Lyhyet miehet ei sytytä.
Kommentit (111)
Pitkillä miehillä herää suojeluvaisto lyhyiden naisten kanssa ja siksi he viehättyvät pikkuisista naisista, ilmeisesti. Vaikkakin pitkät naiset ovatkin toki ulkoisesti paljon upeampia.
Oman kokemukseni mukaan pikemminkin lyhyet naiset diggaavat pitkistä miehistä ja se tekee lyhyen naisen "pokaamisesta" pitkälle miehelle helpompaa kuin mitä piktän naisen pokaaminen olisi. Lyhyillä naisilla on vähemmän rasittavia kilpakosijoitakin kuin pitkillä koska naisihannekin suosii tietyllä tavala pitkää. En kyllä (192cm) erityisemmin tykkää lyhyistä- Epäkäytännöllistä ja koomisen näköistä kun toinen on puomi metriä lyhyempi - mutta jos pitkää ei ole tarjolla niin lyhytkin kelpaa.
aina näissä keskusteluissa se miten hyökätään haukkumaan lyhyitä miehiä ihan niin kuin se olisi valittu ominaisuus.
ei kai siinä sen kummempaa
Mun mieheni on 189 ja minä 174, muksut tulee perässä.
Onkohan lyhyille omaa kriisipuhelinta? Kun on joutunut pituus rasismin uhriksi :)
aina näissä keskusteluissa se miten hyökätään haukkumaan lyhyitä miehiä ihan niin kuin se olisi valittu ominaisuus.
näissä keskuksteluissa hyökätään haukkumaan niitä naisia joita lyhyet miehet eivät sytytä.
Minkä sille voi minkälainen mies sytyttää? Ei sitä voi suunnitella.
Itse olen joskus joutunut torjumaan aivan ihanan miehen ihan vaan siitä syystä että fyysistä kiinnostusta ei löytynyt ollenkaan.
Kuuluttiin samaan kaveriporukkaan (ja edelleen ollaan kavereita) ja pidin ko. miehestä kovasti ihmisenä ja kaverina, mutta jostakin syystä ajatus fyysisestä kontaktista tuntui vastenmieliseltä.
Onneksi hän löysi itselleen mukavan kumppanin.
Mies saa olla iso kaikinpuolin. Ei mikään kaljamaha, mutta sellaiset vantterat jässikät, joilla on kunnon käsivarret, pohkeet ja reidet ja mittaa joka suuntaan ;) on mun silmään parhaita.
Ja aina haukutaan myös niitä, joiden miesmaku puoltaa pituutta. Miksi näin? Itse en ole koskaan ollut ihastunut lyhyeen mieheen, mutta ei se mikään tietoinen valinta ole ollut. Tekeekö se minusta tyhmän naisen?
Vaikuttaa siltä, että itseään puolustelevilla lyhyillä ja heidän kumppaneillaan on epävarma olo kaikesta huolimatta, kun täytyy lähteä mollaamaan makuasioissa.
pitkä mies puhuu aika julmasti hevosen näköisistä pitkistä naisista. Mutta onneksi jokaiselle löytyy itseään miellyttävän pituisia ihmisiä. :)
Ja aina haukutaan myös niitä, joiden miesmaku puoltaa pituutta. Miksi näin? Itse en ole koskaan ollut ihastunut lyhyeen mieheen, mutta ei se mikään tietoinen valinta ole ollut. Tekeekö se minusta tyhmän naisen?
Vaikuttaa siltä, että itseään puolustelevilla lyhyillä ja heidän kumppaneillaan on epävarma olo kaikesta huolimatta, kun täytyy lähteä mollaamaan makuasioissa.
taas ahdistaa kaikki yli 170cm. Mitä hauskaa siinä on että pitää katsoa kokoajan ylävistoon niska kipeenä edes vaakatasossa ei osat mätsää keskenään.
Vielä naurettavavamman näköstä on lyhyt nainen ja pitkä mies törmäsin kerran marketin kassalla tapaukseen jossa nainen oli vissiin 150-162 cm ja mies tosi pitkä 185-195cm. Huomas miten hassunnäköstö oli kumpikaan ei kunnolla kuullu mitä yrittivät sanoa toisilleen mies ikävästi kyykisteli siinä menemään. Mutta onneksi itse olen 172 cm nainen ei tarvi miettiä tommosia kyykistelijöitä.
Kiitos nauruista. :D
Itse siis olen hieman yli 150 cm ja toinen sen satakahdeksanviisi. Kyllähän siinä hupaisia tilanteita tulee kun pitää melkein jakkaraa kaapia jos haluaa antaa pusun tms. mutta tarviiko sitä kaikkea niin vakavasti ottaa. Sitä paitsi keskiarvoisesti me ollaan yksi keskimittainen. ;)
Pyh pöh. Pitkät on kivannäköisiä ja pätkät on kivannäköisiä. Kivoimmannäköisiä on pätkät miehet jotka seisovat selkä suorana pitkienkin naisten rinnalla ja ovat ylpeitä mitastaan. Tai eivät ainakaan vaivaa sillä päätään.
