Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko joku aloittaa Porin juoksukoulun nyt keväällä?

Vierailija
17.03.2012 |

Itse ajattelin aloittaa parin viikon sisällä, kunhan tiet sulavat. Onko muita?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty! :)

Todellakin, sain juostua 10 km ilman pysähdyksiä/kävelyä! Aikaahan siihen toki meni 1h20min mutta silti. Olen hyvin tyytyväinen siihen, että onnistuin :) Aloitin tosi hitaasti ihan sitäkin ajatellen, etten kyykähtäisi kesken matkan jonnekin polun varteen :D Jatkossa voi sitten yrittää kiristää tahtia.

Mutta kaiken kaikkiaan: homma toimii ohjelmaa noudattaen! Mahtavaa :)

Kiitos kaikille tässä ketjussa toisiaan tsempanneille! Ja juoksuintoa teillekin loppuun saakka !! :)

Vierailija
102/121 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä. Juoksut loppu kuin seinään äitienpäivänä, kun nilkka petti lenkillä. Siitä asti olen ollut kävelykiellossa ja kulkenut keppien kanssa. Lääkäri on nyt lomalla, joten vasta elokuussa katotaan että juoksenko enää ikinä. Toivotaan että viimestään vuoden päästä voin alottaa alusta juoksemisen. Hengessä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko 1, pv 5

Mä vaihdoin pe ja la ohjelmat muitten menojen vuoksi eli eilen vapaata ja tänään juoksin 3 min pätkän. Luulen et nyt alkaa löytyä sopivan hidas tahti! Jee :) Ja uudet kengät autto varmaan myös. Edelliset oli jo niin vanhat lenkkarit et to juoksun jälkeen toisesta kantapäästä putos puolet pohjasta irti... Oli jo korkea aika uusille!

Vierailija
104/121 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juostu 3 minuuttia x 2,välissä parin minuutin tauko!

Vierailija
105/121 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas :) Ulkona on tosi kökkö lumisadeilma niin päätin korvata tän pvn kävelylenkin vesijuoksulla. Toivottavasti huomenna voisi taas mennä ulos toteuttamaan ohjelmaa!

Mites muilla menee?

Vierailija
106/121 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen juoksulenkki sujui ihan jees. Tosin en ole ollenkaan varma oliko miehen mukaan pyytäminen järkevää. Vaikka hän ei juossut olekaan, hän jaksoi paljon paremmin kuin minä ja tuli juostua 300!!! metriä pitemmälle kuin yksin. Olin aaaaaiiiika puhki lenkin jälkeen ja mies vain sanoi, että "no, hengästyttihän se vähän".

Tänään puolen tunnin kävely. Juoksukin maistuisi, mutta ihan kiva toi kävelylenkkikin välillä. Sille uskallan ottaa miehen mukaan. Juoksemaan en enää uskaltaisi.

Vierailija
107/121 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi kun en ehtiny mukaan. viime vuonna loppukesästä alotin synnytyksen jälkeen ja vähän jäi kesken kun olin flunssassa ja syksy tuli, niin lopahti sitten:( aattelin alottaa nyt maanantaina, tosin nytkin oon flunssas, mut toivottavasti siihen mennes helpottaa:) mut yllätyin kyllä viime vuonna kuinka sitä vaan jaksokin 5km juosta, vaikkei ikinä oo niin pitkään juossu:) toimii siis!

Vierailija
108/121 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi kun en ehtiny mukaan. viime vuonna loppukesästä alotin synnytyksen jälkeen ja vähän jäi kesken kun olin flunssassa ja syksy tuli, niin lopahti sitten:( aattelin alottaa nyt maanantaina, tosin nytkin oon flunssas, mut toivottavasti siihen mennes helpottaa:) mut yllätyin kyllä viime vuonna kuinka sitä vaan jaksokin 5km juosta, vaikkei ikinä oo niin pitkään juossu:) toimii siis!

Sen kun liityt mukaan vain. Meitä on muutenkin eri aikoina aloittaneita.

Vierailija
109/121 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän rasti suoritettu. Juoksu kyllä tuntui nyt jostain syystä rankemmalta kuin aiemmin. Liekö syynä siitepölyt, katupöly tai olisiko flunssa tulossa?

Vierailija
110/121 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen illalla vielä hiihtämässä sellaiset 25 minuuttia,mutta vauhti ei ollut mikään nopea...Tänään kävellen koirien kanssa kans 25 minuuttia.

Vierailija
111/121 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 1. vko takana. Tänään oli mullakin vähän nihkeempi meno, mutta kuitenkin ohjeen mukaan tehty. Kyllä se tästä! Toivottavasti nyt ei vaan tosiaan tule takatalvea liikaa...

Vierailija
112/121 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alotin tosiaan vähän myöhemmin tän juoksun, kun muut. nyt on menossa toinen viikko. ja tänään oli 3min kävelyä ja 4min juoksua ja sama uusiks. tein siis jo huomisen, ku huomenna ei oo mahdollisuutta lenkkiin. juoksin samalla ohjelmalla viime vuonna melkein loppuun asti, niin huomaa kyl, että jotain kuntoo on vielä jäljellä. mut kyl se alku silti tosi kankea oli. mut on kiva, ku juoksussa huomaa niin nopeesti edistymisen, vaikkei nämä vielä pitkiä lenkkejä oo mulla ollut. mut enpä olis viime vkolla silti näin helposti jaksanut juosta:) tsemppiä muillekkin, toivottavasti vielä ohjelmaa teette! vaikka mulla on satanu joka lenkillä jotain vettä/räntää/lunta, mutta pakko mennä kun on päättäny:)

Vierailija
113/121 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu taas pieni tauko, kun oltiin laivalla ja Tukholmassa. ei ollu mahdollisuutta juosta ja koko aika kävellen liikkeellä muutenkin. äsken kävin juoksemassa siis tauon jälkeen 24min (joka ois kuulunu eiliselle). jätin siis vaan välistä nuo reissu päivien juoksut. mut yllättävän hyvin meni, vaikka karkkia on maha täynnä. mä arvioisin, että 3,5km tuli juostua tuon 24min aikana. aika hitaalta tuntuu munkin vauhti näemmä. sunnuntaina pitäis sit 5km juosta, toivottavasti jaksaa:) meillä on täs la kyllä tuparit, et taas tulee syötyä mitä sattuu ja tuskin ennen sunnuntaina ehdin juoksemaan. mut kokeilemaan pitää mennä:)

tsemppiä muille! hyviä tuloksia täällä tuntuu olevankin:)! ja uusille myös, alku on kyl vaikee, mut lenkkejä on aika usein, niin se kunto kyl kohenee ja huomaa, että pian jaksaa jo 10min juosta yhteen putkeen:) ja paranemisia flunssaisille!

Vierailija
114/121 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa vko 2. Sohvaperunakunnosta lähdetään. En ole ikinä juossut lenkkejä, joten juoksu (koulun liikuntatunteja lukuunottamatta) on ihan uus juttu. Eilen 4min x 2 juoksu tuntui aikamoiselta..Huh. Ei kyllä mennyt mitenkään heittämällä, vaikka sitten jaksoinkin sen juosta. Tänään on onneks lepopäivä :-)

Tavoitteena olis se 5km ja niin toivon, että jaksan tsempata ja muutaman viikon päästä sen juoksisin. Vau. Tänään lähden ostamaan kunnon juoksukengät palkkioksi 1. viikosta :).

Vierailija
115/121 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia flunssaisille! Toivottavasti paranette pian ja pääsette taas juoksuun mukaan. Itse sain alkavan flunssan taltutettua maitohappobakteereilla.

Itse kävin tänään sen 30 min juoksemassa ja 4km tuli täyteen. Ihan hyvältä tuntui.

Tsemppiä Valmanaiselle sunnuntain vitoselle! Voisin itsekin sitä ehkä jo yrittää sunnuntaina...jos uskallan. :D

Vierailija
116/121 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen,jolta juoksut jäänyt terveydellisistä syistä;( Podin yskää yli kuukauden,enkä ole käynyt juoksemassa enää ollenkaan...

Miten hyvä olis juosta,kun ei ole edes helteitä!!

Ottaa vähän päähän.Nyt olis yskä parantunut,mutta enpä ole saanut itseäni ylös ulos enkä lenkille;kaikki liikkuminen on jämähtänyt.

Vierailija
117/121 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin vasta kesällä, joten nyt viikko 3 menossa..

Itseäni hämää suunnattomasti juoksuosuudet. juosta jaksan 3 minuuttia, mutta neljä minuuttia menee kyllä verenmaku suussa ja jalkalihaksissa kyllä seuraavana päivänä tuntuu. olenkin luovuttanut ja suoritan juoksuosuudet hölkkäämällä, ihan vain liikuntamotivaation ylläpidon vuoksi.

Kuinka pitkiä matkoja pääsitte ekoilla viikoilla?

Vierailija
118/121 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin juoksemassa! Olikin 3 viikon tauko,kun en vaan saanut itseäni liikkeelle.Nyt meni 5+5+5 minuuttia,välissä aina parin minuuttia kävelyä,ja koko lenkin pituus 35 minuuttia,kun kävelin ennen ja jälkeen.

Ja reippaan juoksun kruunasi kylmä suihku(ei tullut lämmintä vettä)!

Hyvää Vappua kaikille,missäs te muuten luuraatte?Ssaataisko vielä porukkaa tänne?

Jos minulla ei olisi viime kesältä kokemusta,että jaksan juosta tunnin lenkkejä,niin alkais kyllä usko hiipua...mutta kyllä tällä ohjelmalla pääsee tuloksiin!

Vierailija
119/121 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...

Onkohan täällä enää muita jotka juoksee, kun viestejä ei ole näkynyt muutamaan päivään...

Mä olen yrittänyt toteuttaa ohjelman niin kuin on ohjeistettu ja aika hyvin on mennyt. Tossa äsken juoksin 5+5 min. Lopussa oli jo keuhkot kovilla, mutta loppuun mentiin.

Nyt voice of Finlandia :)

Vierailija
120/121 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juoksemassa 35 minuuttia:D Puolessa välissä 1 minuutin vesitauko.Lopuksi 10 minuuttia kävelyä.

Jos jonain päivänä juoksu ei kulje,en pakota itseäni.Juoksun pitää tuntua siedettävältä,ei miltään hampaat irvessä ja veren maku suussa-juoksemiselta;)

Tänään juoksu tuntui jopa mukavalta;D Ja lisäilen sen 5 minuuttia aina silloin,kun siltä tuntuu,että nyt jaksais juosta enemmän.

Lisäksi on hyvä venytellä ainakin pohkeet ennen ja jälkeen juoksun.Vesipullo on ihan ehdoton!Ja vähän kävelyä ennen juoksua;minä käytän aina koirat pikkulenkillä ennen juoksemaan lähtemistä.

Aamupalan syön vasta myöhemmin,helpompi juosta tyhjällä vatsalla,joskus otan Nutrilet-kaakaon ennen lähtöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi