Nolouden huippu: sorruin viime yönä harrastamaan kaverini miehen kanssa nettiseksiä
Olin yksin lasten kanssa kotona, kyllästytti ja kaipasin piristystä. Osuimme yhtä aikaa tiettyyn sosiaaliseen mediaan ja aloimme jutella. Jotenkin homma lipsahti käsistä, meni flirtin puolelle ja ei aikaakaan kun olimme menneet loppuun asti.
Kyllä on morkkis nyt... miten kehtaan enää nähdä tätä miestä livenä?
Kommentit (23)
joten kerro ap minulle miten tuo tapahtuu? Ja mitä tarkoittaa tuo "ihan loppuun asti meneminen"? Siis ihan oikeasti haluaisin uteliaisuuttani kuulla, koska ymmärrän kyllä netissä flirttailun, mutta ikinä en ole käsittänyt miten harrastetaan nettiseksiä.
joten kerro ap minulle miten tuo tapahtuu? Ja mitä tarkoittaa tuo "ihan loppuun asti meneminen"? Siis ihan oikeasti haluaisin uteliaisuuttani kuulla, koska ymmärrän kyllä netissä flirttailun, mutta ikinä en ole käsittänyt miten harrastetaan nettiseksiä.
ihmettelin ihan samaa mutta en kehdannut kysyä.. t:nolo
Kuvaillaan yksityiskohtaisesti, mitä tehtäisiin toiselle ja itselle, jos oltaisiin tositilanteessa, ja samalla runkataan.
Miten luulisit?
Puhutaan rivoja ja runkataan samalla. Etkö tosiaan osaa kuvitella? Pitäisikö sinulle piirtää kuva tai vaikka vääntää rautalangasta?
oikeastiko aikuiset ihmiset tekee tuollaista??? Onko teillä siinä joku skypeyhteyskin vielä että näette toisenne? Ei ihme jos nolottaa...
Ja oikeesti en ainakaan minä tiennyt.
Mut eikö tuo ole vähän tylsää ja hankalaakin? Siis kun keskustelun kai kuitenkin pitää edetä melko nopeastikin, samalla pitäisi keskittyä mielikuviin, kirjoittaa ja sitten vielä runkatakkin.
Ehkä minä vaan olen vähän tylsä, mut jotenkin musta tuntuu että tuo ei ehkä ole mun juttu, enemmän tykkään ihan livenä vähän seikkailla ;)
kaikki ei tohon pysty kuten näistäkin vastauksista huomaat
Miten luulisit?
Puhutaan rivoja ja runkataan samalla. Etkö tosiaan osaa kuvitella? Pitäisikö sinulle piirtää kuva tai vaikka vääntää rautalangasta?
En vaan edelleenkään osaa kuvitella tuollaisesta kovin suurta nautintoa. Oikeasti en kauhesti osaa ymmärtää tuossa tuon toisen ihmisen funktiota, uksinhän siinä kuitenkin on. Ja varsinkin jos siellä on joku anonyymi persoona, voi kai sitä kaikenlaista kuvitella ihan yksinkin, eipä tarvii ainakaan kirjoittaa samalla :)
tekemistä tuolla runkkaustaidolla on tunteiden kanssa? Kyllä ihan tunteva ihminen olen minäkin vaikka en moisia touhuja harrastakaan, netissä kaverin miehen kanssa...voi luoja...
t se toinen joka ei oikeasti tiennyt
Vain hyvät ihmiset tekevät niin. Pahat, kylmät, ilkeät ihmiset eivät pysty runksuttamaan netin äärellä. Ettäs tiedätte, senkin kylmät, tunteettomat lahnat.
Älä suotta pahoillas ole. Nautit kuitenkin hetkestä ja varmasti nautti hänkin. Laitapa silmät kiinni taas ja muistele sitä kiihkoa :)
ja kaikki näkyy reaaliaikaisena ja en kyllä moista harrasta ;)
yhdet kännibileet joissa olette yhtä aikaa ja muuta ei tarvitakkaan! molemmille tulee tuo juttu mieleen, ja sepä onkin sitten siinä kun siirrytään netistä liveen...
kuten joku kirjoittikin, keskittyvät niihin mielikuviin siinä tilanteessa. Joskus myöhemmin niistä on sitten ehkä iloa itsetyydytys -sessiossakin. Tai jossain muussa sessiossa. :D
olen harrastanut asiakkaan kanssa "seksiä" sähköpostitse. Ehkä siinä on se jännitys, kun tietää että joku on siinä "mukana". Ja tietää henkilön. Kieltämättä olo hieman kiusallinen kun seuraavan kerran naamatusten, mutta onhan se jännittävääkin.
Eri asia että sinulla kyseessä ystävän mies, siihen en lähtisi. Asiakkaani on myös naimisissa, mutta en todellakaan tunne perhettään.
Ei tulisi mielen viereenkään. Etkö yhtään ajattele työnantajasi mainetta? Vai oletko yksityisyrittäjä?
nykyään ihmisiä kiinnostaa vain se ruoho aidan ulkopuolella ja ei näköjään omaan kaveriinkaan voi luottaa. Jos haluaa flirttailla ja tehdä jotain intiimiä, niin jättäkää kavereiden äijät rauhaan. Kiitos.
Tulipa mieleen, että olisit voinut anonyymisti tehdä saman tempun esimerkiksi Victoria Milanin nettipalvelussa. Rekisteröidy tuolla http://bit.ly/GXZnwK
Aika riskaabelia.. eihän niitä keskusteluja saa sieltä ikinä pois.
Eikö sen pitäis olla se kaveri jonka näkeminen hävettää?