Nuorena rakastuin 187 cm pitkään mieheen.
Kuitenkin poikamme ovat saaneet minun pituusgeenini eli ovat nippanappa 170 cm.
Onko tulevaisuus jo ohi heiltä?
olemme 168 cm ja lapset tyttö 176 ja poika 186 ja ovat meidän biologisia lapsiamme.
uskon et juttu on silleet ettei kukaan hauku ylipäätäsä makua vaan sitä asiaa tässä haukutaan et miten voi olla niin pinnallinen ihminen tai suoraan sanottuna tyhmä ettei pysty kiinnostumaan miehestä jos on lyhyt,se on vain yksi ominaisuus miehessä eikä mikään tärkeä ulkokuoreen liittyvä seikka,eri asia jos tutustut mieheen joka on luonteeltaan narsisti rikollinen,väkivailtainen silloin voi sanoa sori matti en tykkää susta siksi koska oot rikollinen,mutta se on erittäin naurettavaa et kuvitellaan liisa tapaa taunon ja tauno pyytää treffeille liisa vastaa sori sä oot lyhyt sulla puuttuu piuutta! siis siin miehes voi olla komeat kasvot ja mahtava luonne ja kaikki niin joku pituus ratkaisee ja se on naurettavaa kerta se menee kaiken luonteen ja muun ylitse,ei ymmärrä ei,ja sitä ei jaksa kuunnella et lyhyt mies ei voi olla miehekäs ei sentit voi olla se pääasia miehessä ku katot,jotenki tuntuu jos tapaisit 170cm miehen ja mies on luonteelta komea hyväkroppainen mukava mies sitten tulee vastaan tämä 190cm toinen äijä ja hän ei olekkaan niin komea ym uskon et ottaisit tän 195cm siis hyväjumala teitä ihmisiä sama juttu et joku mies ei halua tutustua naiseen koska hänellä on liian pienet rinnat.
kuten joku sanoikin tuol aiemmis kommenteis et jotenki ihmiset ei ajattele pitemmän päälle asioita mitä kirjoittelevat,oon ihan samaa mieltä
mulla on erittäin laaja kaveripiiri enkä oo koskaan kuullu et joku ois todella sanonu ettei siksi halua tapailla miestä koska on lyhyt,tietenki semmosesta on ollu puhetta että itseä lyhyempi mies ei kiinnosta.mutta kaiken alku ja juuri on varmasti se et surkeat naiset joilla on hankaluuksia elämässä tai sitten ne naiset jotka ovat lapsia vielä ja pitävät näitä senttejä miehen pää kalustona tai sitten nämä kova-elämä naiset jotka hakevat turvaa pitemmästä miehestä kirjoittelevat tänne,mutta sen sanon et jos joku komea fiksu alle keskimittainen mies (lyhy) lukee näitä älä ota tätä niin vakavasti älä välitä tuollasista haukkujista kyllä varmana löytyy naisia varmasti enemmän mitä joillekkin 185-195cm miehille.
Mun mielipide on se, että jos on perustylsän näköinen tavismies, niin sitten sillä pituudella on jonkin verran merkitystä ulkonäköön. Onhan se aina plussaa.
Sitten taas jos on muuten todella hyvän näköinen ja seksikäs mies niin pituuden merkitys ulkonäölle vähenee. Esimerkiksi Alexi Laiho on mielestäni yksi parhaimman näköisiä julkkiksia, ja se jätkähän on jotain alle 170 cm.
Lopulta parisuhteessa se ulkonäkö ei kuitenkaan ole mikään keskeisin asia, joten itse en ainakaan menisi pelkän pituuden perusteella muuten potentiaalista miesehdokasta hylkäämään. Oma mieheni on alle keskimittainen, mutta ei mikään pätkä ja minua kuitenkin pidempi.
vakavimpia ihastuksia on ollut lyhyt mies. Todella puoleensavetävä ja seksikäs, miehekäs mies, vaikka melko lyhyt olikin. Olisin todella halunnut päästä tekemään hänen kanssaan muutakin kuin flirttailemaan, mutta olosuhteiden vuoksi sitä ei tapahtunut. Harmi. Lämmöllä muistelen edelleen.
Montako menestynyttä pitkää tunnette? Lähes kaikki menestyneet on lyhyitä. Mitä paremmin menestynyt, sitä lyhyempi yleensä
Tämä on moneen kertaan tutkittu asia ja pitkät miehet ovat poikkeuksetta parempi tuloisia, omaa enemmän valtaa, kuin lyhyemmät.