Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MPR-rokotteesta!!!!!!!!!!

Vierailija
17.03.2012 |

Voi että, kaduttaa niin, että menin tuon ottamaan taaperolleni. 3v. Myöhäistin sitä jo 1,5, kun kuulin niin paljon kauhutarinoita lähipiiristä ja nyt en voi muuta kuin yhtyä niihin itsekin =( Ennen niin aurinkoinen ja hyväntuulinen poika on rokotteesta lähtien ollut itkuinen, hermostunut, kiukkuinen ja ahdistunut. Itkee joka asiaan lohduttomasti, valittaa että joka paikkaan sattuu, ruoka ei maita, maha on vuoroin löysällä, vuoroin kovalla. Kuume sahaa eestaas, yöllä nukutaan huonosti kun jalkoihin sattuu yms. niveliin. Olen kuullut tällaisia juttuja ennenkin, että lapsen persoonallisuus muuttunut täysin tuon rokotteen jälkeen, mutta luulin niiden olevan liioiteltuja juttuja. Nyt tiedän ettei niin ole=( VAatikaa neuvolasta enemmän tietoja tuot rokotetta ottaessanne. Älkää tyytykö selityksiin "pientä lämpöilyä viikon kuluttua" =(

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos narkolepsia hässäkkä tuli puuntakaa, ei se tarkoita että kaikki rokotteet on paskoja ja vaarallisia. Katsotaan tuhkarokkotilastoja ja valittakaa sit kun sen taudin saatte perheeseenne.

Uskokaa jo siihen että yhteiskunta yrittää helpottaa kansalaistensa elämää, eikä virittää salaliittoja lääkefrmojen kanssa.

Jos mietityttää haitat niin yhteys rokottavaan yksikköön. Jos epäilee haittaa niin pyytää tekemään haittavaikutusilmoitukset THL:ään. Se on heidän velvollisuus.

Mua niin ottaa päähän nää rokotevastaiset jota beesaa meidän muiden immuuni suojalla.

Vierailija
42/95 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kaduttaa niin, että menin tuon ottamaan taaperolleni. 3v. Myöhäistin sitä jo 1,5, kun kuulin niin paljon kauhutarinoita lähipiiristä ja nyt en voi muuta kuin yhtyä niihin itsekin =( Ennen niin aurinkoinen ja hyväntuulinen poika on rokotteesta lähtien ollut itkuinen, hermostunut, kiukkuinen ja ahdistunut. Itkee joka asiaan lohduttomasti, valittaa että joka paikkaan sattuu, ruoka ei maita, maha on vuoroin löysällä, vuoroin kovalla. Kuume sahaa eestaas, yöllä nukutaan huonosti kun jalkoihin sattuu yms. niveliin. Olen kuullut tällaisia juttuja ennenkin, että lapsen persoonallisuus muuttunut täysin tuon rokotteen jälkeen, mutta luulin niiden olevan liioiteltuja juttuja. Nyt tiedän ettei niin ole=( VAatikaa neuvolasta enemmän tietoja tuot rokotetta ottaessanne. Älkää tyytykö selityksiin "pientä lämpöilyä viikon kuluttua" =(

hätä niin enpä minä täällä vinkuisi vaan veisin lapsen lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös. Meidän lapsi ei ole ollut rokotteen jälkeen entisensä. Rokotteen ottamisesta nyt puoli vuotta, lääkärissä on juostu ja kaikki mahdolliset tutkittu, mutta mitään ei osata sanoa. Kaikki nuo oireet mitä ap kuvaili ja paljon muuta. Miettikää oikeasti ainakin muutaman kerran, jos harkitsette alle 4-vuotiaalle tuota rokotusta=(

Vierailija
44/95 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoiselle tuli voimakas reaktio rokotuksesta, reilun viikon kuluttua nousi kuume joka jatkui korkeana monta päivää ja oli välillä 41 astetta. Nivelet kipeytyi eniten käsissä. Koko keskivartalo oli ihottuman peitossa ja poika oli todella kiukkuinen pitkän aikaa.

Kahdella seuraavalla lapsella ei tullut mitään erityistä pientä lämpöä lukuunottamatta. Kovasti on eroja lapsissa.

Vierailija
45/95 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöpön sieltä neuvolasta eikä se itse rokotus aiheuta sitä.

Eli kun vierailee neuvolassa siellä on kaikki taudit tarjolla, samoin kuin yleensä TK:ssa.

Neuvolassa riisut lapsen ja se saa kosketella kaikkia paikkoja ja sitten menee sormet suuhun.

Uskon enemmän tuohon kuin rokotteiden vaarallisuuteen.

Jos mun pitäis lykätä rokotusta, niin lykkäisin sitä vain jos se osuisi tähän flunssakauteen. Nyt kun on liikkeellä kaikki mahdollinen influenssasta lähtien, niin vaikea sanoa, mikä on rokotteesta ja mikä muusta.

Ja ikinä en päästä lasta lääppimään neuvolan leluja. Tullaan täsmällisesti silloin kun aika on ja jos joudutaan odottelemaan, niin koitan viihdyttää ilman niitä yleisiä tautipesäkeleluja.

Vierailija
46/95 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tulla uhmaa, omaa tahtoa ja kiukkua.

Vierailija
47/95 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsen käytös on rokotteesta, ei uhmasta tms...

Vierailija
48/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on saanut pahoja oireita noista. Menet sanomaan siitä niin ylilääkäri huutaa naama punaisena kuin joku mielipuoli. Outoa touhua koko juttu. Kovasti on mätä systeemi.

Vierailija
49/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
50/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta (pienin ei ole mpr vielä saanut) ja kaikilla mun ystävillä on 2-3 lasta, enkä ole kenenkään kuullut valittavat mitään vastaavaa. Miten täällä av:lla kaikkien lapset ovat saaneet siitä persoonallisuutta muuttavia haittavaikutuksia? Missä nämä lapset (näiden ladten äidit!) ovat irl?

Vierailija
51/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun LAPSELLE ANNETTIIN MIKROSIRU !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
52/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette rokotuta niitä lapsianne, niin muistakaa sitten edes lukita ne kaappiin.

Vierailija
53/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:12"]

Jos ette rokotuta niitä lapsianne, niin muistakaa sitten edes lukita ne kaappiin.

[/quote]

Sieltäkö sinä nyt kirjoitat?

Vierailija
55/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä aika kamalaa. Mutta itsekin kyllä totean, että en ole ikinä kuullut keneltäkään, että joku olisi saanut vastaavanlaisia reaktioita. Nää on aina tällaisia "kummin kaiman siskon serkun lapsella" tapahtuneita juttuja. Tai sitten tosiaan av:lla...millä nyt ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
56/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkarokko on vakava tauti josta voi seurata aivotulehdus. Tuo on kyllä uhmaa vain. Kaikista rokotuksista tulee sivuvaikutuksia. Nuo ovat pieniä verrattuna itse tautiin.

Vierailija
57/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa minut menettämään uskoni ihmiskuntaan. Harmi myös että teidän viattomat lapsenne joutuvat kärsimään vanhempiensa idioottimaisuudesta, kun teidän ei olisi pitänyt lisääntyä alunperinkään. 

Verratkaapa nyt ihan tosissanne niitä rokotusten haittavaikutuksia (niitä, jotka johtuvat VARMASTI niistä eikä esim. ihan vaan uhmasta tai huonosta kasvatuksesta) niihin rokotuksilla ehkäistäviin sairauksiin. Ja lopettakaa tuo propaganda nimettömänä täällä, kertokaa näistä asioista omalla nimellä niin tietääpähän muutkin että teidän kanssa ei ehkä kannata keskustella ihan kaikesta koska ette ole sieltä ihan viisaimmasta päästä :)

Vierailija
58/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
59/95 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:43"]

Tämä ketju saa minut menettämään uskoni ihmiskuntaan. Harmi myös että teidän viattomat lapsenne joutuvat kärsimään vanhempiensa idioottimaisuudesta, kun teidän ei olisi pitänyt lisääntyä alunperinkään. 

Verratkaapa nyt ihan tosissanne niitä rokotusten haittavaikutuksia (niitä, jotka johtuvat VARMASTI niistä eikä esim. ihan vaan uhmasta tai huonosta kasvatuksesta) niihin rokotuksilla ehkäistäviin sairauksiin. Ja lopettakaa tuo propaganda nimettömänä täällä, kertokaa näistä asioista omalla nimellä niin tietääpähän muutkin että teidän kanssa ei ehkä kannata keskustella ihan kaikesta koska ette ole sieltä ihan viisaimmasta päästä :)

[/quote]   Minä en nyt huomannut tuossa missään nimeäsi? Mistä kohdin löytyy?

Ja toiseksi, polio rokotteesta 42 asteen kuume, kouristelut + hetkittäinen tajuttomuus EI ole pikkujuttu! Lääkäri merkitsi heti neuvolakorttiin että ko rokotetta ei saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA IKINÄ UUSIA koska seuraukset TULISIVAT OLEMAAN VAKAVAT- Sinäkö kuitenkin uusisit rokotuksen ja ottaisit riskin että lapsi saa polion, kuolee tms? Itse en aio ottaa vaan olen onnellinen että päästiin säikähdyksellä.

Vierailija
60/95 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä taudit joita vastaan rokotetaan ovat vaarallisia ja leviävät hyvin nopeasti. Tappaisivat tai vammauttaisivat ihmisiä valtavia määriä, jos ei rokotettaisi.

Rokottamattomat nykylapset pitävät yllä taudin kulkua ja saattavat vaaraan ne, joita ei voida rokottaa. Tässäkin ketjussa yksi kertoi lääkärin kieltäneen poliorokotteen kovien sivuvaikutusten vuoksi (totta tai ei), niin nämä muut rokotehysteerikot vaarantavat tämän lapsen hengen kuten monien muidenkin, joita ei voida rokottaa sairauden tai yliherkkyyden vuoksi. Jos riittävä määrä lapsista rokotetaan, niin säilyy koko kansaa koskeva suoja (tauti ei pääse leviämään) ja nämä erikoistapaukset ovat myös suojassa ilman rokotuksia.

En voi ymmärtää muodissa olevaa rokotevastaisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme