Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on lääkäriaika tms. kyseleekö miehesi jälkeenpäin kuinka meni?

Vierailija
21.03.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskee soittaa heti, kun pääsen lääkäriltä.

Vierailija
2/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit se sanoo et ainiinjoo sulla oli se, ja sit kysyy miten meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku rutiinijuttu, ei kysele. Jos taas on jotain epäselvempää, kysyy, jos en itse ole jo kertonut.

Vierailija
4/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Vierailija
5/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysele häneltä. Emme useimmiten edes raportoi lääkärissäkäynneistämme toisillemme.

Siis oikeasti, miten meni? Niinkuin mikä meni? Eikö tuo ole melko normaalia palvelujen käyttämistä, lääkärille mennään jonkin asian takia, saadaan homma hoidettua ja tullaan pois.

Kyseleekö nuo teidän mihet kampaajalla tai hierojallakin käynnin jälkeen että miten meni? Tai kauppareissun?

Vierailija
6/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota en opi ymmärtämään. Miksi häntä kiinnostaa joku minun ihottumani tai polven kuluma?. Minä en edes muista/tiedä hänen lääkäreistään, saati että kyselisin niistä. Kyllä hän kertoo, jos on joku fataali sairaus.

Miksi kaikki, ihan kaikki pitäisi jakaa? En käsitä.

Vierailija
7/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö nuo teidän mihet kampaajalla tai hierojallakin käynnin jälkeen että miten meni? Tai kauppareissun?

"Hani, sä tulit jo Siwasta!! Miten sulla meni siellä, pärjäsitsä?"

Vierailija
8/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista lääkäriajoista en välttämättä edes muista/halua kertoa miehelle, joten niistä se ei osaa edes kysyä.

Vierailija
9/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota en opi ymmärtämään. Miksi häntä kiinnostaa joku minun ihottumani tai polven kuluma?. Minä en edes muista/tiedä hänen lääkäreistään, saati että kyselisin niistä. Kyllä hän kertoo, jos on joku fataali sairaus. Miksi kaikki, ihan kaikki pitäisi jakaa? En käsitä.

Kyllä meitä molempia kiinnostaa toisen terveydentila, eikä tarvitse olla edes kuolemaan johtava sairaus. Sitä kutsutaan keskusteluksi, että jutellaan asioista mitä päivän aikana on tapahtunut. Mistä te juttelette jos ei toisen asiat kiinnosta yhtään?

Vierailija
10/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysele häneltä. Emme useimmiten edes raportoi lääkärissäkäynneistämme toisillemme. Siis oikeasti, miten meni? Niinkuin mikä meni? Eikö tuo ole melko normaalia palvelujen käyttämistä, lääkärille mennään jonkin asian takia, saadaan homma hoidettua ja tullaan pois. Kyseleekö nuo teidän mihet kampaajalla tai hierojallakin käynnin jälkeen että miten meni? Tai kauppareissun?

Halutaan tietää mitä lääkäri kertoi, onnistuiko yhteistyö, tuliko lääkitystä, tuleeko jatkotukimuksia, mistä oireet johtuu, mahdollinen diagnoosi (ihan siitä riippuen millä asialla on käynyt).

Kampaajalla tai hierojalla käynnin jälkeen voidaan myös kysyä :) Onhan se kiva kertoa miten meni, oliko hyvä hieroja, auttoiko hoito, tuliko kiva kampaus ja mukava väri...

Meillä kysytään muulloinkin, ihan muuten vaan "miten menee?"

Ei olla edes mitenkään toisiimme takertunut pari. 10 vuotta ollaan oltu naimisissa, ja kummallakin on ollut alusta asti myös omat harrastukset. Käydään myös harrastusmatkoilla ilman puolisoa.

Vierailija
11/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi eri väri sun tukassa kun viimeksi? Mites sä päätit nyt leikatakin otsatukan? Saikse hieroja sen sun niskalukon auki? Oliks yhtä kivuliasta kuin viimeksi? Oliko kaupassa ruuhkaa? Löytykö sieltä tuoretta parsaa? Muistitko ostaa pesuainetta?

Ettekö te oikeasti juttele mistään arjen tapahtumista keskenänne?

Vierailija
12/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa jos miestä ei kiinostaisi mun terveydentila. Tai lapsen terveydentila.

Vierailija
13/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee, kuten muutenkin on kiinnostunut päiväni kulusta, kaupassa käynneistä yms. keskustellaan kyllä.

Vierailija
14/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole olemassa muita keskustelunaiheita, kuin toisen lohjennut hammas tai valkovuodon syy?

Meillä nimenomaan Keskustellaan.

Vierailija
15/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota en opi ymmärtämään. Miksi häntä kiinnostaa joku minun ihottumani tai polven kuluma?. Minä en edes muista/tiedä hänen lääkäreistään, saati että kyselisin niistä. Kyllä hän kertoo, jos on joku fataali sairaus. Miksi kaikki, ihan kaikki pitäisi jakaa? En käsitä.

Kyllä meitä molempia kiinnostaa toisen terveydentila, eikä tarvitse olla edes kuolemaan johtava sairaus. Sitä kutsutaan keskusteluksi, että jutellaan asioista mitä päivän aikana on tapahtunut. Mistä te juttelette jos ei toisen asiat kiinnosta yhtään?

Vierailija
16/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen enkä jää odottelemaan, että kysyykö. Hänellä on omissakin asioissaan tarpeeksi muistettavaa ja hoidettavaa eli tuskin edes muistaa minun menojani ja ei sen puoleen, en minäkään hänen menojaan muista.

Vierailija
17/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kysellään "nukuitko hyvin", "jomottaako selkää" jne.

Kyllä meitä kiinnostaa toistemme asiat. Niin, ja epäilijöille: muitakin keskustelun aiheita on, aina vaan ei tarvii mennä kovin syvälle vaan riittää kun puhutaan kuulumisiamme.

Vierailija
18/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten toki hän on kiinnostunut minun ja lastemme lääkäri -ja neuvolakäynneistä.

Vierailija
19/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain ekstraa, niin puolin ja toisin voidaan kysäistä. Usein mies kyllä hienotunteisesti odottaa kerronko jotain itse vai en.

Vierailija
20/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miehelleni kertonut lääkärikäynneistäni enkä näe siihen mitään syytä. Korkeintaan jos saisin hiv-tartunnan niin silloin asiasta kertoisin mutta senkin vain koska olisi käytännössä pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän