Mies valittaa, että koska hänen lomansa alkaa, kun joutuu hoitamaan lapsia
ja laittamaan ruokaa, kun minä olen töissä. Hän siis ollut jo useamman viikon lomalla. Ei ole kuulemma mitään lomaa tällainen. Hippasen meinaa ärsyttää. Kirjoitan nyt tänne, kun en jaksa alkaa riitelemään.
Kommentit (19)
Sitten joku vielä kysyy multa, että harmittaako, kun ei ole miestä ja lapsia.
N43, kesälomalla, saa tehdä ihan mitä huvittaa.
Ymmärrän sua!! Voiko miehelle todeta vaan että semmosta se on ja että lomailee lasten kanssa.
Miehesi kuulostaa ihan vaimoltani, otan osaa.
Taas on mamma löytänyt varsinaisen helmen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten joku vielä kysyy multa, että harmittaako, kun ei ole miestä ja lapsia.
N43, kesälomalla, saa tehdä ihan mitä huvittaa.
Tietyissä rajoissa saa tehdä mitä huvittaa. Älä rikkoa lakia sentään.
Tuo oli se, mikä lapsien saamisessa oli alkuun vaikeaa. Kaikki muuttui erilaiseksi, loma, arki, yöt, päivät, juhannukset ja joulut. Osin ihanaa ja osin kamalaa
Heh, tuollaistahan se lapsiperhelomailu on. Loman jälkeen kiva päästä töihin lepäämään jne. Mutta jos ei kauhean monta lasta tee niin se helpottaa muutamassa vuodessa ja loma alkaa taas tuntua lomalta.
No kesälomien jälkeen olette eroperhe.
Voihan niiden lasten kanssa tehdä juttuja.Käydä vaikka ulkona syömässä..
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuollaistahan se lapsiperhelomailu on. Loman jälkeen kiva päästä töihin lepäämään jne. Mutta jos ei kauhean monta lasta tee niin se helpottaa muutamassa vuodessa ja loma alkaa taas tuntua lomalta.
Tätä meinasin tulla kirjoittamaan!
Kenen pitäisi niitä lapsia hoitaa miehen mielestä?
No arvaan kyllä. Taas on yksi mieslapsi luullut menevänsä äitinsä kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Taas on mamma löytänyt varsinaisen helmen.
Aika moni mamma ajattelee itsekin ihan samalla lailla. Kaikki ei vaan myönnä sitä. Ja turhaahan se valittaminen on kun on itse elämäntilanteensa valinnut, nimim. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Niin voi, mutta ei se ole sama kun veneillä kavereiden kanssa ja nukkua pitkään ja vetää iloiset päiväkännit, kun sattuu huvittamaan
Vierailija kirjoitti:
Elävästi muistuu mieleen ne ajat!
Kaikki lapsiperheiden äidit odottivat aina töiden ja päiväkodin / koulun alkua kuin kuuta nousevaa. Kesä oli lähinnä selviytymistä. Olin jo unohtanut tuon ajanjakson, kun lapsi on jo aikuinen.
Sano miehelle, että tekee eväät ja menee leikkipuistoon viettämään aikaa lasten kanssa, tai retkeilee. Ei sekään aikuiselle lomaa ole, mutta ainakin aika kuluu helpommin.
Kysyn nyt ihan tosissaan, etkö tiennyt että miehesi on tuollainen, kun teitte lapsia?
Ensi keväänä mies muistanee bookata lapsille jonkin kivan leirin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voi, mutta ei se ole sama kun veneillä kavereiden kanssa ja nukkua pitkään ja vetää iloiset päiväkännit, kun sattuu huvittamaan
Tämä on kyllä se asia jota ois syytä ajatella jo ennen kuin tekee niitä lapsia. Vaikka harvassa taitaa olla ne vanhemmat jotka ei joskus haaveilisi tuollaisesta vapaudesta (kaikilla se ei toki sisällä veneilyä tai päiväkännejä, mutta ajatus sama). Ja kyllä se olisi ihan jaksamisen kannalta hyvä, että saisi edes jokusen viikonlopun vuodessa viettää ihan miten itse tykkää, ilman vastuuta lapsista tai kotitöistä.
Voi voi. Voi voi voi voi voi voi voi ja lämmin leipä.