Onko niin, että nainen yksinkertaisesti ei voi jäädä yksin?
Paitsi jos potkii kaikki kiinnostuneet sivummalle.
Kommentit (34)
Tilastollisesti naiset elävät pitempään kuin miehet, joten nainen jää todennäköisesti yksin elämänsä ehtoopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin yksin 23-vuotiaaksi
Amatööri :DD
Ihmisestä näkyy jotenkin jos sen pää ja mieli on varattu esimerkiksi ajatuksilla jostain toisesta ihmisestä ja silloin ei mahdolliset kandit lähesty. Jos ihmisessä kaiken lisäksi on joku haju joka pitää loitolla kuten sanotaan niin entäpä jos tässä tilanteessa naisesta lähtee just joku sellainen haju, että mieleni on varattu enkä ole sinua varten?
En ymmärrä? Mistä niin päättelet?
Itse olen yksin, ja mielelläni. Siis on minulla paljon läheisiä, mutten halua pakollista parisuhdemiestä hääräämään ympärille.
Ei ole ollut kiinnostuneita joita potkia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä? Mistä niin päättelet?
Itse olen yksin, ja mielelläni. Siis on minulla paljon läheisiä, mutten halua pakollista parisuhdemiestä hääräämään ympärille.
Eli siis juurikin potkit miehet pois ympäriltäsi.
Minä oon ollut yksin aina. Nuorena oli jotain yhdenyönjuttuja ja pari mukamas, seurustelusuhdetta, mutta ei musta ole kenenkään tyttöystäväksi saati puolisoksi. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa semmoiseen, en antaisi mitään enkä saisi, näin luulen, oon jotenkin autisti varmaan. Istuin kuulemma lapsenakin tuntikausia yksin leikkimässä, jos olin hiekkalaatikolla niin muut lapset vaihtui moneen kertaan, minä vaa keskityin omiin leikkeihini.
Lapsen onneksi sain, parasta elämässä on äitiys, oma lapsi. On paras ystäväni, asuu jo omillaan. Ainoa ihminen jota jaksaisin 24/7. Ihana ihminen. Jotain hyvää oon saanu sentään aikaan.
Mistä tämä käsitys että kaikilla naisilla on kiinnostuneita miehiä ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti tunnettu fakta + omin silmin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet siis piiriittää samalla kertaa lukuisia eri naisia? Eihän tuollaisiin kaikistakiinnostuneisiin ole luottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet siis piiriittää samalla kertaa lukuisia eri naisia? Eihän tuollaisiin kaikistakiinnostuneisiin ole luottamista.
Totta kai piirittää, pakko maksimoida todennäköisyydet.
Ja ne aidot naistenkaataja pelimiehet ja "laatumiehet" vasta naisia piirittääkin. Ne sellaiset, joista joka tyttö unelmoi.
Ette te joskus nelikymppisenä kelpaa enää kenellekään, oikeasti tulee hyvä mieli kun joku vaihtaa teidät nuorempaan. Vai meinasitteko, että silloin on vielä varaa käyttää miehiä ja pitää "hyvänä kaverina"? :^)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne aidot naistenkaataja pelimiehet ja "laatumiehet" vasta naisia piirittääkin. Ne sellaiset, joista joka tyttö unelmoi.
Eli miehet eivät ihastu ja ottaa ensimmäisen naisen, joka miehen kelpuuttaa. Näinkö menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuo pätee vain kauniisiin naisiin. Suurin osa on tavallisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ette te joskus nelikymppisenä kelpaa enää kenellekään, oikeasti tulee hyvä mieli kun joku vaihtaa teidät nuorempaan. Vai meinasitteko, että silloin on vielä varaa käyttää miehiä ja pitää "hyvänä kaverina"? :^)
Ei ole mikään etu, että p*llunkiiltoisia kaverimiehiä roikkuu puntissa. Ja niitä kyllä riittää loputtomiin myös 40 ikävuoden jälkeen naisille.
Kyllä Suomessa saan olla kaduilla ja julkisilla paikoilla ihan rauhassa. Jos ystävien kautta tai koulussa on ensin tutustunut johonkin mieheen, on siitä joskus tullut suhde.
Muuallakin saa kaduilla olla rauhassa yleensä, mutta muuten miehet ovat vähän aloitteellisempia ja kiinnostuneempia pitämään yhteyttä kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet eivät ihastu ja ottaa ensimmäisen naisen, joka miehen kelpuuttaa. Näinkö menee?
Kyllä vaan, enimmäkseen noin. Tosin naistenkaatajat ottaa vain pimperoa, ja jatkavat matkaansa sen jälkeen. Muut miehet ehkä edes hiukan valikoivat vaikka enimmäkseen ensimmäisen suostuvan ottavat, mutta pelimiehet käy panemassa jokaista naista, jonka vaan mitenkään samaan tilaan kahdenkeskisesti saavat, ja viikolla sitten arkena ei pelimiehestä kuulukaan mitään.
No olen 51 ja nainen ja yksin ollut aina. Joten ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset oikeasti osaavat pitää ihmisistä myös kavereina eivätkä vain silloin jos niiltä saa seksiä. Tiedän, tulee yllätyksenä miehille jotka eivät osaa kuin esittää kaveria taka-ajatuksin.
Minä olin yksin 23-vuotiaaksi, koska en uskaltanut lähestyä ketään eikä minua lähestytty. Jos en olisi tavannut nykyistä aviomiestäni, voin hyvinkin uskoa, että en olisi löytänyt ketään muutakaan, ja yksin olisin jäänyt. Ei siihen tarvita muuta kuin että on ujo, ja ulkonäkö sellainen ettei kukaan lähesty.