuaa, että hemmottelu on välillä hyvin aiheellista ja usein kivaa molemmille mutta se ei ole edellytys seksille. Jos jompi kumpi herää keskellä yötä infernaaliseen panetukseen niin riittää että herättää toisen "strategisten" paikkojen hyväilyllä. Se on sitä vastavuoroisuutta kun huolehditaan toistemme tarpeista muulloinkin kuin silloin kun se palvelee juuri omia tarkoituksia.
Kun tekee 10 tuntia töitä ja käy pari tuntia treenaamassa niin ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa alkaa levittelemään ruusun terälehtiä sänkyyn tmv. turhamaista diibadaabaa. Jos silloin haluttaa niin silloin haluttaa ja kumpikin ymmärtää ettei silloin asiata tehdä mitään showta. Joo, se seksi on käytännössä molempia huomioivaa lähes aina, mutta se esileikki menee yleesä ihan muulla kuin noilla sirkustempuilla joita täällä ollaan vaadittu.Tässä ketjussa tehdään taas asioista niin vaikeita ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään ja vieläpä ilman mitään syytä.
Kuvailemasi kaltaista toisen huomioon ottamista puolin ja toisin. Luulisi sellaisen ihmisen, jonka suhteessa se toimii, ymmärtävän selittämättäkin, että nuo päiväkausien kosiomenot ovat lähinnä kielikuvia. Aikasemmin herääminen ja vaikkapa kahvin keittäminen voi toimia sirkustemppuna, joka tehoaa, jos se on tehty huomaavaisuudesta toista kohtaan.
Tuota, mistä päättelit että minulle oli tärkeää "se huumori" ja miten se liittyy tähän asiaan?
Muutenhan tässä ei ole mitään epäselvää. Valtaosaa nakertaa jokin yksi asia jota kumppani on mennyt tekemään. Saahan se ottaa päähän ja saahan sen "sanoa ääneen". En näe siinä virhettä. Se, että kumppani tekee "aina" väärin on asia joka kiinnostaa minua. Onko kyseessä vain manipulatiivinen ilmaisumuoto vai jotain muuta yhtä "reilua". Sekin kiinnostaa minua mitä asiasta keskustelemisella tarkoitetaan. Onko kyseessä oikea dialogi vai se perinteinen malli jossa toinen haukkuu toista ja se jota haukutaan kuuntelee.
Ja mitä floodaamiseen tulee. On suositeltavaa ottaa selvää mitä se oikeasti tarkoittaa ennen kuin alkaa syyttämään ihmisiä siitä. Spämmäämiseksi tuota kirjoitustahtiani voisi nimittää, floodaamiseksi ei.
olin jonkin viestin, jossa mainittiin nimenomaan tuo miesten tietynlainen huumori aloitteissa ja liitin sen erheellisesti sinun kirjoittamaksesi.
sitä, miten noista asioista on keskusteltu, en osaa kenenkään toisen kohdalla sanoa. meillä puhutaan kaikesta avoimesti ja ilman minkäänlaista vihamielisyyttä ja mieheni tietää ihan varmasti mikä tapa tehdä aloite ei toimi minun kohdallani, ja silti hän uskaltaa tehdä senkin, koska parisuhde toimii. ja se huumorikin.
Jos olisit oikeassa, ei tätä koko ketjuakaan olisi. Valitettavasti vain liian monen naisen mielestä tasapainoinen parisuhde on sitä, että mies sovittaa luonnolliset halunsa naisen mielitekojen edellyttämään muottiin.