Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri otti kaksi päivää sairaslomaa kun sen kani kuoli

Vierailija
23.03.2012 |

Sori, mutta en ymmärrä. Ei kuulemma pystynyt itkemiseltään töihin.

Ymmärrän, että voi surra, mutta rajansa kaikella.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvon ap:n mielestä sopiva määrä surua? Entä sopiva tapa surra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki jää kotiin marsujansa suremaan. Oikeesti. Surra saa, itkeä ja muistella, mutta sairasloman syy tuo ei kyllä ole.

Vierailija
4/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka otti viikon sairaslomaa, kun hänen isoäitinsä, joka oli sairastellut jo vuosikausia, kuoli.

Vierailija
5/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin palkankorotusta olis turha odotella..

Vierailija
6/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomeksi: työntekijä otti/sai sairauslomaa koska ei pystynyt tulemaan töihin

työkaverin asia EI ole spekuloida syitä ja seurauksia

Vierailija
7/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työkaverisi saattaa vaikkapa olla täl hetkel henkisesti jonkin muun asian takia tosi kovilla, silloin rakkaan lemmikin kuolema VOI musertaa hetkeksi

- työkaverillasi voi olla ihan oikeekin syy sairaslomaan ja toi voi olla vain sattumalta tapahtunu samaan aikaan

- toisaalta, ehkä työkaverisi tulisi mielellään töihin, mikäli tein työpaikalla on ok esim itkeä. eli teil ei oo esim asiakkaita joiden eessä ei saa purskahtaa itkuun yms. jos taas teillä pitää toimia hymyillen jne., niin ehkä työkaverisi ei oikeasti uskalla tulla nolaamaan itseään asiakkaiden eteen. joku voi olla niin herkkä et itkeskelee totakin, vaikak se ap:sta on pikkuasia.

Vierailija
8/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä edes riittäis se kaksi päivää, jos mun kissa kuolisi. En todellakaan lähtisi itkemään töihin, se vasta noloa olisikin.

Vierailija
9/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tommosesta haetaan saikkua. Ihan käsittämätöntä jonkun rusakon takia...

Vierailija
10/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työkaverini jäi sairaslomalle lemmikin kuoleman vuoksi. Oikeasti hän sai samana viikonloppuna keskenmenon viikolla 14. Kukaan muu ei kuin minä ei tiennyt, että hän oli ollutkaan raskaana. Mä kuuntelin sitä ihmisten taivastelua kahvipöydässä, ja mietin kuinka tyhmiä ja yksinkertaisia työkavereita mulla onkaan. Ei ihme, ettei saikulla ollut ollut halunnut kertoa heille odottavansa lasta, eikä sairausloman todellisia syitä.

Vierailija
11/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alainen otti saikkua, kun kissa oli kipeenä.sitte oli poissa , kun vahti, että kissa ei syö.Toinen alainen ei saannut kesälomaansa niinkuin halusi, otti masennussaikkua 2 kk ja lähti matkoille.jos kissa on kipee se ei oo työnantajan ongelma.nyt haki uutta työpaikkaa ja soittivat sieltä ja kysyivät suosituksia, joita en voinnut antaa,eli minkä taakseen jättää sen edestään löytää.Jos on oikeesti masentunut ei pysty matkustaa.

Vierailija
12/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se itkeminen siinä työn lomassa olisi haitannut. Jos joutuu ihmisiä työssänsä kohtaamaan niin toki vähän kiusallista, mutta silti. Saattaahan jokin töissä onnistuakin, itkusta huolimatta.

Ap:na menisin ehdottamaan tätä pomolle. Nyt olisi paras paikka vaikuttaa omaan uraan!

Vierailija
13/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en ymmärrä. Ei kuulemma pystynyt itkemiseltään töihin.

Ymmärrän, että voi surra, mutta rajansa kaikella.

Kanin kanssa tai ilman. Vain tyhmä jättää ne käyttämättä.

Vierailija
14/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ap tiedä sitä mitä sulle ei kerrota...

Oma työkaverini jäi sairaslomalle lemmikin kuoleman vuoksi. Oikeasti hän sai samana viikonloppuna keskenmenon viikolla 14. Kukaan muu ei kuin minä ei tiennyt, että hän oli ollutkaan raskaana. Mä kuuntelin sitä ihmisten taivastelua kahvipöydässä, ja mietin kuinka tyhmiä ja yksinkertaisia työkavereita mulla onkaan. Ei ihme, ettei saikulla ollut ollut halunnut kertoa heille odottavansa lasta, eikä sairausloman todellisia syitä.

Ihmettelen muutenkin ihmisiä, joita toisten asiat jaksavat noin paljon kiinnostaa. Etenkin tällä palstalla paremmintietäjiä tuntuu riittävän.

Vierailija
15/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa joilloin olisin todellakin jäännyt kotiin itkemään villakoirankin kuolemaa. Eikä kukaan töissä tiennyt mitään tästä kriisistä, eikä paljon muutkaan.

t. 7 tuhatta

Vierailija
16/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kania lemmikkinä.... kyyhöttää, paskoo ja jyrsii kaiken mikä tielleen saattuu.

Ei sitäkään vähää vuorovaikutusta mitä kissalla tai koiralla...

Itkeä tätä nyt monta päivää... no syyhän se on toikin lusmuilla

Vierailija
17/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kertoo väärän syyn niin saa aikaan taivastelua....

Vierailija
18/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän oli vain sen verran kokematon kokki, että tarvitsi 2 päivää löytääkseen hyvän kanireseptin?

Vierailija
19/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän oli vain sen verran kokematon kokki, että tarvitsi 2 päivää löytääkseen hyvän kanireseptin?

Vierailija
20/140 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen päiväkodissa lastentarhanopettaja joutui ottamaan vapaata kun kissa kuoli. Oli niin musertunut.

No, kissathan on verrattain pitkäikäisiä ettei kait siitä niin kauheaa rasitusta kunnalle tullut. Mutta kyllä niitä saikkuja muutenkin juuri tällä tyypillä oli milloin mistäkin syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän