Keittiöpsykologeja, mikä mun ongelma on
"Ajaudun" toistuvasti suhteisiin varattujen miesten kanssa, ystävieni miesten kanssa ja työkaverieni kanssa. Harrastan raskasta liikuntaa 12-15 h viikossa. Olen jatkuvasti onneton ja etsin suuria tunteita ja euforiaa. Saan sitä miesten ihailusta ja liikunnasta, seksistä. Ruoasta en niinkään, se on vaan ihan pakko hoitaa. Nyt tuntuu tosi raskaalta, tuntuu etten jaksa näin. Aina lupaan itselleni, että en harrasta satunnaista seksiä, mutta tilanteet vievät mukanaan. Ahdistaa. Jos en harrasta liikuntaa, ajattelen vain miehiä ja seksiä tai olen tosi ahdistunut. Olen kolmekymppinen nainen.
Kommentit (4)
koska tuntuu, että tämä tie vie vain suurempaan ahdistukseen. Lopulta halveksin näitä miehiä, mietin että miksi miksi he tekivät sen kanssani, miksi eivät ymmärtäneet lopettaa ajoissa. vaikka kyllä tiedän, että olen itse usein aloitteentekijä. jotenkin olen niin pettynyt itseeni ja miehiin myös.
ap
vielä ystäviä. en ole pannut kaikkien ystävien miesten kanssa. nykyään kyllä välttelen ystäväpariskuntien tapaamista edellämainitusta syystä.
saat apua ja asia kaivetaan mistä sun käytös ja tää tarve johtuu!Siunausta ja voimia sulle!Et ole yksin!
t.no 2
mulla oli toi kans 3-kymppisenä, liikuntaa ja 10 t panoa, ei tuntunu missään. tosin vapaan miehen kanssa..ite olin naimisis.Hakeudu terapiaan