Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla-sarja, mitä mieltä?

Vierailija
14.03.2012 |

Mun mielestä jännä sarja. Ärsyttää vaan, että kaikki naiset on helsinkiläisiä ja tavallaan heillä jollain tapaa on samanlainen elämäntyyli... Sytmppis se Nordinin vaimo ja se perheenäiti, joka haukkui eilen lähiöelämää

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin vain myös katsoa omaa elämääni ja hymyillä lämpimästi, kun olen katsonut yhden jakson sarjaa. Reino Nordin on hirvittävä kusipää. Me Naiset -lehden haastattelusta puski läpi hirvittävä selittely ja ällöttävä kiiltokuvapinta, ei mee läpi, menomuna! Hyi helvetti.

Vierailija
62/90 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se omakotitalonrakentaja -pariskunnan mies oli aika huonossa hapessa ja tarvitsisi käsittääkseni ammattiapua, ei varmaan lapsillekaan hyvä nähdä isäänsä noin henkisesti väsyneenä ja tasapainottomana...

Reinohan näyttelee! Meinaa muutenkin viedä pääroolin Marialta, joka ei tajua sitä. Reinolla hieno juoksuhaudantie-rooli, jossa mies raataa silmät punaisina perheensä eteen ja vaimo ei v-u tajua mikä miehen osa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivan pituinen ja oloinen ohjelma minulle. Katson aina aamuisin kahvikupin kera. Antaa mukavasti potkua omaankin päivään. Olen jopa kuvannut meidän perheen arkea ahkerammin :)

Vierailija
64/90 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinaka monta vittusaatanaa kuulemmekaan alk. klo 22.00

Vierailija
65/90 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä sarjasta, mutta en ymmärrä miten 16vuotiaan vanhemmat on antanut tytön mennä ohjelmaan. Tyttö on niin laiska ja saamaton, että itse laittaisin tuollaisen keskittymään ennen kaikkea kouluun, ei poikIIN, nettiin ja itsensä kuvaamiseen.

Vierailija
66/90 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut herättävät jotain tunteita, paitsi Heli Kajo. Sen päivän kun näkisi, kun se tyttö pääsee oikeasti pinnalle musiikkinsa kanssa.

Ihmettelin kanssa, miten 16-vuotiasta voidaan ottaa tohon sarjaan, mutta toisaalta olisihan se voinut olla joku teinipissiskin, joka kuvaa vaan ryyppäämisiään ja älyttömiä sekoilujaan. Kyllähän se Sinikin etsii itseään ja elämäänsä, mutta mieluummin häntä katselen kuin jotain pissaliisaa.

Ja mitä Reinoon ja Mariaan tulee - kyllä vikaa on kummassakin. Maria ei sano koskaan mitään vastaan ja puhuukin kuin lapselle.

Piiasta: on mukavaa huomata, että parikyt vuotta vanhemmallakin naisella on samoja ongelmia miesten kanssa kuin minulla.

Vierailija
67/90 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on seksikäs vaikka vähän kauhea.

...haluttava näin miehen mielestä.

Vierailija
68/90 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on seksikäs vaikka vähän kauhea.

...haluttava näin miehen mielestä.

Että on todella hyvännäköinen ikäisekseen, mutta liekö miehen näkökulmasta liian ahdistava? Juurikin tuon ikäkriisin kanssa, kun miehen kanssa piti päästä puhdistamaan pöytä jne.

Vierailija
69/90 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksnne ei oo aitoja suomalaisia vaan maahanmuuttajia

Vierailija
70/90 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös kaikki ole syntyneet Suomessa.

Vierailija
71/90 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa sitä Heliä...

Helppohan se on olla niiiiin muusikkoa, niin muusikkoa kun varakkaat vanhemmat todennäköisestii kustantavat kämpät ja elämiset. Jos joutuisi oikeasti elättämään itsensä sillä musiikilla, niin asiassa voisi olla jotain mielenkiintoistakin.

Katsoin just viimeisen jakson, todella rasittava, pinnallinen ja itsekeskeinen tyyppi.

Kaikista muista osallistujista tykkään kovasti.

Vierailija
72/90 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perheessä oikeita ongelmia, en silti halua katsoa tv:stä niitä. Ihana katsoa tuollaisia ihmisiä ja unohtaa omat asiat edes hetkeksi.

Nordinin mies on huonotapainen, mikään toisen kiltteys ei oikeuta sellaiseen.

Vierailija
73/90 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa sitä Heliä...

Helppohan se on olla niiiiin muusikkoa, niin muusikkoa kun varakkaat vanhemmat todennäköisestii kustantavat kämpät ja elämiset. Jos joutuisi oikeasti elättämään itsensä sillä musiikilla, niin asiassa voisi olla jotain mielenkiintoistakin.

Vierailija
74/90 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon miettiny samaa... levyä väännetty mitä kaks vuotta eikä (kai?) muuta työtä tee ja kattohuoneisto... jotenkin ihan vierasta elämää mulle, mut toisaalta näkeepähän tollastakin, eikä nyt sovi tuomita vielä, ollaanhan tässä ihan alkumetreillä... vaikka se musa onkin aivan mitäänsanomatonta ja ahdistaa sen Jannen vai mikä olikaan juttu kun miespolo on ihan selkeesti rakastunut ja muija vaan on jotai "kaveria" HUHHUH mitä touhua mut mielenkiintoista nähä mihin suuntaan sekin homma sit kehittyy...

Vierailija
75/90 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samoilla linjoilla olen kanssasi. Sellanen jäi epäselväksi, että halusko se mulkku-Nordin että se lapsi keisarileikataan enemmän kuin vaimo? Meni vähä ohi se jakso kun siitä keskusteltiin. Pakko myös kysyä tarkennus tähän termiin "perse-rakkaus"?? Hyvä sana!

Vierailija
76/90 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "ongelmia" katsoo niin ei voi muuta toivoa kun länsimaisen hyvinvoinnin romahtamista, ydinsotaa, nälänhätää. Vittuttaa tuo länsimainen itsekeskeinen tyhjästä itkeminen. Mä haluan näille ihmisille ja teille kunnon ongelmia - kuten pula ruoasta.

On todella typerää haluta ongelmia ihmisille. Onko sinulla ongelmia? Siinä olen kuitenkin samaa mieltä että sarja koostuu ihmisistä jotka ovat huomionhakuisia ja ehkä jopa narsisteja.

Vierailija
77/90 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jäänyt koukkuun iholla sarjaan. Yllättävää kyllä, mun mieskin tykkää katsoa sitä. Kivasti leikattu ja mun mielestä kaikki on jollain tapaa mielenkiintoisia. Ärsyttävin on 16 v Sini ongelmineen. Niin ja mikä ihme sitä kiinnostaa ulkomaisissa miehissä?!

Hauska huomata, miten suuri asia kaikille sinkuille se miehen löytäminen on. Se saa sinkut ihan epätoivoiseen ahdinkoon. Esin ja Heli vaikuttaa 20 vuotiailta ongelmineen. Toisaalta tykkään molempien tyylistä ja jollain tapaa molemmat on ihastuttavan söpöjä. Täytyy kyllä sanoa, että Heli tuskin tekee laulullaan läpimurtoa. Laulu on kiva, mutta ehkä joku parempi laulaja vois laulaa niitä.

Reinon ja Marian perhe on kaikista mielenkiintoisin. Olen ihaillut Reinoa laulajana, mutta nyt kuva hänestä vähän muuttui. Tykkään edelleen hänen äänestä ja musiikista. Vaimoa vois kyllä kohdella paremmin eikä tarvii kiroilla niin paljon lapsen kuullen. Toisaalta Maria on sellainen, että sitä voi kohdella miten vaan kun se vaan hymyilee ja piipittää. Niiden elämäntilanne kiristäis kyllä munkin pinnaa. Onneks ne pääs muuttamaan omaan taloon jo.

Odotan jo huomista jaksoa :)

Vierailija
78/90 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian puhetyyli on sympaattinen. Hän on hyvä äiti, jonka "lapsipuhe" on 24/7päällä. Onko se niin kamalaa? Ystävällinen, parhaansa yrittävä äiti. Kaikki naiset vaikuttavat aidoilta, vaikkanuorin Sini saattaakin joskus vähän "näytellä" eikä ehkä ole kameran edessä 100% luonteva,mutta silti kiinnostava. On tämä parempaa kuitenkin kuin big brother

Vierailija
79/90 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liikaa niitä tyyppejä. Ei pääse kenenkään elämään oikein kunnolla Iholle.

Vierailija
80/90 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne ovat koko ajan jotenkin suupielet maassa? mitä he*****n megaluokan ongelmia heillä oikeastaan on muuta, kuin se, että reino tuntui käyttäytyvän, kuin joku paapottava lapsi?