Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdenkin paskaavan koiran vielä näen

Vierailija
26.03.2012 |

eikä omistaja korjaa pois niin kerään paskat (kumihanskoissa tietenkin) ja hieraisen ne omistajan selkään.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vievät paskapussinsa vieraisiin roskiksiin. Tällainen älykääpiö oli eilen työntämässä meidän omakotitalon roskikseen paskapussiaan. Satuin olemaan ulkosalla ja kyllä tuli paskapussille samoin kuin rakille omistajineen lähtö.

joten en kotikonnuilla kulkiessani keräile paskoja. Jos menen keskustaan koiran kanssa, kerään kyllä kakat, koska siellä on roskiksia, johon ne voi laittaa. Mutta jos käyn vanhempieni luona, alkaa ongelma: he asuvat taajamassa okt-alueella, mutta siellä ei ole yhtään roskista, johon kakat voisi laittaa. Eikä uskalla laittaa toisten roskiksiinkaan, koska roskiksen omistaja voi vaikka olla kaltaisesi höyrypää. Pakko ne kakat on sitten jättää tien poskeen.

Jos olet piskin hommannut niin kyllä sinä sen paskat varmaan jaksat kantaa kotiroskikseen asti, vai? Turha muuten nimittää höyrypäiksi niitä, jotka eivät koiriesi ulosteita roskiinsa halua. Pitäisikö meidän maksaa jätekuljetus myös sun piskille? Tätä tuollaisen pieniaivoisen rakinomistajan kait on vaikea tajuta..

roskis tyhjennetään vasta kun se on täynnä? Missä paikkakunnalla näin? Yleensähän se tyhjennetään tietyn ajan välein, esim. kahden viikon välein. Useimmilla paikkakunnilla on myös joku maksimityhjennysväli, mutta ilmeisesti teillä ei.

Ymmärrän, että teillä ollaan tosi tarkkoja siitä, mitä roskikseen laitetaan, toki kaikki roskat valikoidaan käsin, ja toiset kelpuutetaan ja toisia ei.

Mä en kanniskele kilometritolkulla paskapussia kädessäni. Niin se vaan on.

Vierailija
2/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti aiot vetää johtopäätöksesi ja ryhtyä toimintaan?

Itselle joskus käynyt niin että pussit olleet lopussa (meillä 3 koiraa joten pusseja kuluu), ja olen jättänyt kakan ja palannut keräämään sen hetken päästä tai jos ollut kaukana kotoa, seuraavalla lenkillä. Muistathan ettei laki sano mitään siitä, millä aikataululla kakka on kerättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suurin murhe on koiran paska..

Vierailija
4/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tartte niitten paskojakan haistella!

Vierailija
5/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tartte niitten paskojakan haistella!

niin vittuilu paskastakin vähenee.

Anonyymisti tietty, niin kuin koirienkin tappajat.

Vierailija
6/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkee ja paskannuttaa koiransa ihmisten pihoille.

Mies siitä poltti päreet yks päivä. Muutaman viikon keräsi paskansa sanomalehteen ja kävi läväyttämässä näiden koiranomistajien pihalle.

Olihan se vähän ikävää hommaa kantaa sitä omaa sontaansa sanomalehden mutkassa. Mutta toisaalta, sama se, kantaako sen paskan sanomalehdessä vai koiran sisällä. Oli asetellut ne paskat niiden omakotitalojen portaiden viereen mukavaksi kasaksi.

En tiedä, ovatko arvanneet, mistä paskat on tulleet. Mutta meidän tie on siistiytynyt kovasti.

tulisi huutamaan, että ei saa laittaa kakkapussia hänen roskikseensa, paskattaisin koirani seuraavalla kerralla keskelle heidän pihatietä ja jättäisin kakat siihen.

Vierailija
7/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asfaltoidun tien reuna ei ole "hoitamatonta aluetta". Ja jos sen murren päästää sinne lumipenkan päälle/ojan pohjalle/johonkin muuhun vaikeakulkuiseen paikkaan paskalle, niin se on aivan oma moka. Koirallahan on se hihna, josta sitä voi ohjailla ja liikkuva koira ei paskanna. Harmitti aivan suunnattomasti, kun jouduin koko talven kieltämään lapseltani lumipenkkaleikit, koska te idiootit ette jaksaneet hoitaa velvollisuuttanne.

Jos on halunnut sessen hankkia, on myös vastuussa sen paskojen keräämisestä sekä myös roskiin hoitamisesta. Muiden roskiksia ei saa käyttää, ellei niissä ole erikseen sitä lupatarraa. Enhän minäkään ole tunkemassa kakkaisia vauvanvaippoja muiden roskiksiin vaan hoidan ne omaan/yleiseen roskikseen.

