Ei hyvänen aika tuota Satuhäät-parin murretta!
En tajua puoliakaan! Ihan oikeasti. Kuin jotain parodiahahmoja.
Kommentit (141)
Tyhmäkö olet?
Murteet on parasta.
Yllättäen taas SH:n jälkeen ketju, missä aivopierut lentää. Jos murteen puhuminen kuuluu jonkun ihmisen persoonaan, niin eihän se ihmisestä tee junttia tai wt-tyyppiä.
Tässä ketjussa taas näkee palstan todellisen tason. Mammaikäiset, jotka yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle. Kieltämättä tuollaisen kinaamisen lukeminen toi mieleen teini-ikäiset tytöt.
En ole ohjelmaa katsonut tälläkään kertaa, joten sisältöön en sen paremmin puutu.
Surette jopa parin lisääntymistä. Miksi? Kaikkihan on tällä parilla kunnossa, ovat aitoja ja rehellisiä.
ihana pari. Huumoria ja rakkautta riitti. Onnea heille!
Samaa mieltä! Aitoja ihmisiä, ei sellaisia näe täällä pk-seudulla. Ja mikä vika treffata ABC:llä, ei siellä muutakaan paikkaa lähellä ole.
Helsinkiläiset vaan epävarmoina yrittävät tuoda aina itseään esille ja pitää itseään muita parempina kun asuvat pääkaupungissa, eivätkä tajua, että Suomi on iso maa ja täällä on paljon ihmisiä ja puhutaan muutakin kuin kirjakieltä (outoa olisi, jos joku alkaisi murrealueella yhtäkkiä puhumaan kirjakieltä). Eivät kaikki voi olla helsinkiläisiä. Itse myönnän sivistymättömyyteni kun en ymmärrä Turun murretta.
Onko ainoa oikea elämä kaupunkilaiselämä, urakeskeisyys, upeat puitteet? Sivistyneisyys? Teidän kaltaisenneko vain saisivat lisääntyä?
kerran Kiteellä eläinpuistossa:)
Kiva kuulla välillä sellaistakin telkusta!! Voittaa mennen tullen Salkkarin teinien lässytykset joista ei saa mitään selvää:D
Sääliksi käy lapsia jotka joutuvat tällaisessa ympäristössä kasvamaan. Tätäkin ohjelmasarjaa seuratessakin tulee kyllä esiin se suunnaton kuilu joka on rehellisesti sanoen tällaisen alaluokan ja sivistyksessä kasvaneiden välillä. Kyllä näitä hääseremonioitakin katsoessa tulee mieleen että voisivat papitkin vähän jämäkämmin ohjeistaa hääparia. Surullista katsottavaa.
Niin, kyllä Suomessakin yhteiskuntaluokat ovat menossa samaan suuntaan kuin esim. Jenkeissä. Itse olen akateeminen, mutta en tarkoita (enkä muidenkaan koulutettujen ihmisten usko tarkoittavan), että kaikkien täytyisi mennä yliopistoon tai ammattikorkeakouluun. Mutta olisi ihan fiksua tehdä muutakin kuin suorittaa peruskoulu loppuun ja jäädä abc:n kassalle.
toisten sioihin. Hyvinhän noilla töiden puolesta menee. Vituttais suakin jos ei siellä apsin kassalla olis ketään kun sinne meet.
T. Häpeäkseen akateemikko itsekin
Nainen oli sen miehenalun kyydissä ja mies kysyi muutamaan otteeseen, mihin sie jäät? Miun pitää mennä kotiin. Pysäytti sit auton ja kysyi mihin sie jäät? Vähän jäi olo että se haluu sen pois mutta nainen sanoi lähen teille.
Helsingissä kun kuuntelee nuorten puhetta niin minut valtaa niin kamala myötähäpeäntunne, ettei mitään rajaa. Joka toinen sana on vittu ja S suhisee ja sihisee ja tytöillä sellainen nasaalinen iljettävä jäkätys.
Aivan samaa mieltä; tosin tuo v-sana on kyllä pesiytynyt yhtä voimakkaasti myös kaikkiin murteisiin.
Stilo ja Tiitu ovat niitä niiden elukoita! Katsokaa rouvan profiili Facebookista!
:D :D :D
siellä, että olis sopivamman ikäinen sille morsiamelle?
Siinä jaksossa ei paljoa teeskennelty. Pari oli kameran edessä ihan oman itsensä oloisia. No ehkä vähän jännitti molempia, mutta ei yritetty olla yhtään sen hienomia tai ihmeellisempiä kuin ollaan.
Rakkaat akateemiset kaupunkilaiset, tällaisia ihmisiä esiintyy maaseudulla. Varsinkin itäisessä osassa maata. He ovat semmoisia kuin ovat, multa tursuaa varpaiden välistä ja murre tärisee hampaissa, Käydään kouluja mitä käydään, jäädään kotiseudulle kun ei sieltä kaupunkiin haluta, mennään naimisiin ja saadaan murretta puhuvia mukuloita, käydään töissä ja pidetään lomaa. Jos oikein joskus ahdistaa voi kiivetä vaaran laelle, sieltä näkee kauas.
olen kassalla töissä, miulla on ammattitutkinto (mutta se ei tarkota etten olis opiskellu ja ottanu asioista selvää muuten ku koulun penkillä), mie olen eronnu yksinhuoltaja, asun Vantaan lähiössä vuokralla. Olen siis alinta pohjasakkaa, mutta olen ONNELLINEN. Eikö se riitä? Pitääkö miun olla jotain muuta kuin mitä olen, saadakseni olla onnellinen ja tullakseni toisten hyväksymäksi? Miulla on ihana ja hyvin kasvatettu lapsi, kaunis koti ja hyviä ystäviä. Mie tykkään miun työstä ja työkavereista ja saan työstäni sen verran palkkaa että sillä elää. Mitä miun pitäs tehä toisin että saisin olla minä? Mitä Anrin pitäis tehä toisin että hää sais olla oma ihtensä?
Anteeks, mutta mie en ymmärrä näitä "sivistyneitä" ihmisiä, jotka tuomitsee muut tunnin telkkariohjelman perusteella.
Me olemme kansa, joka vihaa omiaan enemmän kuin mitään muuta.
Taas yks viiltelijä morsian :/
siitä hiuskihartimesta.
(Anri ja Ilpo ovat ihania!)
Aika romanttiset treffit. Mä pyörin jossain huoltoasemilla kun olin 15 eikä muuta pikkukylässä ollut. Liian surullista, että aikuiset ihmiset deittailevat huoltoasemalla.
Tuollaista murretta puhuvia ei tosiaan voi ottaa vakavasti, ei voi mitään.
"Odottelin ettei ole sakkolihaa" joopajoo ;D
Kaksi muuta sulhasen omia.
Sulhasella EI OLE MUITA LAPSIA.Facessa mainitut on kissa ja koira.=D =D =D