Ei hyvänen aika tuota Satuhäät-parin murretta!
En tajua puoliakaan! Ihan oikeasti. Kuin jotain parodiahahmoja.
Kommentit (141)
Aika romanttiset treffit. Mä pyörin jossain huoltoasemilla kun olin 15 eikä muuta pikkukylässä ollut. Liian surullista, että aikuiset ihmiset deittailevat huoltoasemalla.
Tuollaista murretta puhuvia ei tosiaan voi ottaa vakavasti, ei voi mitään.
16-vuotias mopopoika!
mitä, 25v?
Jaha, nyt päästiin lesbojen haukkumiseen, hohhoijaa.
Ja turhaan haukutte morsianta. Tietää, mitä haluaa ja on ihan sympaattinen, oikeasti! Elämäniloinen ja huumorintajuinen!;)
Etukäteisinformaatiosta päättelin, että tulossa olisi jotain aivan kauheaa, mutta tämähän on ihana pariskunta. Ja niin luonnollinen... :)
ja äärimmäisen harvoin kukaan kommentoi meidän ikäeroa. Oliko syy siinä et se ikäero oli "näinpäin"? Olin 14 kun aloimme seurustella vakavasti, siinä ois ehkä jollain myös ollut sanansa sanottavana, mut ei saatu koskaan paheksuvia kommentteja, ainakaan suoraan :p
t. kohta 20 v yhdessä
Aika romanttiset treffit. Mä pyörin jossain huoltoasemilla kun olin 15 eikä muuta pikkukylässä ollut. Liian surullista, että aikuiset ihmiset deittailevat huoltoasemalla.
eiffel tornissa?
tuosta kielestä. Nielvät puolet sanoista.
Facebookin mukaan. Hyvä saavutus 20-vuotiaalle :D Ja eipä ole sitä tuotu mitenkään jaksossa esille.
Morsian näyttää n. 35-vuotiaalta js on kuin suoraan junttilasta karannut.
Facebookin mukaan. Hyvä saavutus 20-vuotiaalle :D Ja eipä ole sitä tuotu mitenkään jaksossa esille.
Morsian näyttää n. 35-vuotiaalta js on kuin suoraan junttilasta karannut.
Nuohan menivät viime kesänä naimisiin. Tai sitten on kovasti ehtinyt muutakin tekemään kun järjestämään häitä!
Kävin myös katsomassa facebookista, kolme lasta näyttää olevan. Se siitä, että pidin tuota miestä edes vähän vaimoansa fiksumpana. Kolmet kihlat eivät enää tunnu missään :D
Voe herraisä että on sulhasella topakka emäntä. Voe perkele.
Jos joku on kiteeläinen, savolainen tai vaikka raumalainen ja puhuu vahvaa murretta ja siihen joku yrbääni helsinkiläishönöttäjä vinkuu pissismäisellä nuotilla, että
niin pidän häntä ja kaltaisiaan oletusarvoisesti äärimmäisen vastenmielisinä ihmisinä.
Minusta nykyään ei liian usein kohtaa erilaisia murteita puhuvia ihmisiä. Muistan, kuinka joitakuita ärsytti Nightwish-haastatteluissa Tarja Turusen käyttämä murre. Minusta se kuulosti persoonalliselta ja hyvältä, etenkin kun sellainen puhe ei ole tyypillistä ns. rock-piireissä.
KÄHKÖNEN?!
Sukunimi joka kuulostaa astmaattisen yskinnältä.
"Vittu kellä on 3 tonnia kuukausipalkka" :DDDD
Vaikka ite en oo tuolta päinkään.
"ulkomainen" nettikauppa on halens.fi. En ymmärrä, miten sieltä häämekko on summanmutikassa tilattu! Ja tuollaiset kengät, huhhuh.