Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet miehet ei sytytä.

Vierailija
17.03.2012 |

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei sytytä ? kihlattuni on 167 cm pitkä, eikä fiksu nainen katso miehessä pituutta. ne säälittävät ressukat kyllä

Vierailija
62/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei sytytä ? kihlattuni on 167 cm pitkä, eikä fiksu nainen katso miehessä pituutta. ne säälittävät ressukat kyllä

voi teitä pintaliitäjiä,sanompahan sen että suurin osa tuntemistani lyhyistä miehistä ovat olleet luonteeltaan ihania ja kasvoiltaan komeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, oikea totuus on että naiset ovat miehiä aivan todella paljon pinnallisempia kumppaninvalinnassa.

Vierailija
64/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei vai? Hyvä, sittenhän minä saan mellastaa rauhassa...

Tyhmät naiset kulkee onnensa ohi.:DDDDDD

Vierailija
65/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks just sytytti se asialaisen näkönen kääpiö mirror mirror leffassa, panisin!

Vierailija
66/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehisyyden mitta pituus on? Itse olen 165cm ja mieheni 171cm.

Minä arvostan miehessä älykkyyttä, luotettavuutta sekä turvallisuutta.

Ulkonäkö ja pituus eivät loppupelissä takaa yhtään mitään.

Vierailija
67/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ollakaan tulisimmin olen rakastunut lyhempiin n.172-177cm (itse olen 169cm) ja enpä ole pituutta siinä vaiheessa edes katsonut kun on hyvin tullut juttuun mukavan ja ihan komeankin miehen kanssa. Enpä itsekään ole täydellinen mm. pitkän nenäni kanssa, niin kuinka voisin mieheltä vaatia täydellisyyttä!!

Vierailija
68/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien (yli 170) cm rinnalla koen jatkuvaa alemmuudentunnotta omasta mitastani (olen 161 cm). Valitettavasti ne lyhyet miehet ei ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita ja aviopuolisoksi on tullut sitten otettua pituudesta huolimatta 188-senttinen.

Vierailija
69/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.

Jos lyhyt ei sytytä, niin hyvähän se on tiedostaa, ettei tule väärää valintaa ja ei tarvitse ihmetellä muutaman vuoden jälkeen, ettei puoliso sytytä.

Seuraavan hupiketjun aihe voisi olla, että pettävätkö pitkät enemmän kuin pätkät?

Vierailija
70/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin määkin ennen, että mun miehen täytyy olla pitkä, mitä pidempi sen parempi :) niinpä vaan rakastuin lyhyeen, tai ainakin mun mittapuulla lyhyeen (167cm, ei nyt kauheen lyhyt, mutta samanpituinen kuin minä itse). enää ei vois vähempää kiinnostaa mitkään pituusjutut :D

Vierailija
71/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tai lyhyt, persoonasta riippuen.

Vierailija
72/111 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman komeimmat miehet on suurin osa keskimittaisia tai lyhkästä sakkia.

Vierailija
73/111 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako menestynyttä pitkää tunnette? Lähes kaikki menestyneet on lyhyitä. Mitä paremmin menestynyt, sitä lyhyempi yleensä

Vierailija
74/111 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tärkein mitta on korvien välissä.

Vierailija
75/111 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät myöskään liian pitkät, liian pulskat, liian laihat tai liian tyhmät.

Vierailija
76/111 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä ton nyt ymmärtää jos alkaa olla alle 160cm mies, suurin osa naisista alkaa olla pakosta reilusti pitempiä, ite en tiiä yhtään nuin lyhyttä miestä,minulle on ihan sama loppupeleissä miehen pituus kunhan ei ole sen oman pituuteni ala puolelle 165.

Vierailija
77/111 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 167 cm nuorinainen ja poikaystäväni on 155cm.

aika vaikee uskoa jos miehen ulkonäössä on yksikin negatiivinen asia pitää mies dumpata! onneksi itse en dumpannut

Vierailija
78/111 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen itse lyhyt nainen

ei kiinnosta pätkääkään hongankolistajat kukkakepit

Onneksi löytyy Suomestakin kivoja mukavia lyhyitä miehiä minullekin ! Ihana juttu !

Vierailija
79/111 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seurustelin useammankin lyhyen, alle 170-senttisen, pojan kanssa. Eli ei voi sanoa ettei lyhyt mies olisi sytyttänyt. Jostain syystä näistä suhteista ei kuitenkaan kehittynyt mitään. Osalla oli myös todella huono itsetunto.

Nykyään olen naimisissa keskimittaisen, yli 180-senttisen miehen kanssa. Fyysisesti pidän enemmän vähän lyhyemmistä, varsinkin jos ovat urheilullisia. Miehen ihannepituus olisi ollut ehkä 170-175 senttiä. Avioitumisen ratkaisivat kuitenkin muut asiat kuin ulkonäkö.

Vierailija
80/111 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että meikäläisen pituus on joillekin muille ihmisille isompi ongelma kuin minulle. Mitä väliä sillä on, kuinka pitkä ihminen on? Joku on lyhyt, toinen keskipitkä ja joku on tosi pitkä. Mä en ole koskaan välittänyt siitä miten pitkä tai lyhyt itse olen tai kuinka pitkiä tai lyhyitä ympärillä olevat ihmiset ovat. Pituudelle kun ei voi mitään.

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia siitä, että olen keskivertoa lyhyempi mies. Aina olen pärjännyt ihan yhtä hyvin kaikessa, missä pidempikin mies. Duunia olen saanut, laskuni olen pystynyt maksamaan, mulla on kavereita ja jopa ystäviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme