Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, että joudun sektioon

Vierailija
15.03.2012 |

vauva perätilassa, yksi kääntö yritys tehty. Plumpsahti takasin perätilaan kolmen päivän jälkeen, vauva hyvin pieni, mutta hyvin vaikeassa tarjonnassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummkin suunniteltu sektio kuin hätäsellainen.

Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
2/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudun pakolla synnyttämään perätilassa olevan lapsen alakautta mikä on riski sille lapselle eikä tee hyvää äidillekään. Mun äitini repesi pahasti pukatessaan maailmaan perätilassa olevaa lasta...mä vaatisin sen sektion!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavallani tehtiin viilto vauvan päähän sektiota tehdessä. Olen menossa samaan sairaalaan.

Olen kauhulla katsonut miten kipeitä äidit ovat sektion jälkeen.

Mutta totta mieluummin suunnitetu sektio, kun hätä sektio.

Haluisin kuitenkin, että tuo tirriäinen vielä pyörähtäisi uudestaan rt.

ap

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin tuossa tilanteessa toivoisin enemmän suunniteltua sektiota kuin alatiesynnytystä perätilassa ja mahdollista hätäleikkausta.

Tietysti jokainen tilanne on erilainen, mutta oma suunniteltu sektio oli tosi positiivinen kokemus, kaikki meni hyvin ja toivuin nopeasti. Ekana iltana olin jo (huterasti) jaloillani eikä kivuista tarvinnut hyvän lääkityksen takia kärsiä.

Jos saadaan toinen, on edessä uusi sektio. Nyt se harmittaa sikäli, että kotona odottavaa esikoista tulee kova ikävä kun sairaalassa oltava pidempään kuin alatiesynnytyksen jälkeen. Mutta pieni asiahan sekin on jos kaikki muuten menee hyvin.

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vaikea ensimmäinen alatiesynnytys. Kesti ainakin kuukauden, että olin edes jonkilaisessa kunnossa. Toinen syntyi sitten omasta halustani sektiolla. Ja voin sanoa, että sektion kivut olivat paljon pienemmät kuin alatiesynnytyksen. (tosin se ei ollut "normaali" alatiesynnytys) Jos vauva on vaikeassa tarjonnassa ja perätilassa ja se on esikoisesi, niin ilman muuta valitsisin sektion! Haava on pari viikkoa kipeä, mutta pystyt kuitenkin istumaan ja hoitamaan vauvaa.Itselläni oli kivunlievityksenä vain suun kautta annettavat kipulääkkeet, koska epiduraali epäonnistui. Enkä todellakaan olisi kaivannut epiduraalia leikkaushaavan kivunlievitykseen.