Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulisi avioero, kumpi teistä saisi pitää omanaan nykyisen asuntonne?

Vierailija
27.03.2012 |

Ja millä perusteella?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vuoroviikoin asuttais tässä kodissa lasten kanssa ja vuoroviikoin pikkukodissa erossa lapsista. Lapset ei siis vaihtaisi paikkaa, vain vanhemmat. Tämä siksi että mä en jaksaisi alkaa yksin lähivanhemmaksi.

Vierailija
2/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitää, hän sais jäädä lapsensa kanssa tähän. Mulla on työpaikka eri kaupungissa, muuttaisin sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuttaisin mielelläni pienempään, kerrostaloon

Vierailija
4/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis ostanut tämän jo ennen kuin ollaan tavattu joten mies luonnollisesti pitäisi tämän.

Vierailija
5/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riittäisi rahat yksin velan maksuun

Vierailija
6/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaattessa minä koska kotimme on minun lapsuudenkotitaloni.

Mutta ei minulla olisi mitään mahdollisuuksia asua tässä yksin. Eli minulla ei olisi vara jäädä tähän.

Eli kaippa mies. Voi myös olla että myyntiin menisi.

Vierailija
7/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa.Vaikkakin mies on sanonut että saisin jäädä.

Itse haluaisin että tämä myydään siinä kohtaa ja kumpikin hankkisi omat paikkansa missä asustelisi

Vierailija
8/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis ostanut tämän jo ennen kuin ollaan tavattu joten mies luonnollisesti pitäisi tämän.

Vierailija
9/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on mun ja yksin mun. Lainakin on mun nimissä ja selviän sen kanssa kyllä. Tosin tiukkaa tulisi yksin maksaa kaikki, mutta luulisin selviäväni.

Vierailija
10/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä vaiheessa olisi varaa jäädä tähän yksin. Mä enemmän haluaisin jäädä tähän lasten kanssa.

Vierailija
11/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostaloasunnosta. Perin rahaa silloin kun asunto ostettiin, ja omistan 70%, ja meillä on avioehto.

Vierailija
12/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella tätä omana asuntonani (kotina kylläkin) koska kaikki paperit, lainat sun muut ovat miehen nimellä (mies kaikki nuo maksaa ja minä taasen ruuat, vaatteet jne.).

Olen miehelle sanonutkin, että jos ero tulee, minä lähden ja mies jää tähän asuntoon, koska se on hänen.

Vierailija
13/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut taloudellisesti meistä kumpi tahansa voisi jäädä tähän taloon. Lapset saisivat kuitenkin jäädä tänne asumaan ja miehellä on "ilmainen" asuntovaihtoehto lähistöllä.

Ehkä mä ostaisin itselleni citykodin ja me asuttais vuoroviikoin lasten kanssa niiden omassa kodissa.

Vierailija
14/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on mun ja yksin mun.

Vai onko sulla sitten varaa maksaa miehelle vielä tasingotkin?

Vierailija
15/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittää kahden ihmisen tuloilla rahat nippa nappa velan lyhentämiseen, jos ero tulis niin pitäis löytää kyllä edullisempi asumismuoto, kerrostalo/rivitalo varmaankin.

Vierailija
16/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta tämä voi kerryttää omaisuuttaan.

paperit, lainat sun muut ovat miehen nimellä (mies kaikki nuo maksaa ja minä taasen ruuat, vaatteet jne.).

Olen miehelle sanonutkin, että jos ero tulee, minä lähden ja mies jää tähän asuntoon, koska se on hänen.

Vierailija
17/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omaisuutta yhtäpaljon kuin lainaa.

Miehellä olis taloudelliset edellytkset ostaa talo itselleen uudella lainalla, mutta talo olisi liian iso yhdenyllä pidettäväksi...

En tiiä

Vierailija
18/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua tässä kodissa. Koti menisi myyntiin.

Vierailija
19/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta tämä voi kerryttää omaisuuttaan.

paperit, lainat sun muut ovat miehen nimellä (mies kaikki nuo maksaa ja minä taasen ruuat, vaatteet jne.).

ole tuo jolle vastasit, mutta sanon vaan että ota huomioon että hänen ei tarvitse maksaa vuokraa tms. vaan asuminen on hänelle ilmaista.

Vierailija
20/49 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä perusteella?

ettei kummallakaan varaa lunastaa. Siis pitäisi myydä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi