Lyhyet miehet ei sytytä.
Kommentit (111)
maailman komeimmat miehet on suurin osa keskimittaisia tai lyhkästä sakkia.
pösilöimmät kommentit ovat miesten suusta! Hah!
mikä menee yli 170 cm , on lahoa ja sitäpaitsi pieni mies kasvaa oksansa viereen.
t. kokemusta on
mies, pienet kädet. Lyhyet kädet. Ei kiitos. Pitkät ovat varmoja, rauhallisia ( tietoisia koostaan) ja arvokkaita, pikkuiset sitten näitä suupaltteja naistennaurattajia. Mielummin otan reilusti ylipainoisen ja yli 185cm pitkän miehen, kuin normaalipainoisen ja alle 180cm pitkän. Sille ei voi mitään mistä pitää ja mitä ei voi sietää.
Miespuolinen työkaverini on 158 cm pitkä. On seurustellut ensimmäistä kertaa 25-vuotiaana, poikuus meni kuulemma sen suhteen aikana. Ihmisenä todella mukava, mutta naiset karttavat lyhyyden vuoksi. Sanoi suoraan että v*tuttaa kun on oikeasti kääpiö.
Eikä siinä oo mitään pahaa. Toinen tykkää, toinen ei. Mitä väliä?
Oma mieheni on 193 cm, mutta en rakastunut häneen pituutensa vuoksi, vaikka ensinäkemältä hän herättikin mielenkiintoni koska näytti niin hyvältä. Eikä pelkästään pituuden vuoksi, mutta sekin vaikutti hyvään kokonaisuuteen. ;)
itse olen 20 vuotias nuori mies ja pituutta se 168cm, sen kyl sanon et naiset ovat lähestyneet aina ihan mukavasti ja eikä kukaan ole koskaan naljaillu pituudestani enkä loppujen lopuksi ole asiaa pohtinut pahemmin,minun mielestäni tää netti on jollain sortin pahan alku ja juuri noin vuosi sitten kesällä näihinaikoihin löysin netistä palstoja joissa suoraansanottuna haukuttiin lyhyitä miehiä lauseita oli tämän laisia `pieni mies napoleon syndrooma` pienimies epä miehekäs,pieni mies tunnen itseni jättiläiseksi,ja mikä naurettavinta joku nainen aikuinen nainen oli väittäny ettei halua lyhyttä miestä koska pelkää lapsistaan tulen lyhyitä,silloin kesän ja syksyn ja koko vuoden mittaan suruttelin omassa mielessä asiaa että onko asia näin,olenko mä niin lyhyt et joka ikinen nainen joka tulee vastaan ajattelee yöks mikä hukkapätkä,samalla huomasin nettitreffipaltoilla naisten vaativan 175-200 cm ukkoja,sitten nyt joku kuukausi sitten aloin miettiä asioita tarkemmin ja näin ulkona ja tiesin tuttavapiiristäni miehiä jotka olivat lyhyitä mutta kuitenkin heillä oli seurustelu kumppani,minun mielestä asia on silleen et kenenkään ei kannata ottaa mitään tosissaan mitä netissä kirjotetaan joku kirjottaa sinne asian mikä mielijohteessa käy mielessä eikä ajattele asiaa pitemmän päälle,tai ylipäätäsä kuka nettiin kirjottaa tommosta voi olla et just ne katkeraat naiset jotka ovat joutuneet pettymään elämässä ja mitä näihin nettitreffi ilmotuksiin tulee ja joku mainitsikin et oikea elämä ei kohtaa,ja jotakin listaan on laitettava kerta listaa täytetään,eli se tarkoittaa omaa mielipidettä ja halua miehen pituudesta,se ei välttämättä tarkota et ei missään nimessä siedä lyhyitä miehiä,mut se täytyy myöntää et kyllä tähän maailmaan mahtuu naisia jotka haluavat laihan jotkut pyöreän joku pitkä tukkasen ja joku ruskeasilmäsen ja jos ei saavuta sen kriteerin omavaa ihmistä se on ehdoton turn oof niinku tämä pituus miehessä,minun mielestäni se on erittäin pinnalista toimintaa jos jotku vaivaiset sentit estävät ettei mies ole viehättävä,itse ajattelen et se on naisen murhe ei minun jokaisessa meissä on vikaa miehessä ja naisessa,mutta omalta osaltani en asiasta tee ongelmaa itselleni !
mikäs se tom cruise on miehiään?
Viimeks just sytytti se asialaisen näkönen kääpiö mirror mirror leffassa, panisin!
http://www.imdb.com/name/nm1472251/
myös tämä:
Vielä naurettavavamman näköstä on lyhyt nainen ja pitkä mies törmäsin kerran marketin kassalla tapaukseen jossa nainen oli vissiin 150-162 cm ja mies tosi pitkä 185-195cm. Huomas miten hassunnäköstö oli kumpikaan ei kunnolla kuullu mitä yrittivät sanoa toisilleen mies ikävästi kyykisteli siinä menemään. Mutta onneksi itse olen 172 cm nainen ei tarvi miettiä tommosia kyykistelijöitä.
Ovat noin 175-179cm. Brad Pitit, Tom Cruiset(joka on kyllä vain 123cm), George Clooneyt ovat 179cm tienoilla. Joten...
Eiköhän keskimittaiset miehet vielä rulaa :)
Miksi muuten oman lapsen pituudella on merkitystä, sillä kun ylpeillään useinkin?
Minun mieheni on 166cm ja maailman ihanin aviomies ollut jo 10v. Pieni mies, mutta ihana rakastaja ja ISO kalu. Kuulemma mitä pienempi mies sitä isompi muna ;D Mieheni sanoo.
En kyl vaihtais pidempään hinnalla millään.
Siinähän menee kuin tikka puun kyljessä, lyhyempi mies...
Joo, joskus oli traumaa aiheesta, mutta kun lapset on tehty ja voi keskittyä muuhun niin huomaan katselevani noita itseäni lyhyempiä.
Niissä on munaa. Ja ovat keskittyneet kasvattamaan luonnetta, eivät vaan keräämään kusta päähän.
Mun kokemus, ei välttämättä ole yleistettävissä - pitkä ja komea mies on sitä mieltä että on ihan sellaisenaan jumalan lahja naisille. Surkea sängyssä.
jotka kai kuvittelevat että ne lyhyet miehet kelpuuttais hänet tai hänen kaltaisensa tai kenet vaan naisen :D
ehei rakas ap luulen ettet säkään kelpais sille lyhelle miehelle joten olette sujut!
Oikeasti en voi tajuta ihmisiä jotka ovat näin pinnallisia...
t.Maiju
Minä kun olen aina ollut sitä mieltä että naisen iso jalka on kauhistus :D
lyhyt mies on itsevarma vie eikä vikise, niin sellainen kyllä minua sytyttää. Muussa tapauksessa ei.
Alle 185cm en edes katsele, mutta onneksi makuja on monia, joten pätkätkin löytävät naisia. Onneksi oma poika on jo 180cn ja kasvaa vielä, tuskin kuitenkaan pääsee isänsä mittaan 196cm.
keskimittaiset vai pitkät vai sytyttävätkö miehet ollenkaan?
Ja olen itse lyhyt, 160 cm. Kaikki miehet, joita olen tapaillut ovat olleet 180cm-194cm pitkiä.
Olen myös huomannut, ettei lyhyet miehet edes yritä lähestyä minua.
Pitkillä miehillä herää suojeluvaisto lyhyiden naisten kanssa ja siksi he viehättyvät pikkuisista naisista, ilmeisesti. Vaikkakin pitkät naiset ovatkin toki ulkoisesti paljon upeampia.
Ja tää on miehen mielipide.