Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Turkissa oikeasti noin paljon pedofiileja
23.03.2012 |
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g609056-d300061-Reviews-Grand_Y…
Meinattiin tuonne lähteä, mutta kun lukee noita ihmisten kirjoituksia niin oksettavaa menoa. Tosi moni valittaa, että karvaiset tarjoilijat kuvaa ja hiplaa pikkulapsia ja olipa jotain seurattu pakettiautolla jne. Toihan kuulostaa lähinnä helvetiltä, ei lomakohteelta. Onko kokemuksia?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mitä shittiä täällä lukee. Turkkilaiset on lapsirakkaita ihmisiä ja joistakin lähempi tuttavuus lapsien kanssa voi hiton vilkkaalla mielikuvituksella tuntua "pedofilialta".