Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä tätä väsymystä!:(

Vierailija
19.03.2012 |

Kaikki testattu vuosien varrella, kilpirauhanen hemoglobiini, masennuslääkkeet etc. Liikunta.

Ylipainoa ei ole. Väsyn todella helposti, vapaapäivinäkin joudun ottamaan päiväunia ja töissä käyminen välillä yhtä tuskaa. Miten tällasta jaksaalopun ikäänsä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säädä elämääsi vastaamaan jaksamistasi.

Vierailija
2/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä endokrinologi olikin toista mieltä. Ei väsytä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siel on ainakin yksi arvo, joka pitää katsoa. Näin mulle selitti psykiatrini, joka tilasi verikokeet, kun olin niin väsynyt.

Hyvä endokrinologi olikin toista mieltä. Ei väsytä enää.

Vierailija
4/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä on vaan jatkunut niin kauan kuin muistan ja kaikkia mahdollisia kokeita on vuosien varrella otettu! Muuten elämän pystyy säätelemään joo mutta töissä on hankalaa! Ja lisäksi harmittaa se että tuntuu että pidetään laiskana vaikka siitä todellakaan ei ole kysymys. :( Ap

Vierailija
5/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuormittaako sinua erityisesti esim sosiaaliset tilanteet tai hälinä? Se voi olla iha aistiylikuormituksen aiheuttamaa stressiäkin.

Vierailija
6/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin marssimaan yksityiselle otattamaan ne kaikki kilppariarvot.. Oletan että verensokerit on myös mittautettu.

Vierailija
7/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräämään kyllä ja väsymys on pahimmillaan muutaman tunnin päästä heräämisestä tai sitten iltapäivällä. Pienetkin unet yleensä auttaa ainakin jonkin verran. Tosiaan välillä väsyttää niin että tuntuu että taju lähtee ja ajatuksesta on vaikea saada kiinni. Mitään ahdistus tai paniikkioireita ei ole vaikka niitäkin joskus nuorena oli. Ap

Vierailija
8/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei kukaan ole jo leimannut sua lessu-äitiksi? Sehän se palstan viehätys nykyään on. Moittia. Ja lisäksi kun olet väsynyt, ettet vaan olis väsynyt synnytteleen.

Vierailija
9/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit yms kaikki otettu. Pää kuvattu ja herra ties mitä kaikkia kokeita tehty, ainakin aivosähkökäyrä myös! =)

Vierailija
10/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkua öisin! Ja synnyttelyyn en ole väsynyt kun viimeisimmästä on aikaa kymmenen vuotta. :) Ap

Vierailija
11/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kilpirauhasarvot oli?

Vierailija
12/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään tajuttomasti, johtuu kai (toivottavasti) raskaudesta. Olen kyllä aina ollut helposti väsyvää sorttia, jos jää yöunet vähälle (alle 8h) niin olen ihan koomassa seuraavana päivänä. Eilen menin nukkumaan n. klo 12, en päässyt millään sängystä ylös yhdeksältä vaan nukuin tyytyväisenä puoli 11 saakka. Nyt väsyttää taas, vielä hetken jos sinnittelisi...

Vierailija
13/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovat aina olleet viitealuella ja otettu monia monia kertoja.. Ap

Vierailija
14/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes muista millon en olis ollu väsyny.

Nyt väsymykselle on toki syy kun on pieniä lapsia, mutta aiemmin olin väsyny kans, otin aina päiväunet ja nukuin muutenkin koko ajan.

En käyny lääkärissä sen kummemmin tutkimuksissa, sokerit katottiin ja kilppari, kaikki ok. Sitä ei auta kun jaksaa. Aamusta alkaa odottamaan iltaa että pääsee unille.

Vierailija
15/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäreitä kilppariarvojen suhteen. Pyydä laboratoriotuloksesi tulosteena.

Jos TSH viite on 0.4-4.5 ja sinun arvosi on esim. 4.0 niin olet todella vajaatoiminnalla. Tai esim. arvolla 3.5 väsymys voi olla jo tosi kovaa. Lääkityksellä pyritään arvoon alle 2, joten siitä voi päätellä jotain..

T. kilpirauhasongelmainen jolla tuollainen väsymys loppui Thyroxiiniin. Nukuin 16h vuorokaudessa ja silti väsytti.

Vierailija
16/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai elätkö muiden odotusten mukaan ja yrität toimia niinkuin sinulta odotetaan?

Vierailija
17/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on korvatulehduksia ja tassut ovat verillä.

Onko allergiatesteistä mitään hyötyä vai pitääkö vaan kokeilla eläinlääkäriltä allergiaruokaa?

Voiko riisille olla allerginen, näkyykö se verikokeissa?

Vierailija
18/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen samanlainen. Minultakin on tutkittu kaikki - syytä ei löydy, ja elämä on väsymyksen värittämää. Mielialani on kunnossa, mutta kroppa ei pysy perässä! Ei naurata... minulla tätä on jatkunut puoli elämää eli teini-iästä saakka.

Vierailija
19/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väsytä ainakaan niin paljoa?

Vierailija
20/37 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut lääkäriin menemistä ja just pyytää taas ottaan noi arvot. Mäkin nukkuisin helposti ton 16h jos olis mahdollista. Ja siis helposti 12-14h nukunkin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi