Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi ärsyttävimmät sanonnat?

Vierailija
27.03.2012 |

Aloitan:

-laulajat Kari Lapio ja Antti Ruisku (aina!! Aarghh!! Olen kuolla, kun radiosta tai TV.stä kuuluu noita laulajia, kommentti tulee takuuvarmasti!)

-"hookoo blöö" eli HK:n sininen, en voi enää edes ostaa sitä, ettei mies sanoisi tuota sanaparia, niiin hirveää!

Ja mies ei ole juntti vaan korkeasti koulutettu ja loistava keskustelija. Ainoastaan nuo jutut saavat minut suunniltaan. Tietenkään en ole koskaan siitä hänelle maininnut, se on vaan niin noloa :)

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku mies sanoo "salma välähti", "aamulla on palveri" "telvisio on auki".. mä en tajua miksi nuo ärsyttää niin paljon.. sit nämä ryynivipaleet ja paskiaislullat.. ja sit joka ikinen kerta tietyt laulut jonain väännöksenä, esim varpunen jouluaamuna, onko esim. Jope tehny siitä jonku väännöksen..? ite tykkäisin ihan vaan alkuperäisestä sanomasta, ni se on ihan joka kerta pakko laulaa päälle...

mielipiteettömyys on rasittavaa kans. "Mitä ruokaa laitettais?" "En tiiä" oon sit ratkaissu pyytämällä reseptiä siihen en tiiään..

No, jokaisessa on puutteensa, noista huolimatta se on paras mies maailmassa :)

ex sano mandariinia mandukka tai jotain sellaista, se kans rassas..

Vierailija
162/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina uutisten jälkeen kun toimittaja sanoo, että seuraavaksi päivän sää, niin mies tokaisee: Jaa mää vai? JOKA IKINEN KERTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita Mattila on AINA Marita Kattila. Valitettavasti ooppera liittyy hänen elämäänsä työn puolesta (vaikkei ole todellakaan laulaja!), ja tuo Mattila silloin tällöin toistuu puheissa, esim. puhelimessa.

Vierailija
164/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tehdäänkö jotain, tai mennäänkö sinne, niin vastaus on :ihan kuinka isäntäväki haluaa. Siis niin ärsyttävää, kaikkeen mihin vaan voi vastata noin niin vastaa.

Toinen on kun sanoo et Nonnii. Jos esim. lapsella kaatuu maitolasi pöydässä niin mies sanoo eka et nonnii, ja se äänensävy. Argh!!

Vierailija
165/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias. Tätini puhuu minulle vieläkin lässyttämällä. Tähän tyyliin: Onko Tiinulilla nälkä? Olisikos kiva jos laitettaisiin Tiinulin massukkaan namiruokaa?

Luulen, että hän on jotehnkin jälkeenjäänyt.

Kysyy ihmiseltä esim. mitä sinne kuuluu?

tai onko siellä jotain erityistä?

Ja samantien itse vastaa ett ei kai siellä mitään suurempaa/ihmeellistä/erityistä. Ilman että henkilö jolta on kysynyt on ehtinyt saamaan suunvuoroa...

Niin ja lapsille puhuu lässyttämällä. Tulee ihan semmonen olo ett lapset ei muka mitään muuta ymmärtäisi ku lässyn lässyä

Vierailija
166/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa rakastellessa puhumaan kirjakieltä vähän lässyttävällä äänellä. Näin: "Voi että sinä tuoksut hyvältä, voisin syödä sinut kokonaan!" Eikä siis puhu koskaan muuten kirjakieltä.

Arvatkaa, nousevatko halut tuossa kohtaa, vaikka olisi haluttanut aikaisemmin? Ja kun tuo on niin ennalta arvattavaa. Ja kyllä, olen maininnut asiasta, mutta sama tapa jatkuu. Eikä ole kyseessä epävarma nuorukainen, vaan fiksu, aikuinen mies.

Vierailija
167/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalista poikkeava puhetyyli ärsyttää. Lässytys on ihan hirveää. Myönnän, että minullakin on typeriä sanontoja, joista yritän päästä eroon.

Vierailija
168/193 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman typerimmän kuuloinen sana!

Vierailija
169/193 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilma on ku morsian ja morsian on ku perse".

Joka vitun kerta. Ihan sama sataako vettä/lunta/rakeita, tai vaikkei sataiskaan, sattuu vaan tuulemaan tmv, ni AINA.

Luuleeko se olevansa hauska? Mitä vittua tuo edes tarkoittaa?

Ärsyttää.

Ei, ei sieltä päinkään

Vierailija
170/193 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin kahden tutun vaimot!

Jaa, mistäkö tiedän. No, toinen näistä tavoista oli niin harvinainen, etten oo törmännyt muuten. Toisessa taas oli yhdistelty kahta niin erikoisesti, että... Ja telkussa, muualla Suomessa, tai siellä, missä tyypit asuu / on kotosin, en oo törmännyt näihin.

Totta kai voin olla väärässä kuitenkin, mutta :-)

Vierailija
171/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia juttuja täällä! :D

Meillä uusin on "bostailla" (hengailla, seisoskella like a boss). "Mä meen bostaileen tonne kaupan eteen." "Noi muut bostailee tuol sivussa." Siis voi jumaliste! Kysyin sitten viime viikonloppuna että tajuaako itse ollenkaan, miten juntilta kuulostaa..eipä oo isommin käyttänyt sitä sen jälkeen :D

"Isommin"! Ihan hiton ärsyttävää!

Vierailija
172/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alasti esim suihkun jälkeen tai vaihtamssa vaatteita, mies sanoo:"nakupelle!" sillä tavalla ärsyttävän hilpeästi kuin lapselle sanottaisiin. Se on todella ärsyttävää. Olen nelikymppinen nainen ja haluan että jos on pakko sanoa tuossa tilanteessa jotain niin mielellään jotain imartelevaa, jota sanotaan AIKUISELLE naiselle.Viheltäisi vaikka.Tai sitten ei tarvitse sanoa mitään.Olen huomauttanut asiasta; nykyään pyytää anteeksi tuon "nakupellen" jälkeen.:)

Vierailija
173/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alasti esim suihkun jälkeen tai vaihtamssa vaatteita, mies sanoo:"nakupelle!" sillä tavalla ärsyttävän hilpeästi kuin lapselle sanottaisiin. Se on todella ärsyttävää. Olen nelikymppinen nainen ja haluan että jos on pakko sanoa tuossa tilanteessa jotain niin mielellään jotain imartelevaa, jota sanotaan AIKUISELLE naiselle.Viheltäisi vaikka.Tai sitten ei tarvitse sanoa mitään.Olen huomauttanut asiasta; nykyään pyytää anteeksi tuon "nakupellen" jälkeen.:)

Kun minä illalla riisun mennäkseni suihkuun, mies _joka kerta_ katsoo sohvalta ja viheltää fi-fiyy, kuten elokuvissa. Ja sekös ottaa päästä!

Etenkin, kun olen ylipainoinen enkä todellakaan viehättävä. Ehkä hänestä olen, mutta minusta se kuulostaa kettuilulta.

Vierailija
174/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta olin kerran treffeillä miehen kanssa, joka hoki jokaikiseen asiaan "Eihän se väärin oo! :D". Muitakin lemppareita hällä oli, mutta niitä en muista enää. Oli pakko keksiä joku tekosyy lähteä pois, ku ei pää kestäny enää niitä hokemia.

Auts. Ei ollu sama = näitä on enemmänkin liikkeellä :)

Nykyisen miehen kanssa kun juttelee puhelimessa vaikka jotain tuhmaa ja sitten kun tulee puhelun lopettamisen aika, niin jokaikinen kerta hän sanoo että "mutta eipä siinä mittään niin tehäänpä näin!" :D Sanoissa ei silleen mitään erikoista (paitsi että ovat aina samat), mutta kun yhtäkkiä puhelun sävy muuttuu ihan kuin joksikin bisnespuheluksi. Vastaan yleensä takas samaan tyyliin että "JOO TEHÄÄN NÄIN!" :)

Vierailija
175/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes jokaisen lauseen eteen. Huoh.

Vierailija
176/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
177/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. "Pitihän se arvata", lapsille jos ovat menneet koskemaan johonkin hänelle tärkeään juttuun.

2. "Hmm-ö", kun kerron jotain juttua ja odotan vastausta. Miksi ei voi vastata kokonaisella lauseella mitä ajattelee asiasta tai mitä tunteita tai mietteitä juttuni herättää. Kun hymisee tuolla tavalla, alkaa itseäni ärsyttää millaisen keskustelykyvyttömän älykääpiön olen mennyt ristikseni ottamaan. Oikeasti mieheni on kyllä älykäs ja koulutettu, asiantuntijatehtävissä työskentevä ajattelevain mies.

Vierailija
178/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaltakin mieheltä löytyy näitä ärsyttävyyksiä. Onneksi en näköjään ole ainoa, jota ärsyttävät tuollaiset pienet, mutta usein toistuvat fraasit.

Esim.

- "Näillä mennään" (tämä oli jollain toisellakin)

- Sivistyssanojen käyttö väärin, yleensä siksi ettei tiedä mitä sana tarkoittaa oikeasti. Miksei voi olla kokonaan käyttämättä jos ei tiedä mitä sana tarkoittaa?

- "adrealiini"

Vierailija
179/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaltakin mieheltä löytyy näitä ärsyttävyyksiä. Onneksi en näköjään ole ainoa, jota ärsyttävät tuollaiset pienet, mutta usein toistuvat fraasit. Esim. - "Näillä mennään" (tämä oli jollain toisellakin) - Sivistyssanojen käyttö väärin, yleensä siksi ettei tiedä mitä sana tarkoittaa oikeasti. Miksei voi olla kokonaan käyttämättä jos ei tiedä mitä sana tarkoittaa? - "adrealiini"

Sivistyssanat väärin lausuttuna! Meillä kyllä ymmärtää, mitä ne tarkoittavat (en kyllä kestäisi, jos ei ymmärtäisi ja käyttäisi silti!).

Intuutio (intuitio), intessi (insesti) ja monia mutia, jotka eivät tällä istumalla tule mieleen.

Vierailija
180/193 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(speedy ja saku)