Vierailija
8/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla tontti on niin minimaalinen että roskis on ohikulkevien saavutettavissa. Ihan järkkyä mitä rupuporukkaa! Kyllä kunnon kansalaisilla on aidattu tontti rautaportteineen ja roskasäiliö hyvässä jemmassa lähellä päärakennusta jottei kämäset koirankusettajat pääse lähellekään. Miettikää ihmiset vähän miten ja mihin tönönne rakennatte!

Vierailija
9/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ihan sekopäitä? Jos meidän pihalle kävelisi joku tuntematon ja veisi pussin meidän roskikseen niin kyllä siitä juttu tehtäisiin!!! Eri asia on sitten jos oikein ystävällisesti tulisi kysymään että saanko heittää tän teidän roskikseen mutta hei ei tollasta kyllä kukaan tervejärkinen tee....

Noi paskat on kyllä niin ärsyttäviä mutta minkäs teet kun toisilla on aivojen tilalla sitä itteään. Siksi kait eivät voi ymmärtää ettei koiria saa paskattaa keskelle tietä!

Vierailija
10/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut että ne kävisivät paskalla puskissa ja teiden varsilla. Ihan kiusalla kuulemaa sitä tekevät. Mä luulen että niillä viiraa päässä ja pahasti, ei ole terveen ihmisen merkki todellakaan! Kai ne rupee kohta syömäänkin sitä paskaa, koska niin tekee kuulemma koiratkin?

Vierailija
11/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut että ne kävisivät paskalla puskissa ja teiden varsilla. Ihan kiusalla kuulemaa sitä tekevät. Mä luulen että niillä viiraa päässä ja pahasti, ei ole terveen ihmisen merkki todellakaan! Kai ne rupee kohta syömäänkin sitä paskaa, koska niin tekee kuulemma koiratkin?

mutta koirapuistoon on kiva kakkia :)

Vierailija
12/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koirapuistoon on kiva kakkia :)

Vierailija
13/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ihan sekopäitä? Jos meidän pihalle kävelisi joku tuntematon ja veisi pussin meidän roskikseen niin kyllä siitä juttu tehtäisiin!!!

Hupijuttu Youtubeen jossa huudat naama punaisena koirankakkapussin juuri roskikseesi heittäneelle!!!!

Ei hätää -itse en moista tee. En ikinä ala ulosteita keräämään yhtään mistään.

Roskiksesi neitsyys ei ole taholtani uhattuna -eiks olekin upeeta?

Vierailija
14/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan loppui koirien jätteiden tekeminen meidän pihaportin viereen kun laitoin siihen kyltit että rotanmyrkkyä :)

kiertävät pihan nyt kaukaa, toimii :)

Vierailija
15/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan sitä myrkkyä laittaa oikeastikin. Ainakin maalla koirapopulaatio kivasti pienenee kun myyrien myrkyt on pantu paikalleen.

Vierailija
16/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asfaltin reuna (nurmikko) jos on hoidettua, sitä kesäisin ajetaan ettei muutu pelloksi niin se on hoidettua eikä siihen saa kakkaa jättää.

Mutta jos se asfaltin reuna on rötteikköä niin siihen saa koirankakan jättää.

Eikä kenenkään pihasta tietenkään puhuta, vaan yleisestä alueesta.

8

Vierailija
17/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joku (varmaankin vaihto-oppilas) päätellyt, että täällä saa ulostaa mihin vaan. Niin oli sitten kerrostalon rappukäytävässä eräänä päivänä reilu ja tuore paska. Siinä sitä joukolla ihmeteltiin.

Paheksua ei voinut, siinähän oli vain toimittu maassa maan tavalla ja paskottu kulkuväylälle.

Vierailija
18/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on niin vaikeaa muka kantaa se kakkapussi kotiin omaan roskikseen!!! Meillä on koira ja kakat todellakin kerätään ja pussi kannetaan kotiin asti. Miksi ihmeessä niitä pitäis toisten roskikseen saada tunkea???

Vierailija
19/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä omistaja korjaa pois niin kerään paskat (kumihanskoissa tietenkin) ja hieraisen ne omistajan selkään.

joo ja se on sitte heti soitto poliisille väkivallan teosta!

että tuuppa kuule hierasee ne mun selkää.

Vierailija
20/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi huutamaan, että ei saa laittaa kakkapussia hänen roskikseensa, paskattaisin koirani seuraavalla kerralla keskelle heidän pihatietä ja jättäisin kakat siihen.

Onko sinut valittu Suomen kuningattareksi joka saa tehda ihan mita haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi