Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähemmäs 3- v alkanut yhtääkkiä imemään peukaloa

Vierailija
15.03.2012 |

ei ole tehnyt sitä ennen, tutti jäänyt pois n puolitoista v sitten. ihmettelen..muita? mitään mullistavaa/uutta ei ole elämässä tapahtunut, samat kuviot olleet pitkään..siksikin herättää nyt ihmetystä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä taustalla välttämättä mitään erikoista olekaan, mutta yritä kitkeä tapa pois ennen kuin se oikeasti jää pysyväksi. Laita vaikka samantien sipaisu sitä pahanmakuista kynsilakkaa, joka on tarkoitettu kynsien pureskelun lopettamiseen.

Vierailija
2/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse en oo ottanut paineita asiasta, usko

n et menee ohi ja lasta muistutellaan että peukku pois suusta .. pkodissa oltiin sitä mieltä et jotain nyt varmaan käynyt/onko elämässä meneillään kun lapsi imee peukkua. itse en hoksaa mitään joka asian aiheuttaa.....sanotiin jopa et jos ikävöi äitiä, kun nyt ollu pidemmät työpvät. oudosti tuli syyllinen olo, vaikken mitään ole tehnyt..:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla menee ohi aivan itsestään. Olisiko päiväkodissa tapahtunut jotakin kuitenkin? Esim. kokeeko lapsi olonsa turvalliseksi siellä, onko ryhmä levoton? Joku hoitaja tyly? Voit siis kysyä pksta, kuten sinulta kysyttiin.

Vierailija
5/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kysyä myös pk:sta. voihan olla et lapsi vaan itse keksnyt ns uuden jutun.

ap

Vierailija
6/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitti n vuoden iässä, mutta jatkoikin sit melkein 3 v asti. etenkin väsyneenä. koita kitkeä tapa pian pois.

Vierailija
7/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Laita vaikka samantien sipaisu sitä pahanmakuista kynsilakkaa, joka on tarkoitettu kynsien pureskelun lopettamiseen.

saako tuota apteekista? voi siis käyttää myös tähän tarkoitukseen, peukun imeminen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi