Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pomo vaatii, että lääkärintodistus 3saikkupäivän jälkeen niin

Vierailija
19.03.2012 |

jos on ensin sairaslomalla reilun kuukauden murtuman takia ja noista luonnollisesti lääkärintodistukset ja kun sairasloma on loppunut pe ja töihin pitäis mennä ma, mutta iskeekin vatsatauti niin tarviiko tässä tapauksessa myös tästä vatsataudista lääkärintodistuksen?

Tietäiskö tästä joku täällä? Pomo ei itse ole paikalla, jotta voisin häneltä sitä kysyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRAUSloma loppunut jo, joten totta kai tarvitse uuden todistuksen. Toki vatsataudissa kelpaa usein myös hoitajan antama todistus.

Vierailija
2/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRAUSloma loppunut jo, joten totta kai tarvitse uuden todistuksen. Toki vatsataudissa kelpaa usein myös hoitajan antama todistus.

Jos omalla ilmoituksella saa olla kolme päivää ja vasta sen jälkeen tarvitsee todistuksen, sanoisin että saa olla omalla ilmoituksella.

Toki tässä tilanteessa itse hommaisin varmaankin todistuksen, ettei tule sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vähän tyhmältä mennä lääkäriin vatsataudin takia. Se tosin lienee pakko, kun olen ollut sairaslomalla murtuman takia reilusti yli 3päivää.

ap

Vierailija
4/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajan todistus sairaudesta, mutta sen jälkeen tarvitaan lääkärintodistus, ainakin jos sama tauti jatkuu.

ap

Vierailija
5/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajan todistus sairaudesta, mutta sen jälkeen tarvitaan lääkärintodistus, ainakin jos sama tauti jatkuu.

ap

mikä tässä on epäselvää?

Vaikka murtuman vuoksi joutuisit olemaan vielä pois, niin uusi todistus tarvittaisiin.

Vierailija
6/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tietysti se hoitajan todistus. Voisko hoitajalyta yrittää saada saikkua puhelimitse? Eli kerrot tilanteen, kun on vatsatauti päällä niin olen kuullut että joskus on annettu ... On ihan epäinhimillistä joutua lähtemään vatsataudissa työterveyshuoltoon, ja vielä tartuttamaan sinne ihmisiä. Mutta pakkohan se onnmennä jos vaativat.

Meillä vaaditaan lääkärintodistus heti ekasta päivästä, joten olen joutunut menemään välillä yksityiselle vatsataudin takia. En vaan halua jonottaa jossain tarveyskeskuksessa, kun yksityiselle pääsee heti. Ja yksityinen antaa ainakin sen kolme päivää saikkua.