Käyttääkö kukaan PAPILJOTTEJA?
Millaisia käytätte? Pidättekö yön yli?
Kommentit (9)
Arkena en. Mä laitan kuivaan tukkaan ja annan olla väh. 30 min, kauemmin, jos on aikaa. Mulla pitkä tukka ja kestäis viikon kuivaa, jos laittaisin märkään tukkaan. Yöksi en jätä rullia.
Sen ikäisenähän viimeistään kuuluu leikata hiukset lyhkäseksi ja virittää iltaisin paplarit päähän, että aamulla on taas mummokiharat kuosissa.
semmoisia ihan tarrapapiljotteja. Minulla on hartiamittainen tukka johon saa paplareilla ilmavuutta. Yön yli en pidä, en pysty nukkumaan minkäänlaiset viritykset päässäni. Pesen hiukset alkuillasta, annan kuivua jonkin verran, sitten laitan muotoiluainetta ja papiljotit. Annan kuivua kuivaksi (tarvittaessa käytän kuivainta jos pesu on jäänyt myöhään niin ettei ehtisi nukkumaanmenoon mennessä itse kuivua) ja sitten paplarit pois. Ilmavuus kyllä pysyy hiuksessa useammankin päivän jos on hyvä muotoilutuote alla, vaikkei varsinainen kihara.
Käytän sellaisia isoja vaahtomuovipaplareita. Muut takertuisivat tukkaani. Kiharoista tulee aika loivat. Ja on pitkä tukka, vaikka olenkin reilusti yli 30. ;)
iso tarrapaplari otsatukassa. Jos se on unohtunut päähän niin kollegat huomauttaa sittä hyvin äkkiä.
muutama tarrapaplari päälaella. Lähden kohta töihin. Paplareilla saa kohotusta tukkaan.
Tarrapaplarit on kätevät, märkä tukka, suihkaus hoitista ja vähä muotovaahtoa, paplarit paikalleen ja 2h päästä pois. Jos laitan illalla ne niin palstailen ja toljoon telkkua samalla. Yöksi nykäsen pois ja kampaan vasta aamulla ja tukka kuin uusi. Nopeuttaa aamulähtöjä.