Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet miehet ei sytytä.

Vierailija
17.03.2012 |

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopuksi vaimo on 160cm ja meillä on 3 lasta

2 poikaa ja yksi tyttö,pojat ovat 181-178

tyttö on 165cm

Vierailija
82/111 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä nappaa ainakaan ihminen, jos pituus on henkilölle itselleen ongelma? Itsetuntoon tai johonkin vaikuttava asia. Olen 170 cm nainen ja ottaa se päähän että olen usein vetänyt puoleeni päättäväisen luonteeni takia lyhyitä miehiä, jotka nöyristelevät ja alistuvat..turn -off nykyään! Tasavertainen ja hyvällä itsetunnolla varustettu uroo on paras. Vaikka itsetunto ja tasapainoisuus on enemmän korvienvälissä kuin pituudessa. Ja se että on omaa päättäväisyyttä ja luonnetta elämässä. Se kertoo että lapsista ei aiinakaan tule luonteeltaan aivan tossukoita tissiposkia, jotka takertuvat tyttöystävään kuin äitiin. Hyi..oksettava asetelma!

Naiset nyt haluavat kokea itsensä naiseksi ja haluavat että mies on miehekäs mies. Eikö lyhyet miehet voi tavoitella lyhkäsiä ja hyvin pienikokoisia naisia kompensoidakseen pituutta, jos se on ongelma jotenkin itselle? En ainakaan ala välttelemään korkokenkiä miehen pituuden takia.

Sama kun miehet vaikka jotkut haluavat naiselta jotain ulkoisia ominaisuuksia (ja naisilla on yhteiskunnan asettamia paineita ulkonäön suhteen enemmän kuin miehillä). Niin miksi nainen ei voi toivoa hiukan itseään pidempää kumppania? En ainakaan halua lyhyitä lapsia. Pidemmät pärjäävät paremmin maailmalla ja deittimarkkinoilla tulevassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..mutta mites se tyttöystävä? :D

Vierailija
84/111 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako menestynyttä pitkää tunnette? Lähes kaikki menestyneet on lyhyitä. Mitä paremmin menestynyt, sitä lyhyempi yleensä

Tämä on moneen kertaan tutkittu asia ja pitkät miehet ovat poikkeuksetta parempi tuloisia, omaa enemmän valtaa, kuin lyhyemmät.

Ei poikkeuksetta vaan keskimäärin. 

Vierailija
85/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös tuota lyhyiden miesten syrjintää. Myös meille yli 180 cm naisille saa tulla huutelemaan kuinka pitkä olet naiseksi.

Jos sanot läskiä läskiksi niin johan h*lvetti on irti. Läski voi kuitenkin laihduttaa. Mies ei voi omalle lyhyydelle mitään eikä nainen omalla pituudelleen.

Vierailija
86/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös tuota lyhyiden miesten syrjintää. Myös meille yli 180 cm naisille saa tulla huutelemaan kuinka pitkä olet naiseksi.

Jos sanot läskiä läskiksi niin johan h*lvetti on irti. Läski voi kuitenkin laihduttaa. Mies ei voi omalle lyhyydelle mitään eikä nainen omalla pituudelleen.

Missä todellisuudessa on ihan ok ja sallittua huudella pituudesta?

Vierailija
87/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan sytyttäisi. Pelkäisin, että myös lapsistani tulisi pätkiä, sillä olen itsekin lyhyt. Noh, tytöille sillä ei olisi niin väliä, mutta pojalle tulisi kuitenkin siitä joku napoleon-kompleksi.

Napoleon-kompleksista puhuminen on oikeastaan vittuilua lyhyitä miehiä kohtaan.

Vierailija
88/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu kaikilla olevan se napoleonkompleksi kun pitää kompensoida sitä pitkillä miehillä.

Vierailija
89/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin aina ettei sytytä, mutta nyt on käynyt niin että olen ihan ihastunut noin 170-senttiseen mieheen. Näköjään lopulta se pituus oli mullekin vain yksi toiveominaisuus muideen joukossa, vaikka aina ajattelin että se on seksuaalisen kiinnostuksen kannalta välttämätön. Vaan ei ole, kun tässä tapauksessa on lyhyyden vastapainona niin paljon muita hyviä ominaisuuksia: suorastaan klassisen kaunis ulkonäkö, älykkyys, erikoinen huumorintaju, ns. kunnollinen mies kaikin puolin eikä mikään huithapeli, eikä sekään haittaa että minua 8 vuotta nuorempi :D 

Vierailija
90/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas viehätyn lähes yksinomaan lyhyistä miehistä, siis 175 ja alle. Voi olla ihan 16alkuinen pituus myös. En tiedä miksi, joku vetovoima heissä minuun on. Olen itsekin vähän pätkä 160cm

Vierailija
91/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka lässyttävät että vain pitkä mies on miehekäs ja turvallinen ovat huonon itsetunnon omaavia. Ovat epävarmoja itsestään ja omasta naisellisuudesta niin tarvitsevat tietynlaisen miehen pönkittämään sitä.

Naisessa seksikkäintä on itsevarmuus. Naisellinen ja itsevarma nainen vähät välittää jostain pituudesta.

Miehen miehekkyyttä ja turvallisuutta ei mitata millään mittanauhalla.

Vierailija
92/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 162 cm nainen ja yksi miesystävä oli samanpituinen tai ehkä pari senttiä lyhyempikin (en koskaan kehdannut kysyä).ja se oli kaameaa kun molemmat näin tappeja. jouduin lopettamaan kun en kestänyt kävellä kaupungilla rinnakkain tai sängyssä nukkuessa miehen kantapäät oli samalla tasolla! miehen tarvii olla jonkinverran mua pidempi sentään. en koe olevani pinnallinen mutta ulkonäön pitää miellyttää, niin se vain on. ei auttanut vaikka seksiä oli joka päivä ja oli hyvin varusteltu

93/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään sellaiset miehet eivät sytytä, joilla on huono ryhti ja jotka eivät katso suoraan silmiin puhuessaan toiselle

Vierailija
94/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miehenä huomannut sen että naamakerroin on se juttu eikä lyhyisyys.

Joku 165cm mittanen Maradonakin sai naisia helposti.

Jos naama on kunnossa niin yhtäkkiä naiset antavat lisäsenttejä ja eivät edes hyväksy, jos mies korjaa sen oman pituutensa 170cm. Alkavat raivokkaasti väittämään että kyllähän sinä olet nyt vähintään. 178cm.

Eli valehdellaan todellisuutta kun naama näyttää Chadilta tai Todd:ilta.

Naiset valehtelee hyvännäköisen lyhyen miehen pituuden samalla tavoin kuin miehet mittaa peniksensä pituuden.

Peräaukosta.

Vierailija
95/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on japanilainen alle 170cm mies. Kyllä sillä on aiemminkin vientiä ja suomalaisia naisia riittänyt. Varmaan osa on nimenomaan japanilaisten perässä. 42

Vierailija
96/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruce Lee olisi täyttänyt tänään 80v, jos eläisi.

Hän oli kutakuinkin 170cm ja painoi jokseenkin 60kg, täyttä lihasta.

Rasvaa tuskin vähääkään.

Toivottavasti ette tunne samankokoisena oloanne yhtään lihaviksi. Onhan naisella paketissa myös rasvaisat rinnat, joiden paino on korkeintaan kilo sellaisina täysineen.

Että ylipaino on kyllä sallittu jo siinä mielessä, jos on kuntoilija.

Oliko hän mielestänne "riisitikku" tai "mikki hiiri" miehenä noin yleensä?

Vierailija
97/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite pitkä ja kriteerinä aina ollu et miehen täytyy olla sen verran paljon pidempi että oon viel lyhyempi tai vähintään ees samanpitunen korot jalassa :D

Onneksi löysin sellaisen miehen :))

Hyi saatana miten pinnallinen. Oksettava!

Vierailija
98/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite pitkä ja kriteerinä aina ollu et miehen täytyy olla sen verran paljon pidempi että oon viel lyhyempi tai vähintään ees samanpitunen korot jalassa :D

Todennäköisesti tuollaiselle myös riittäisi kriteeriksi että on 10cm lyhyempi, mutta miljoona dollaria tilillä. Sitten oltaisi sujut.

Vierailija
99/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Myöskään sellaiset miehet eivät sytytä, joilla on huono ryhti ja jotka eivät katso suoraan silmiin puhuessaan toiselle

Itse taas kiihotun miehistä joilla on ns. nörttiryhti. Olen liikuntaterapeutti ja haluan oikaista nämä ritarit suoraksi.

Kyseessä on kuin kanelipullan venytysprosessi.

Seksikästä. Sulkeutunut sankari, nettinörtti ja ehkä jopa trollari.

Annan hänen avautua ja suoristua. Sitten katson mitä tuo simpukka toi tullesssaan, jos on villi, niin päästän vapauteen, jos on koiras ja otan häet omaksein.

Käyn hulluna pienempiin miehiin. Olen se amatsooni jolle kelpaa kieroon katsova ja pakoon vetäytyvä kotilo. Haluan tehdä poikasia lyhyiden miesten kanssa.

T: N187 72kg

Vierailija
100/111 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tuollaiselle myös riittäisi kriteeriksi että on 10cm lyhyempi, mutta miljoona dollaria tilillä. Sitten oltaisi sujut.

Ei kiinnosta rikkaat miehet tippaakaan. Ylpeysasia minulle ostaa kaikki omilla rahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän