Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cin 2 tai 3=kuolemantuomio????

Vierailija
23.03.2012 |

Tuntuu että kaikilla tänne kirjoittaneilla on tuon tason muutokset aiheuttaneet jatkuvan hoitokierteen. Itselläni cin 3 muutos yhdessä koepalassa,nyt sitten loop hoito seuraavaksi. Onko loppuelämä vain taistelemista kohdunkaulan syöpää vastaan vai voiko jossain vaiheessa parantua täysin? Voinko saada enää lapsia jos loop hoito joudutaan vielä uusimaan? ylipäätään,jos sairastun syöpään,kuinka pitkä prosessi se on? Voinko saada syöpädiagnoosin jo nyt,sairastettuani tätä virusta vasta pari vuotta vai kestääkö esiasteiden muuttuminen syöväksi todella useita vuosia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lääkäri sanoi?

Vierailija
2/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikilla tänne kirjoittaneilla on tuon tason muutokset aiheuttaneet jatkuvan hoitokierteen. Itselläni cin 3 muutos yhdessä koepalassa,nyt sitten loop hoito seuraavaksi. Onko loppuelämä vain taistelemista kohdunkaulan syöpää vastaan vai voiko jossain vaiheessa parantua täysin? Voinko saada enää lapsia jos loop hoito joudutaan vielä uusimaan? ylipäätään,jos sairastun syöpään,kuinka pitkä prosessi se on? Voinko saada syöpädiagnoosin jo nyt,sairastettuani tätä virusta vasta pari vuotta vai kestääkö esiasteiden muuttuminen syöväksi todella useita vuosia?

sulla ei ole syöpä. pidä se mielessä.

lapsia voit saada- tosin jos monta kertaa hoitoja uusitaan saattaa tulla kohdunkaulanheikkous. googlaa asiaa. Lasten hankkimista ei kannata lykätä.

Mua hoidettiin moneen otteeseen. vajaa 10 tervettä vuotta välissä. sitten taas uusi. nyt pari vuotta ilman muutoksia.

esiasteiden muuttuinen syöväksi kestää kymmeniä vuosia. itse skitsoilin tuota asiaa tosi paljon ja tämä varmistettu lääkäriltä monta kertaa.

ja jos poltat, niin lopeta- tupakointi lisää jotain 14 kertaisesti riskiä että uusii aina vaan...

tsemppiä hoitoihin! useimmat selviää ihan yhdellä tai kahdella hoidolla.

Vierailija
4/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
5/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esiaste vuonna 88. Hoidettiin laserilla ja sen jälkeen ei ole ollut mitään.

Vierailija
6/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana vuonna oli taas cin 2 mutta kun tehtiin kolposkopia, epanormaali alue oli niin pieni ettei sita kannattanut silla kertaa poistaa. 6kk myohemmin normaali papa.

Mulle sanoi laakari etta jos cin 3:sen jattaa hoitamatta, niista silti 80% ei koskaan kehity syovaksi.

Vierailija
7/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on nyt hyvää

Vierailija
8/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida se ja tarkkaile.

Minulla oli cin 2 tai 3 en muista kumpi ja loop tehtiin kaksi kertaa. Virus katosi kun kumppani vaihtui, oli ollut todella kauan sekä virus, että sama kumppani. Kumppani vaihutui ennen noita loop hoitoja.

Nyt lapsia kaksi ja raskaudet meni hyvin. Toivoa ei ole menetetty. Nyt tosi pitkä aika viruksesta.

Vierailija
9/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidon jälkeen?

Vierailija
10/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu tähän avoimin mielin, jos vain voit - kuka tahansa voi mennä Healing Roomiin. Omasta kokemuksesta voin lämpimästi suositella :) http://www.healingrooms.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä