Hyvät oli ale%, ostin kummallekin lapselle seur talvikaudelle Ticketin vaatteita
Toiselle sekä takki että housut, yht.115e ja toiselle housut 50e eli yht.165e kun normhinnoilla olisivat maksaneet 300e. Housuissa lumilukot ja täysi vedenpitävyys (8000mm) sekä irrotettavat henkseliosuudet eli suojakangasta myös selässä.
Kouluikäisiä ovat.
Jibiiii:-))
Kommentit (14)
Haalarit on ainakin liian jäykkiä ja lahkeen- ja hihansuut sellaisia paksuja ja jäykkiä, ettei lapsi pärjää mitenkään niiden kanssa.
Mieluummin ostan vaikka Reimateciä, nekin on notkeampia.
Mutta kiva sulle, että olet tyytyväinen hankintoihisi. Mäkin ostan yleensä seuraavan kauden ulkovaatteet alesta lapsille.
Ja vuosikausia ollut T2H:n ulkovaatteet lapsillani käytössä.
Rtc on kuosieltaan minun silmääni kamalaa, siitä en tiedä miten laadun kanssa on nykyisin, Rtec+ välikausihanskat olleet hyviä.
2-osaisia on meillä ollut käytössä jo useamman vuoden ajan.
ap
Haalarit on ainakin liian jäykkiä ja lahkeen- ja hihansuut sellaisia paksuja ja jäykkiä, ettei lapsi pärjää mitenkään niiden kanssa.
Mieluummin ostan vaikka Reimateciä, nekin on notkeampia.
Mutta kiva sulle, että olet tyytyväinen hankintoihisi. Mäkin ostan yleensä seuraavan kauden ulkovaatteet alesta lapsille.
tulevat kokemukseni mukaan 2-4vrk kotiovelle:)
ap
ostit?
on jäykkiä. Lapset eivät ole suostuneet pitämään päällään.
No, samapa tuo minulle koska minä tai omat lapseni eivät ole moista huomanneet ja kouluikäiset varmasti olisivat reklamoineet jos vaatteessa jokin mättää.
Oikein "kauhulla" odotan sitä kun ei enää T2H:n ulkovaatteissa koot riitä, ovat niin huippuvärisiä, laadukkaita, vedenpitäviä ja kestäviä ja kuosit/mallit mieleisiä.
Nyt jo esikoisella menossa koko 152cm ja isompaa tilasin seur kaudelle.
ap
on jäykkiä. Lapset eivät ole suostuneet pitämään päällään.
Tänä vuonna ei tarvinnut mitään uusiakaan, kun meni kierrätyksenä lapselta seuraavalle ja viime vuonna ostin vanhimmalle jo varastoon. Tanskasta siis itse olen ostanut suoraan Ticketiltä.
Totta on, että joissain on ollut noi hihan ja lahkeensuut huonoja, mutta meillä ei ole ollut haalareita käytössä enää viiteen vuoteen, 2-vuotiaalle kuopuksellle hankin aikanaan 2-osaisen puvun alesta epäillen sen toimivuutta, mutta sen jälkeen ei enää paluuta haalareihin ole ollut. Meillä on aina suoralahkeisia housuja lumilukoilla, niin ei ole pukeminen ongelma ja takeissa olen jo oppinut hyvät mallit joissa ei ole kireitä hihansuita :)
Ticketissä takeissa välillä ongelma on heijastinten vähäisyys, se on ainoa miinuspuoli jonka keksin, mutta koululaisilla niitä on niin hurjasti repuissa ja myös takeissa lisäheijastimia, niin ei ole tuokaan kauhean iso ongelma.
Vinkkinä muuten, että Ticketin reput ovat aivan ässämäisiä koulureppuja ja noista aleista niitä saa tosi edullisesti. Pakettiin kuuluu reppu useilla taskuilla, joista yksi ns. kylmälaukkuvuorattu, jumppapussi, juomapullo ja eväsrasia joka sopii tuohon kylmälaukkuvuorattuun taskuun. Kun sinne laittaa lisäksi kylmäkallen, niin eväät on vielä iltapäivälläkin ihan fressit!
Ostin Ticketin nettikaupasta - 50% vauvalle ensitalveksi, kasvaa samaa käyrää kuin esikoinen, eli pituus suht ennustettavissa, mutta esikoinen syntynyt eri vuodenaikaan, joten pakko ostaa se haalari, huoh! Ostan aina kalliimmat vaatteet kauden loputtua alesta, aina oon pystynyt arvioimaan koon oikein, suosittelen!
http://www.ticket2heaven.dk/en/soeg/single/snowbaggie-suit-2/
Ale loppuu näköjään tänään, joten n. Puoli tuntia shoppailu aikaa. Kiire!!
Mistä olet ostanut Ticketin reppuja? Webshopissa ei tilattavissa..
Harmi jos ei enää ole siellä myynnissä. Ostin tasan vuosi sitten 3 reppua -50% ja ovat ihan huippuja, nyt siis jo toista lukuvuotta käytössä eikä ole vetoketjut rikki yms.
Webshopista!
Tyhmää! Näyttivät minustakin käytännöllisiltä, ja kauniilta repulta (juuri se tähtikuvoillinen). Siellä luki nyt kun yritin tilata reppua, että ei mahdollista ostaa webshopista, eli käytöntö on näemmä muuttunut.
ei pidä ottaa niin tosissaan.
Olen sellainen innostuja tyyppi, satun tykkäämään siitä Ticketin tähtikuviosta, en siis tykkää minkään merkin takia.
Lasten ollessa pieniä siihen elämäntilanteeseen kuuluu, että mm. kakkavaipan väri ja käytännölliset, kauniit ulkovaatteet on se äitejä kiinnostava asia. Sitä se äitiys teettää.
Kun lapset ovat kasvaneet omaa energiaa voi sitten kohdistaa vaikka omaan itseensä, harrastuksiin, uraan jne. Kaikki aikanaan ja jokainen tavallaan
ovat ihanan värikkäitä ja ovat mielettömän kestäviä. Lapsi on pitänyt myös kovasti vaatteista, mitä sitä hyviä vaihtamaan.
ostit?