Lyhyet miehet ei sytytä.
Kommentit (111)
Ei minuakaan sytyttäisi. Pelkäisin, että myös lapsistani tulisi pätkiä, sillä olen itsekin lyhyt. Noh, tytöille sillä ei olisi niin väliä, mutta pojalle tulisi kuitenkin siitä joku napoleon-kompleksi.
Lapseni isä on mua lyhyempi ja luuseri muutenkin. Toivottavasti lapsi ei jää tapiksi.
Exäni kuvittelee näyttävänsä isommalta liian isoissa vaatteissa. Näyttää tosi naurettavalta, ihan kuin aikuisten osastolla ei tehtäis niin pieniä vaatteita. Todella nolo.
En voisi olla niin pinnallinen että oikeasti valitsisin elämänkumppanini pituuden perusteella! Omat veljeni ovat pitkiä, isäni taas lyhyehkö ja äiti lyhyt. Lyhyiden vanhempien jälkeläiset voivat siis hyvinkin olla pitkiä.
Oon ite pitkä ja kriteerinä aina ollu et miehen täytyy olla sen verran paljon pidempi että oon viel lyhyempi tai vähintään ees samanpitunen korot jalassa :D
Onneksi löysin sellaisen miehen :))
Minulla taas oman sukuni miehet hädin tuskin keskipituisia, vajaat 180 senttiä pitkiä. Naiset taas ovat vähän yli 160 senttisiä. Miehen suvussa miesten pituus on lähes kaikilla 190-200 senttiä. Poikani on onneksi saanut pituusgeeninsä isältään. :)
En minäkään miestäni ole pituuden takia valinnut. Olen seurustellut monen lyhyenkin miehen kanssa. Luonne siinä ratkaisee eniten. Mutta kyllä pitkät miehet tuntuvat jotenkin ihanan turvallisilta ja itsevarmoilta. :)
Muistakaapa arvon neitokaiset, että se mies, joka teitä eniten rakastaa & elämänne rakkaus saattaa olla se lenkkarimies, se isonenäinen, se hieman ylipainoinen, se, joka pitää tennissukkia sandaaleissa, se pätkä, se mies niissä kotoisan pieruntuoksuisissa verkkareissa (ja sellaisethan meillä naisillakin on välillä, jos ei nyt päivittäin!), se röllykkämaha, se päälaelta kaljuuntuva, se, jolla on ne hassut hampaat jne. Älä pyydä liikoja, älä tavoittele taivaita, anna mahdollisuus epätäydelliselle (, koska itsekin olet epätäydellinen) ihmisiähän me vain ollaan!!! ;)
Muistakaapa arvon neitokaiset, että se mies, joka teitä eniten rakastaa & elämänne rakkaus saattaa olla se lenkkarimies, se isonenäinen, se hieman ylipainoinen, se, joka pitää tennissukkia sandaaleissa, se pätkä, se mies niissä kotoisan pieruntuoksuisissa verkkareissa (ja sellaisethan meillä naisillakin on välillä, jos ei nyt päivittäin!), se röllykkämaha, se päälaelta kaljuuntuva, se, jolla on ne hassut hampaat jne. Älä pyydä liikoja, älä tavoittele taivaita, anna mahdollisuus epätäydelliselle (, koska itsekin olet epätäydellinen) ihmisiähän me vain ollaan!!! ;)
Joo, tosiaan olisin kävellyt onneni ohi jos en olisi antanut mahdollisuutta.
älkää ottako vakavasti näitä netti kirjoituksia kaikki ihmiset esiintyvät vain omilllaan mielipiteillään sanompahan sen että suurin osa kirjoittelijoista lienee joitain 15-20v teinityttöjä jotka ovat hoksanneet puperteetin päätyttyä jonkun seikan mikä miehessä viehättää, niinku tämä pituus ja nyt kirjoittelevat tänne pitkä mies on hot,tuskin aikuinen kypsä nainen selailis jostain suomi24 tälläsia aiheita ja kirjoittelis tyyliin voi tauno ku oot 197cm pitkä pusi pusi, itse olen 187cm nuori mies enkä ole koskaan seurustellut,sama pätee myös muutamaa 190cm pitkää kaveriani.sanompahan sen että yksi kaverini on karvan alle 170cm ja hänellä on ollut seurustelusuhteita enemmän entä monella muulla kaverillani, kuten minä en ole seurustellut koskaan,eli asia on silleen minusta ettei se pituus ole todellakaan se kynnyskysymys,kyllä se lyhytkin mies alkaa tulla naisten suosioon jos on luotu vitun hyvä naama kuten kaverillani
mutta niin vaan rakastuin ja naimisiin menin 172 senttisen kanssa.
Itse olen 168cm. Pituus (lyhyys) ei haittaa yhtään paitsi joskus harmittaa, kun korkeiden korkojen kans olen pidempi.
Olen myös huomannut, että kaikki ihailemani julkkismiehet on aika lyhyitä vaikka ennen niin lyhyitä välttelin.
itse olen taas huomannut et sellaset 165-178cm miehet omaavat yllättävän hyvän kropan ja monella naamakin on kohtalaisen komea ! mun mielestä lyhyemmät miehet ovat rotevampia,eli tarkoitan heillä on massaa ja tämähän osoittaa sen et heidän on helpompi hankkia lihaksia,jos nyt vertaa johonki 185-195 nehän tuppaa olemaan sellasia hongankolistaja luuviuluja.
Onneksi makuja on joka lähtöön :)
eivät niin. pelkäsin että lapsistanikin tulee muodottomia,pelkäsin että tytöistäni tulee liian pitkiä,pelkäsin että lapsistani tulee pulskia,pelkäsin että lapsistani tulee laihoja ja tyhmiä ;D
olen 187 cm mies eikä naiset ole koskaan olleet mielissään senteistäni.pois päin ovat pinkoneet ja lujaa.
Miten ne siellä lainkaan saa naista? Niillä on kyllä kaikilla Napoleon-syndrooma. Naiset ovat nykyään paljon pinnallisempia kuin miehet, miesten kannattaisi siirtyä itään ja hakea sieltä kaunis nainen, naiset voi sitten ottaa tuollaisen 159 senttisen turkkilaisen. Tässä malliesimerkki itänaapurin naisesta:
http://tabloid.pravda.com.ua/images/doc/2-face-c5586.jpg
http://img.tabloid.pravda.com.ua/images/doc/e/4/e499b-poslavskaya-anna…
minulla on kyllä päinvastoin, pitkät miehet ei sytytä! Monesti heillä on ruumiinrakenne hintelä, josta en pidä. Tosin ei lyhyt kaljamahainenkaan mikään vetävä ole.
Mutta raamikas (ei läski tai laiha), lyhyt, siistin parran omaava mies, niin tää mamma on sulaa vahaa. Jos pukeutuukin vielä hopparityylisesti, niin aijai...;)
Kauheeta kilpailua, kenen lapsi on pisin ja kenellä on isoin jalka!!
Lyhkäset naiset etsii itsellensä pitkän miehen, jotta lapset kasvaisivat pitkiksi, häh?
sanompahan sen että olen 179 cm miehenpituinen mies ja olen aina inhonnut pieniä naisia niillä on kauhea tarve päteä ja ovat luonteeltaan pippurisen inhottavia.ja se on roskaa että pitkät miehet hamuaisivat pätkäeukkoja kyllä suomalainen naisellinen nainen on hoikka ja vähintään sen 168cm pitkä,just puhuttiin kaljalla kavereitten kaa et miten huvittavaa on et tääl netis keskustellaan et isot miehet ois pienten naisten perään.ihmeteltiin myös sitä et miten ei olla törmätty tähän tääl oikeassa elämässä.
itse olen taas huomannut et sellaset 165-178cm miehet omaavat yllättävän hyvän kropan ja monella naamakin on kohtalaisen komea ! mun mielestä lyhyemmät miehet ovat rotevampia,eli tarkoitan heillä on massaa ja tämähän osoittaa sen et heidän on helpompi hankkia lihaksia,jos nyt vertaa johonki 185-195 nehän tuppaa olemaan sellasia hongankolistaja luuviuluja.
Ja vaikka pituudella ei ole minulle mitään merkitystä niin ihastun aina sellaisiin 170-175cm miehiin. Itse olen niin pieni että ei ole ongelma kun ovat silti 10-15cm itseä pidempiä.
Pieni mies, suuri sydän. Kuka pönttöpää tällaisenkin keskustelun on aloittanut?!
ei tarvitse pelätä, että isket mieheni.