sain kirpparilta myyntivoittoa 203€, mitä mieltä?
Kommentit (24)
Kovasta on varmaan ollu tavaraa myynnissä?
tai viikon itsepalvelukirppiksellä
tai viikon itsepalvelukirppiksellä
maksamaan enemmän kuin itse olet investoinnut.
Mutta rahana tuo on kyllä vähän...
Eikös se tarkoita sitä, että saa tuotteesta enemmän kuin mitä itse on maksanut? Ja tuota ny ei usko kukaan..
olin viikon itsepalvelukirppiksellä ja myynnissä lähinnä vain tavaraa, paria tekstiilituotetta lukuunottamatta. en myynyt vaatteita.
olen ihan suht tyytyväinen, enemmänkin olisi voinut toki tullut voittoa.
täällä nää pilkunnussijat taas vauhdissa, myyntivoitto tai mikä vittu tahansa, aivan sama.
saatteko jotai tyydytystä siitä ku nussitte pilkkua?
..kun ostit ne? 1.000 e. Joo. Kannattavaa oli..joo..oli..
Itse saan usein myytyä alle satasen edestä tavaraa.
esim. 1 kerran luettu kirja suoraan roskikseen kuormittamaan luontoa. tai lahjaksi saatu salaattikuivain, jolla ei ole ollut käyttöä, niin suoraan kaatopaikalle.
mitä sitä yrittämään laittaa tavara järkevästi kiertoon, kun siitä pääsee helposti eroon heittämällä kaiken kaatopaikkajätteeseen.
way to go, av-mammat.
täällä nää pilkunnussijat taas vauhdissa, myyntivoitto tai mikä vittu tahansa, aivan sama.
saatteko jotai tyydytystä siitä ku nussitte pilkkua?
Mä käyn kirpparilla kaksi kertaa vuodessa, myyntiaika on 5 tuntia ja tosiaan saan enemmän kuin parisataa, ja juu, ei ole myyntivoittoa se, vaan kirpparitienisti.
Jos myit leikkikehän, pari turvaistuinta ja turvakaukalon, sitterin, vauvansängyn, parit rattaat jne, tulos oli huono. Jos oli jotain pikkusälää, tulos oli hyvä.
myyny siellä jonku saatanan leikkikehän???
av-mammat taas olettaa.
ei tsiisus.
myyny siellä jonku saatanan leikkikehän???
av-mammat taas olettaa.
ei tsiisus.
muuta mieltä en osaa olla.
Itse sain viimeksi 430€. Mitäs mieltä sinä olet?
Itse olen sitä mieltä, että kun on myynnissä reilusti hyväkuntoista, oikein hinnoteltua tavaraa ja vaatetta niin kyllä sitä rahaa muutama satanen tulee.
käyttää toisesta nimeä idari?
huh huh.
käyttää toisesta nimeä idari?
huh huh.
keskenkasvuinen ja jäänyt käytöstavat oppimatta.
en mä tosiaan muuta osannu sanoa, kun ei muuta kerrottu kuin summa.
Ihan kiva on saada jotain rahaa tarpeettomia myydessä. Voi sitten ostaa tarpeellista tilalle.
muuta mieltä en osaa olla.
Itse sain viimeksi 430€. Mitäs mieltä sinä olet?