Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaako joku OIKEASTI tuntemattomalle

Vierailija
15.03.2012 |

oven jos ovikello soi? Jos ovisilmässä näkyy ihan vieras naama? Tuli tosta tv-lupamaksuketjusta mieleen. Olen varmaan hullu, mutta en mene lähellekkään ulko-ovea jos en tiedä jonkun olevan tulossa, tai siis ilman että on etukäteen asiasta sovittu.

:O

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kun en vastaa puhelimeen, jos numero tuntematon numero

sä uskalla liikkua kaupungilla? Siellähän on tuntemattomia ihmisiä ja joku voi YHTÄKKIÄ PUHUTELLA SINUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
42/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rikollisten kanssa ja kyllä he kaikki ovat niin epäluuloisia, että eivät avaa ovea kenellekään, puhelinnumerot vaihtuu tiuhaan ja puhelimeen ei vastata koskaan, jos näkyy pelkkä numero eikä ko numeroa ole tallennettu omaan puhelinluetteloon.

Mutta en ole kenenkään rehellisen ja terveen kuullut koskaan näin tekevän. On muuten pirun hankala joskus tavoittaa näitä asiakkaita, kun ihan tavallista etanapostin kuortakaan ei aina uskalleta avata.

Toisaalta se on hyvä, etteivät avaa ovea, jos minä hädässä tarvitsisin apua, niin toivon, että avun antaja olis ihan täyspäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oiekasti tosissanne? teiltä pitää pyytää ensin audienssia, jotta pääsee sisälle? asutteko te kaupungissa vai maalla vai kenties jossain toisessa todellisuudessa? En ole ikinä osannut ajatella, että joku kykkii kotona, eikä avaa ovea jos ei ole ilmoittanut tulostaan etukäteen. Kaikkea sitä täällä oppii :D

mun mielestä on ällistyttävää, että jotkut vaan kuvittelee voivansa ilmaantua toisille kylään. Ihan vaan mihin aikaan vaan ja millon vaan. Että terve.

Vierailija
44/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kun en vastaa puhelimeen, jos numero tuntematon numero

sä uskalla liikkua kaupungilla? Siellähän on tuntemattomia ihmisiä ja joku voi YHTÄKKIÄ PUHUTELLA SINUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eikä mua silloinkaan kiinnosta mitä niillä on asiaa.

Vierailija
45/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vieraita tulossa. Puhelimet ovat olemassa.

Sen kyllä kuulee ja ovisilmästä näkee jos jollakulla naapureista hätä.

En avaa ovea satunnaisille rimpauttajille. Ja lapsiltakin ehdoton kielto.

T. ikänsä H:gin keskustassa asunut 45v.

Vierailija
46/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kohteliasta.

Vierailija
47/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tv -luvat on aina maksettu.

Vierailija
48/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö on ohjeistanut, että eteisaulasta eteenpäin ei saa päästää ketään, jota ei tunne tai jonka kanssa ei ole sopinut tapaamisesta. Videophone on jokaisessa asunnossa, joten alahallin ovikellon soittaja nähdään. Tosin ilman ohjeitakin olisi itsestään selvää, etten missään tapauksessa avaisi alaovea saati päästäisi sisälle omaan kotiin jotain satunnaista rimputtelijaa - sitä voisi päätyä seuraavan päivän lööppeihin...

En asu Suomessa. En kuitenkaan avaa ulko-ovea sielläkään kenellekään, jota en tiedä odottaa tulevaksi.

Vierailija
49/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ärsyttää jos ei ole sovittu

- en viitsi

- saatan olla meikkaamaton ja vaikka mimmoset vaatteet päällä

- saattaa olla sotkuista

Meen lähinnä piiloon jos kello soi... Toki katson pihaamme, oisko siellä jokin auto josta näkee esim postipojan tulleen.

Vierailija
50/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu hyviin tapoihin. Ikinä ei ole pelottanut, tosin olen harrastanut kamppailulajeja 10 vuotta...

Vierailija
51/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vartiokoiria, joten ne selkäni takana avaan. :)

Yleensä odotan, että minulle soitetaan ja sovitaan tapaamisesta, joten en ryntää avaamaan esim. jos olen puolipukeissa.

Vierailija
52/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi vain noloa ja epäkohteliasta kurkkia ovisilmästä ja olla avaamatta. Meillä on ovisilmä mutten edes käytä sitä vaan avaan aina. Jos joku soittaa ovikelloa, hänellä on jotain asiaa. Oletan että siellä voi olla pahimmillaan joku Jehovan todistaja tms. Ja pk-seudulla asutaan.

Vierailija
53/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiasu päällä, usein vaan joku yöpaituli jne. niin ei tod. tulisi mieleeni avata sellainen päällä...Ei, ei myöskään aamutakki tms. päällä..

Vierailija
54/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä availe oveani. Ihan sama mitä se jonkun av-mamman mutun mukaan kertoo mielenterveydestäni tai sosiaalisesta asemastani. :D

Kyllä joillain tähänkin ketjuun vastanneista on sitten suppea maailma (ja ystäväpiiri!).

Kaikki tietää että mulle kannattaa ilmoitella tulostaan. Postimiehelle avaan aina oven sekä naapureille.

Minun koti, minun rauha.

Vierailija
55/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi TV-lupakyylälle.

Vierailija
56/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun stadissa eikä täällä ole mulla ketään sellaisia tuttuja, jotka tulisivat ilmoittamatta. Eli joko siellä on joku mielipuoli tai sitten rahankerääjä. Viimeksi kun ovikello soi, mies avasi oven, ja siellä oli joku rahanvinkuja.

Vierailija
57/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltanut. Naapurustossa asui vaikka mitä porukkaa.

Nykyään asutaan paremmalla alueella omakotitalossa eikä pelota. Tosin ikkunasta näen kuka ovella on. Jos näkyisi joku veitsen kanssa tulevan, niin sitten en kuitenkaan avaisi :D

Vierailija
58/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli ei avaa - ja totta puhuen pidän häntä vähän hönähtäneenä tässä asiassa.

Vierailija
59/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä tota ovea ihmettelet kun ihmiset lähtee baarista paneen jonkun kanssa ketä ei tunne lainkaan!

Vierailija
60/62 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta avaan oven, jos ovikello soi. Miksi en avaisi? Meillä on kyllä muutenkin aina ovet auki, tutut osaa tulla sisälle koputuksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi