Avaako joku OIKEASTI tuntemattomalle
oven jos ovikello soi? Jos ovisilmässä näkyy ihan vieras naama? Tuli tosta tv-lupamaksuketjusta mieleen. Olen varmaan hullu, mutta en mene lähellekkään ulko-ovea jos en tiedä jonkun olevan tulossa, tai siis ilman että on etukäteen asiasta sovittu.
:O
Kommentit (62)
kotirauhasta. Tänne minulle ei myydä lehtiä eikä uutta ovisilmää tai elämänkatsomusta. Täällä minä rauhoitun, saan olla oma itseni ja paeta ulkomaailmaa. Täällä saan nauttia itse valikoimieni ihmisten seurasta kun he tulevat kylään. Tänne ei ole asiaa myöskään niillä inhottavilla ihmisillä joita tunnen, saati sitten niillä häiriintyneillä.
Tänne saavat tulla ystäväni ja läheiseni, posteljooni saa antaa liian suuret paketit käteeni ettei niitä tarvitse kantaa loppupäivää ja naapurit saavat tulla keskustelemaan naapuriasioista.
Kaikille muille koira ilmoittaa oven läpi että sopii painua takaisin sinne ulkomaailmaan josta en halua täällä minulle pyhässä paikassa kuulla mitään.
ja myönnän saman tien että kärsin niin paljon ihmispelosta ja paniikkihäiriöstä. Pelkään erityisesti miehiä.
Olen siis hönähtänyt ja täysin kummallinen olento.