Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun yritän aloittaa juoksuharrastuksen petyn.

Vierailija
21.03.2012 |

Se näyttää mukavalta harrastukselta ja joka kevät intoudun kokeilemaan...tuloksena sama pettymys. Se on järkyttävää! henki ei kulje, rintaan pistää, jalat painavat......ei kerta kaikkiaan tunnu yhtään hyvältä. Mikä minussa on vikana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tekisi mieli aloittaa juoksuharrastus, mutta en kehtaa kun oon rapakunnossa, ja jaksaisin juosta kerralla ehkä 50 metriä, sitten pitäisi taas kävellä parisataa metriä välissä... Jengi siinä sitten katsoisi että "mitä toikin muka yrittää, ei jaksa edes sataa metriä hengästymättä, menis kotiinsa läskeineen kunnon ihmisten tieltä."

Tiedän että on tyhmää miettiä mitä muut musta ajattelee, mutta en mahda sille mitään.

Mutta myönnän, että kun itse juoksen, niin kyllä tulee kovempaa juostua jos joku näkee, varsinkin jos naapuri näkee =)

Vierailija
22/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän hyvä ohjelma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin juoksukoulun ohjeman mukaan tahkosin koko kesän, jouduin kertaamaan viikkoja, koska aina joku paikka prakasi tai muuten en päässyt lenkille. Pääsin lopulta kuittenkin siihen 5km asti.

Tokana kesänä aloitin taas alusta, nyt meni helpommin ja satunnaisesti juoksin jopa tunnin putkeen.

Nyt alkoi kolmas kesä. 2 ekaa lenkkiä varovasti ja sitten meni se 5km ilman että tuntui missään. Eli tästä tulee mulle eka kesä kun juokseminen on mukavaa!

Vierailija
24/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen juossut vuosia säännöllisesti ja omaan hyvän kunnon. Ei sitä aina vaan jaksa, ja joskus juokseminen on niin tahmeaa että luulis olevan aloittelija! Ja todellakin pitää aloittaa harrastus rauhassa vaikka välillä kävellen eikä vetää veren maku suussa.

Vierailija
25/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin noudatin orjallisesti ohjeita enkä joustanut yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi