Lyhyet miehet ei sytytä.
Kommentit (111)
Et ole tavannut mun entistä pomoa, se oli alle 170 cm ja aivan mielettömän kuuma espanjalainen! Muutenkin lyhyet miehet ovat aivan jees ja yli 180 cm alkaa olla minulle jo liikaa, t. 156 cm taskuvenus :)
Parisuhteessa ei niin suurta merkitystä, ex oli 175 ja ei se juttu pituuteen kaatunut. Enkä ennen välittänyt pituuksista. Nyt on jotenkin viehättynyt todella pitkiin miehiin. Seksuaalisesti siis, viimeisin hiukan alle 2m, lihaksikas ja komea. Todella ihanaa oli, kun itse on pieni ja siro. Ja ei ihan kotimainen kaveri ollut, eurooppalainen kuitenkin. Onneksi pääsee nauttimaan vielä uudestaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös tuota lyhyiden miesten syrjintää. Myös meille yli 180 cm naisille saa tulla huutelemaan kuinka pitkä olet naiseksi.
Jos sanot läskiä läskiksi niin johan h*lvetti on irti. Läski voi kuitenkin laihduttaa. Mies ei voi omalle lyhyydelle mitään eikä nainen omalla pituudelleen.
Missä todellisuudessa on ihan ok ja sallittua huudella pituudesta?
Oon kyllä itsekin huomannut kuinka on sosiaalisesti hyväksyttyvää huomauttaa naiselle kuinka pitkä olet naiseksi tai miestä saa kutsua pätkäksi. Paljon kurjempi tilanne on vielä alle 170 cm miehillä. Pitkänä naisena sentään saa kehuja että haukkuja.
Tämä on sama kuin laihojen haukkuminen: saa sanoa että olet liian laiha tai syötkö mitään. Moni olettaa laihojen tai vaikkapa pitkien olevan hyvän itsetunnon omaavia, ja näitä pidetään tavoiteltavina ja ihailtavina ominaisuuksina kuten vaikkapa rikkautta, valkoista ihonväriä tai heteroutta. Kukapa ei haluaisi olla sitä "parempaa" väkeä? Sen takia sitten pidetään läskejä tai vaikkapa mustia uhreina.
On kyllä lapsellista. Joo ei muukaan varsinaisesti sytytä kaikki ominaisuudet ihmisessä, mutta jos kokonaisuus on kiva, niin eihän se nyt haittaa, jos toisella vaikka on muutamia ominaisuuksia, jotka eivät ole niin täydellisiä.
En itsekään ole täydellinen. Harva on. Jos ulkonäkö on täydellinen, niin puutteita usein löytyy henkiseltä puolelta.
Tiedetään tiedetään..
T lyhyt mies
Itse olen pitkä mies ja kuullut naisilta, että lyhyillä miehillä on usein joku itsensä tehostamisen tarve. Kuin tarve hyppiä paikallaan, jotta heidät huomattaisiin. Se ajaa joskus hyviin saavutuksiin ja menestyksiin. Kääntöpuolena ne, jotka korvaa pituuden alituisella vitsailulla, esittämisellä tai muulla ylimääräisellä. Isot miehet ovat kuulemma usein lähtökohtaisesti rauhallisempia, koko antaa tiettyä varmuutta ettei tarvitse enää muuten "isotella"
Tarvitsiko tätä taas ruveta hieromaan päin naamaa. Joo kärsin pituudesta enemmän kuin voit koskaan kuvitellakaan. Olet voittanut jo kiusaaja mitä vielä haluat? Voin tappaa itseni jos sitä haluat, mutta se sinun täytyy tulla omin silmin katsomaan ja ottamaan vastuuta kiusaamisestasi.
Onneksi en hylännyt hyvää miestä pituuden vuoksi. Ei sitä tule ajatelleeksi edes ensimmäisen tapaamisen jälkeen kun tajuaa, mikä kultakimpale käsissä saattaa olla.
162/167
Vau! Kahdeksan vuotta saanut olla tällainen kiusaamisketju täällä. Kauankohan menee jos teen pitkät naiset ei sytytä ketjun, ennen kuin se poistetaan? Onko tämä sitä parempaa kiusaamista?
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavannut mun entistä pomoa, se oli alle 170 cm ja aivan mielettömän kuuma espanjalainen! Muutenkin lyhyet miehet ovat aivan jees ja yli 180 cm alkaa olla minulle jo liikaa, t. 156 cm taskuvenus :)
Suominaisten mielestä ulkomaalaisuus itsessään on turn on, joten tuo ei todista mitään.
Yleistyksiä ja omia oletuksiasi.... silmääni nyt vaan miellyttää pitkä ja isokokoinen mies. Se nimenomaan on minusta miehekkäintä ja seksikästä. Mielipidekysymys.