Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla-sarja, mitä mieltä?

Vierailija
14.03.2012 |

Mun mielestä jännä sarja. Ärsyttää vaan, että kaikki naiset on helsinkiläisiä ja tavallaan heillä jollain tapaa on samanlainen elämäntyyli... Sytmppis se Nordinin vaimo ja se perheenäiti, joka haukkui eilen lähiöelämää

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nuori lukiolainen kummastuttaa - ei minkäänlaista rehellisyyttä itselleen opiskelussaan ja osallistumisessaan kokeisiin, lupauksissaan äidilleen tai poikaystävälleen. Millainen käsitys oikeasta ja väärästä syntyy nuorelle naiselle, jos suuri osa hänen valinnoistaan on itsensä pettämistä?

Haluaa kaiken tekemättä mitään.

Vierailija
22/90 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia hahmoja. Minusta se Nordinin eukko oli ihan sietämätön, etoi se lässyttävän lapsellinen puhetapa.

Mun mielestä ne oli kaikki aika ikävystyttäviä. Kuka jaksaa tvstä katsella toisten pyykinpesua, tvn katselua, vaatteiden valintaa, haistattelua, netissä surffaamista, kahvittelua?

Eikö ole kivempi mennä itse kahville ystävän kanssa kuin katsoa sitä tvstä?

Oikeasti, haluaisin tietää, mitä tuo ohjelma antaa ihmiselle, joka kokee sen mielenkiintoiseksi?

T. se, joka koki ohjelmaa katsoessa tyhmistyvänsä ja tylsistyvänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä psykologisessa mielessä. Rakastan ihmisten analysointia ja tällaisessa ohjelmassa sitä pääsee tekemään oikein kunnolla. Olen sellainen mielestäni hyvä ihmistuntija ja osaan lukea pelkästään ihmisten silmistä, että mitä ovat miehiään, tai naisiaan :) todella mielenkiintoista tulkita näitä naisia.

Vierailija
24/90 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden mieluummin, vaikka kaverin tai vain koiran kanssa lenkille kuin kulutan aikaani tuota katsoen.

Vierailija
25/90 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku katsoo iltakymmeneltä jonkun puolen tunnin telkkaohjelman estää sen ettei voi mennä ystävän kanssa kahville? Yleensä ihmiset hoitaa ne hommat päiväsaikaan.

i] Eikö ole kivempi mennä itse kahville ystävän kanssa kuin katsoa sitä tvstä?

Vierailija
26/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samaistun eniten siihen kotiäitiin. Itsekin kun tällä hetkellä olen kotona lasten kanssa ja tylsistyn niihin samoihin pyykinpesu-rumbiin ja odottelen, että pääsisin takaisin syksyllä töihin :) Ja juu, kyllä rakastan lapsiani mutta ei tämä kotiäitiys ole mun juttu. Ja se, että ihmisellä on rahaa ja kivitalo ei todellakaan tarkoita, että ihminen on automaattisesti onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä.

Se muusikko Heli on ärsyttävä. Jotenkin tuntuu, että sillä olisi 10 vuotta vähemmän ikää kuin mitä sillä on.

Nordinin rouva on ihan mielenkiintoinen mutta se puhetapa ärsyttää minuakin.

Teini oli... no teini. Omien lasten teini-ikää odotellessa...

Yrittäjä-nainen ok paitsi se yliluonnollisuus hörhöily ei oikein iskenyt.

Vierailija
27/90 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku katsoo iltakymmeneltä jonkun puolen tunnin telkkaohjelman estää sen ettei voi mennä ystävän kanssa kahville? Yleensä ihmiset hoitaa ne hommat päiväsaikaan.

Iltakymmenen aikaan luen mielummin vaikka kirjaa tai pistäydyn iltalenkillä tai menen kylpyyn tai vaikka leivon pullaa tai kirjoitan isoäidille kirjeen tai järjestän valokuvakansiota.... Tai katson ohjelmaa, joka oikeasti antaa mulle jotain uutta ajattelemisen aihetta.

Esim. Prisman dokumenteista tykkään tosi paljon.

Jos on joku sarja, pitää juonen olla tosi hyvin keksitty. Ihmissuhdelässytykset ja hatusta vedetyt jutut ei jaksa kiinnostaa.

Enkä jaksa innostua noin mielenkiinnottoman oloisten tyyppien psykologisesta lukemisestakaan. Eivät vaan jotenkin nappaa v*luineen ja likapyykkiongelmineen.

Vierailija
28/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakymmenen aikaan luen mielummin vaikka kirjaa tai pistäydyn iltalenkillä tai menen kylpyyn tai vaikka leivon pullaa tai kirjoitan isoäidille kirjeen tai järjestän valokuvakansiota.... Tai katson ohjelmaa, joka oikeasti antaa mulle jotain uutta ajattelemisen aihetta. Esim. Prisman dokumenteista tykkään tosi paljon. Jos on joku sarja, pitää juonen olla tosi hyvin keksitty. Ihmissuhdelässytykset ja hatusta vedetyt jutut ei jaksa kiinnostaa. Enkä jaksa innostua noin mielenkiinnottoman oloisten tyyppien psykologisesta lukemisestakaan. Eivät vaan jotenkin nappaa v*luineen ja likapyykkiongelmineen.

Vierailija
29/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin heräsi kysymys että mitä tämä syvällisesti ajatteleva, kirjeitä isoiäidille rustaava ja pullaa pyörittävä valioyksilö tekee täällä?! XD

Vierailija
30/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää tästä ohjelmasta, niin on joku ihme valioyksilö, jonka pitäisi olla kokonaan poissa teidän ulotuvuudestanne. Koska te tykkäätte siitä sarjasta, niin kaikkien muidenkin pitää.

Keskustelua asiasta ei voi käydä eikä ainakaan esittää eriäviä mielipiteitä.

Nyt alan ymmärtää, miksi siitä sarjasta pidätte... Se on tehty teille!

Vierailija
31/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on yhdestä helvetin tv-ohjelmasta, älä nyt tee tästä mitään elämää suurempaa draamaa. Syö keksi ja mene nukkumaan.

Jos ei tykkää tästä ohjelmasta, niin on joku ihme valioyksilö, jonka pitäisi olla kokonaan poissa teidän ulotuvuudestanne. Koska te tykkäätte siitä sarjasta, niin kaikkien muidenkin pitää. Keskustelua asiasta ei voi käydä eikä ainakaan esittää eriäviä mielipiteitä. Nyt alan ymmärtää, miksi siitä sarjasta pidätte... Se on tehty teille!

Vierailija
32/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on yhdestä helvetin tv-ohjelmasta, älä nyt tee tästä mitään elämää suurempaa draamaa. Syö keksi ja mene nukkumaan.

Jos ei tykkää tästä ohjelmasta, niin on joku ihme valioyksilö, jonka pitäisi olla kokonaan poissa teidän ulotuvuudestanne. Koska te tykkäätte siitä sarjasta, niin kaikkien muidenkin pitää. Keskustelua asiasta ei voi käydä eikä ainakaan esittää eriäviä mielipiteitä. Nyt alan ymmärtää, miksi siitä sarjasta pidätte... Se on tehty teille!

Niin miksi vaivaudut osallistumaan tähän keskusteluun?

Lässyttele vaan keskenäsi. Ja keskity siihen töllöttimeen.

Vierailija
33/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä tosiaan mitään kummempia ilmeisesti tapahdu, ja välillä se vatvominen (jo nyt kahden jakson jälkeen) ärsyttää, mutta sellaista on elämä.

Kyllä minäkin valitan pienistä, skitsoilen ja valitan keskiluokkaisesta elämästä pientaloalueella - on ihan kiinnostavaa kuunnella muiden pohdiskeluja samoista asioista.

Telkastahan tulee paljon muutakin eikä pelkästään tuoa, ja iltakymmeneltä harvemmin enää kavereita tapaa tai soittelee, joten noiden katsominen on vähän kuin kuuntelisi kavereiden murheita, tota tasoahan ne nykyihmisen ongelmat usein on.

Vierailija
34/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen kirjoitti "Eilisestä ohjelmasta vaan ihmettelin, kun kaikilla niillä naisilla oli asiat ihan hyvin. Jopa loistavasti. Ja silti kamala marina. Kuka tuollaista narinaa turhasta jaksaa kuunnella. Byäää, mulla on iso omakotitalo, lapsia, mies tienaa niin hyvin että voin olla silti kotona ja nyt mun täytyy pestä pyykkiä on se VÄÄRIN... Käsittämätöntä, mikä ihminen, monet antaisi oikean kädestä tuollaisesta elämästä. Ja kehtaa vielä tvssä sen esittää!

Toi on vaan tota. Et ihmiset ei tiedä mitä ne haluu. Luulevat haluavansa talot autot jukkapalmut ja kaiken sen, mutta lopulta tuntuu ihan yhtä tyhjältä kun ennenkin. Tärkeän kysymyksen avasi tämä jakso. Mikä elämässä on todella merkityksellistä?

Vierailija
35/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen kirjoitti "Eilisestä ohjelmasta vaan ihmettelin, kun kaikilla niillä naisilla oli asiat ihan hyvin. Jopa loistavasti. Ja silti kamala marina. Kuka tuollaista narinaa turhasta jaksaa kuunnella. Byäää, mulla on iso omakotitalo, lapsia, mies tienaa niin hyvin että voin olla silti kotona ja nyt mun täytyy pestä pyykkiä on se VÄÄRIN... Käsittämätöntä, mikä ihminen, monet antaisi oikean kädestä tuollaisesta elämästä. Ja kehtaa vielä tvssä sen esittää!

Toi on vaan tota. Et ihmiset ei tiedä mitä ne haluu. Luulevat haluavansa talot autot jukkapalmut ja kaiken sen, mutta lopulta tuntuu ihan yhtä tyhjältä kun ennenkin. Tärkeän kysymyksen avasi tämä jakso. Mikä elämässä on todella merkityksellistä?

autoa tai jukkapalmua. Kovasti haluaisin. Muaki ärsyttää naisten ylempi keskiluokkaisuus! Ois voinu olla enempi hajontaa.

Vierailija
36/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti (joiden asunnossa asuivat) asuu Helsingin yhdestä kalleimmista alueista, samoin Heli Kajo.

Todella "elämänmakuinen" tosi-tv. Ei mitään tavisperheiden/naisten juttuja. Vertaisin siihen, että Jaguaarin takapenkillä itketään kun Botique liikkeestä oli loppunut oman koon Chanelin jakku, ja seuraava tulee vasta ensiviikolla myymälään.

Vierailija
37/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roson rosoa, kaikki hyvin toimeentulevia helsinkiläisiä... Missä on vähän koulutettu lähiöruusu, Siwan kassa, suurperheen äiti, perhe jos ois sairas lapsi tai äiti, syrjäytynyt nuori... Joku jolla ois todellisia ongelmia. Vai onks se niin, että tätä se kele on, me ei haluta nähdä todellista elämää ja ongelmia, vaan siloteltua kaunista tv-maailmaa, tämähän on v i i h d e t t ä. Rosoisuus ahdistaisi... Ja Nordinit, huh mikä ristiriita tässä pariskunnassa, en ymmärrä. Kiiltokuvamainen lehtijuttu Me Naisissa on jotain ihan muuta kuin tämä sarja.

Vierailija
38/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä ohjelmasta vaan ihmettelin, kun kaikilla niillä naisilla oli asiat ihan hyvin. Jopa loistavasti. Ja silti kamala marina. Kuka tuollaista narinaa turhasta jaksaa kuunnella. Byäää, mulla on iso omakotitalo, lapsia, mies tienaa niin hyvin että voin olla silti kotona ja nyt mun täytyy pestä pyykkiä on se VÄÄRIN... Käsittämätöntä, mikä ihminen, monet antaisi oikean kädestä tuollaisesta elämästä. Ja kehtaa vielä tvssä sen esittää!

Omassa elämässä oli rankka viiden vuoden jakso, ensin kuoli yllättäen mun isä, sitten miehen vanhemmat. Sen jälkeen esikoista yritettiin ja lopulta hoitojen avulla kolme vuotta (kaksi km). Silloin ajattelin, että nyt kun on ollut näin kamalaa, niin osaan kyllä tulevaisuudessa olla kiitollinen, jos ei ole isoja juttuja päällä. Mut kah, nyt kun lapsia on kolme, rivariasunto kivalla alueella, saan olla lasten kanssa kotona, parisuhde hyvällä tasolla, niin munkin suurin murhe on pyykit hyvin usein. Tai tiskikoneen tyhjennys ja täyttö. Ja se, ettei mies täytä löylykippoa, jos on ennen mua saunassa, vaan jouduin lauteilta nousemaan sen täyttämään. :D Toki tajuan sen (etenkin näin kirjoittaessa), että ihan tyhmästä kilahdan, mutta niin se vain on. Mutta noiden kilahdusten takana on nimenomaan enemmän se, että koen, ettei mies arvosta minua (joojoo, järjellä ajatellen ihan tyhmää), kun ei "koskaan" tee pikkujuttuja minua varten.

Naisen elämässä ahdistuksen ja murheen määrä on vakio, kohteet vaan vaihtelee. ;)

Vierailija
39/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä hämmästytti aikuisen miehen tapa "puhua" perheelleen ja etenkin vaimolleen: Vittu sitä vittu tätä vittu etsä tajuu...

Huh huh.

Johtuiko kameran läsnäolosta ettei vaimo reagoinut vittuiluun mitenkään vai onko se vaan kyseisen herran normaali tapa puhua läheisilleen.

Huh.

Vierailija
40/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni henkilöt valikoituivat tuotantotiimin tuttavista ja lähipiiristä, tämän vuoksi he ovat niin samankaltaisia. Omasta mielestäni kuitenkin aivan tarpeeksi erilaisissa elämäntilanteissa. Joukosta karsittiin pois sellaiset ihmiset jotka halusivat vain julkisuutta, ja ne jotka eivät olleet luonnollisia kameran edessä. Minusta on ärsyttävää että ohjelmiin pitäisi laittaa kiintiöihmisiä edustamaan tiettyä ryhmää, ja sitten riidellään kun kaikki maalaiset, homot, teiniäidit jne eivät ole samanlaisia kuin he.