Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ihmissuhteet, kun en kelpaa omana itsenäni

Vierailija
12.01.2024 |

Ihmiset eivät näe mun todellista luonnetta. Tai näin ainakin uskon. Olen epäonnistunut haaveilija, ujouteen taipuvainen, enkä järin sosiaalinen vaan itsekeskeinen ja ei-sosiaalinen yliherkkä tapaus. Kaikki on pielessä ja toive parisuhteesta olisi. Kukaan ei mua halua kun aletaan näillä spekseillä deittailemaan :(

Hyvää viikonloppua ihanat ihmiset! Anteeksi tämä vuodatus! Hermopaine on kova!(`)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän epäselväksi mikä se todellinen luonne sitten olisi. 

Vierailija
2/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi mikä se todellinen luonne sitten olisi. 

Epäonnistunut haaveilija, ujouteen taipuvainen, itsekeskeinen ja ei-sosiaalinen yliherkkä tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilu ja ujous on ok.  Yliherkkyys, itsekeskeisyys ja täysi epäsosiaalisuus sen sijaan ei ole ok. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä tuommoisia piirteitä vaan sinun on panostettava itsesi kehittämiseen ja pyrittävä pois noista piirteistä jos kumppanin haluat.

Vierailija
4/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu ja ujous on ok.  Yliherkkyys, itsekeskeisyys ja täysi epäsosiaalisuus sen sijaan ei ole ok. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä tuommoisia piirteitä vaan sinun on panostettava itsesi kehittämiseen ja pyrittävä pois noista piirteistä jos kumppanin haluat.

Sinun pitäisi kehittää empatiaa.

Vierailija
5/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki ole herkkiä vähän. Jos on joku yhtä epäsosiaalinen kuin sä ja ymmärtää sua. Jos sitten on sosiaalisuutta jos toinen on tarpeeksi kiinnostava ja sopivat kiinnostavat aiheet. Ei ole pakko tehdä kompromisseja kaikessa missä ei halua, mutta voi itsekeskeisyyttä vähentää. Joskus riittää ihan tavalliset asiat.

Vierailija
6/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys tunteille on biologista. Itsekeskeisyys kumpuaa yksinolosta: liikaa aikaa itselleni. Haaveilu ylläpitää kaikkia näitä muita piirteitä. Se on pakonomaista.

Vierailija
7/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei hyväksy toisen huonoa käyttäytymistä, ei ole empatian puutetta. Se, että vedotaan siihen, että mä nyt oon vain tällainen, on tekosyy sille, ettei viitsitä ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja omasta henkisestä kasvusta. Kenenkään ei todellakaan tarvitse sietää itsekeskeistä käytöstä, jokaisella on itse vastuu työstää omia heikkouksiaan ja pyrkiä kohti parempaa versiota itsestään. 

Vierailija
8/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki ole herkkiä vähän. Jos on joku yhtä epäsosiaalinen kuin sä ja ymmärtää sua. Jos sitten on sosiaalisuutta jos toinen on tarpeeksi kiinnostava ja sopivat kiinnostavat aiheet. Ei ole pakko tehdä kompromisseja kaikessa missä ei halua, mutta voi itsekeskeisyyttä vähentää. Joskus riittää ihan tavalliset asiat.

🙏🏻 

Vierailija
9/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei hyväksy toisen huonoa käyttäytymistä, ei ole empatian puutetta. Se, että vedotaan siihen, että mä nyt oon vain tällainen, on tekosyy sille, ettei viitsitä ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja omasta henkisestä kasvusta. Kenenkään ei todellakaan tarvitse sietää itsekeskeistä käytöstä, jokaisella on itse vastuu työstää omia heikkouksiaan ja pyrkiä kohti parempaa versiota itsestään. 

🙏🏻🤗 Ihan sanattomaksi vetää totuus.

Vierailija
10/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, siksipä olen jo parikymmentä vuotta sitten päättänyt pysyä ihan itsekseni. Kun olen aiemmin todennut, että jotta saisin ystäviä tai parisuhteen, joudun teeskentelemään erilaista persoonallisuutta kuin olen, ja se on hiton kuormittavaa pitkän päälle. Eikä se edes anna rakastetuksi tulemisen tunnetta, koska tiedät koko ajan että se tykkää esitetystä roolihahmosta, ei minusta. Onneksi viihdyn erittäin hyvin yksin.

Vierailija
11/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen

Vierailija
12/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin nainen kyllä saa miehen helposti jos et ole kovin nirso.

Vierailija
13/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, siksipä olen jo parikymmentä vuotta sitten päättänyt pysyä ihan itsekseni. Kun olen aiemmin todennut, että jotta saisin ystäviä tai parisuhteen, joudun teeskentelemään erilaista persoonallisuutta kuin olen, ja se on hiton kuormittavaa pitkän päälle. Eikä se edes anna rakastetuksi tulemisen tunnetta, koska tiedät koko ajan että se tykkää esitetystä roolihahmosta, ei minusta. Onneksi viihdyn erittäin hyvin yksin.

Hyvä pointti tuo että jos roolihahmoon rakastuu niin ei synny oikeaa tunnekokemusta. Kiitos tästä ja hyvää viikonloppua! 👍🏻

Vierailija
14/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

People who lack accountability think everything is an attack.

Vierailija
15/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko AP miten sysäät tässä vastuun omasta käytöksestäsi muille ihmisille? Sen sijaat, että pohdit mikseivät ihmiset hyväksy itsekeskeisyyttäsi, sinun pitäisi pikemminkin pohtia, miten sinä voisit olla vähemmän itsekeskeinen. Herkkyys on hyvä asia, mutta yliherkkyys (jos se tarkoittaa sitä, että loukkaannut asiallisestakin kritiikistä) on taas todella rankkaa sille toiselle osapuolelle.

Vierailija
16/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies ei kelpaa 98 % suomen sinkkunaisille.

Vierailija
17/17 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes etsit parisuhdetta. Noilla spekseillä eletään sinkkuna etkä takuulla olisi onnelisempi missään parisuhteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän