Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika?

Vierailija
13.03.2012 |

Me ollaan jo pitemmän aikaa huomattu, että meillä on aina kamalan levotonta, kun ollaan koko perhe kotona. Toisin on, jos vanhemmista vain toinen on paikalla tai vain toinen lapsista on paikalla. Meillä on siis kaksi lasta, 6-vuotias tyttö ja 5-vuotias poika.

Tää on ärsyttävää! Miehenikin on ihan samaa mieltä, että heillä on lasten kanssa rauhallista ja kivaa kun minä olen poissa kotoa ja meillä on lasten kanssa rauhallista ja kivaa kun iskä on poissa kotoa. Jos ollaan kaikki kotona, lapset riehuu, tappelee tai vähitäänkin ärsyttävät toisiian sekä vanhempia.

Miksi tää on näin? Mitä asialle voisi tehdä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että lapsilla ei ollut kivaa iskän kanssa kun olin poissa.

Onneks mun pinna vihdoin katkesi ja näytin ovea miehelle kun ei keskustelemisesta eikä mistään muustakaan ollut apua.

Vierailija
2/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset välit sulla on miehesi kanssa?

Saavatko lapset tarpeeksi huomiota kun olette kaikki kotona?

Lapset hakevat huomiota niin hyvässä kuin pahassa. JOs vanhemmilla on kireät välit tai jos jompikumpi vanhemmista on muuten pahantuulinen niin se voi vaikuttaa lapsiin niin että ovat levottomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oisko tuossa sitten perää. Aika harvoin me koko perheenä tehdään mitään kummempaa, iskä on tietokoneella tai kattoo telkkaria. Kai se ajattelee, että minä touhuan lasten kanssa ja hän saa vain olla. Ja jos mulla sattuu oleen sellaisia kotihommia vaikka, ettei lapsia voi ottaa mukaan touhuihin... Täytyypä kiinnittää huomiota noihin tilanteisiin. Musta se vaan ei oo oikein, että toinen aina vaan on ja toinen tekee lasten kanssa kaikki. Mutta kun mä en oo paikalla, niin isä kyllä yleensä on lasten kanssa kivasti.

Vierailija
4/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä aina jotain erityistä ohjelmaa, kun koko perhe on koolla tai pyrkivätkö vanhemmat siirtämään vastuuta lapsista toiselle kuin kuumaa perunaa?

Jos lapset ovat tottuneet tavalliseen arkeen (myös kotona!) ja kummankin vanhemman rauhalliseen läsnäoloon, niin tällöin perheen yhteinen ei ole niin poikkeuksellista ja aiheuta lapsissa rauhattomuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän