Iholla-sarja, mitä mieltä?
Mun mielestä jännä sarja. Ärsyttää vaan, että kaikki naiset on helsinkiläisiä ja tavallaan heillä jollain tapaa on samanlainen elämäntyyli... Sytmppis se Nordinin vaimo ja se perheenäiti, joka haukkui eilen lähiöelämää
Kommentit (90)
sanoivat että heillä oli paha kriisi kuvausten aikana ja sinne tallentui kaikenlaista, kiroilua ja riitoja. Mies oli sitä mieltä että ihmiset saa hänestä varmasti ihan paskan-miehen-kuvan kun käyttäytyi niin.
Sellaisena kuin minä hänet muistan, en ole yllättynyt, että on hankala.
Ohjelma on mielestäni erittäin hyvin editoitu ja valittuihin henkilöihin ja heidän "tavallisen elämän tavallisiin ongelmiin" on helppo naisena samaistua. Ohjelma myös osoittaa hyvin miten raha ei tuo onnea (senhän kaikki tiesivätkin jo?) ja että oikea ratkaisu toiselle, on toiselle väärä.
Turhaan täällä on kritisoitu sarjan lukiolaistyttöä, hänhän on täysin normaali teini-ikäinen, joka painii täysin normaalien teini-ikäisten ongelmien kanssa (kiinnostaako se lukio vai pitäisikö sittenkin hakea töitä tai toisenlaista koulutusta?). Ihan hölmöä mennä väittämään, että tyttö olisi muita ikäisiään laiskempi tms. Minusta ROHKEA tyttö kun ei esitä mitään vaan uskaltaa tuoda epävarmuuksiaan julkisuuteen tuon ikäisenä!!
Reinon vaimoa käy sääliksi, perheelleen omistautuva äiti joutuu kärsimään miehensä egorunkkailusta. Viisas ja kärsivällinen nainen, joka ei tee hätiköityjä ratkaisuja. Arvostan. Toivottavasti hän jaksaa hymyillä loppuelämänsä ajan samoin kuin on sarjassa hymyillyt murheidensakin keskellä! (ja toivottavasti joskus Reino ymmärtää miten upea nainen hänellä on rinnallaan)
Kommentoitavaa löytyy, tarkoittaa mielestäni sitä, että sarjalla on selvä sijansa televisio-ohjelmistossa. Mieluusti käytän elämästäni puoli tuntia 4 kertaa viikossa näiden naisten elämäntarinoiden seuraamiseen :)
Heli on ihan oikeasti taitava muusikko ja esim. opiskellut Sibelius-Akatemialla eli ei hänen unelmansa ihan pelkkää haihattelua ole.
Tokihan sarjan päähenkilöiksi olisi voitu valita hieman "erilaisimpia" ihmisiä, erilaisista elämäntilanteista, eri paikkakunnilta jne, mutta ihan hyvä näinkin.
Rennolla tavalla mielenkiintoista katsottavaa.
En ensin aikonut katsoa, mutta av:n innostamana katsoin jaksot netistä. Yllättävän kiinnostavaa katsottavaa.
Tekosympaattinen? Viimeisimmässä jaksossa Maria sanoi että hänelle ovat ihmiset sanoneet, että hän on liian kiltti.. Ja kun on katsonut nuo jaksot mitä on näytetty, niin sellainen kuva on vahvasti tullut myös minulle. Reijo haukkuu häntä ja kiroilee, eikä Maria sano siihen mitään. Reijo ei todellakaan ansaitse Marian kaltaista naista. Oikein paha olo tulee hänen puolestaan, miksi on valinnut tuollaisen miehen.
Mielestäni Maria vaikuttaa aidosti hyväsydämiseltä ja sisäisesti kauniilta ihmiseltä. En näe hänessä mitään teennäistä. Sen sijaan kaltaisissasi ihmisissä jotka eivät yksinkertaisesti usko hyväsydämisiin ihmisiin, näen rumuutta.
Sen sijaan kaltaisissasi ihmisissä jotka eivät yksinkertaisesti usko hyväsydämisiin ihmisiin, näen rumuutta.
Ihan ot:na tähän on pakko kommentoida:
En pidä kilteistä/hyväsydämisistä ihmisistä. Tämä johtuu siitä että entinen mieheni oli sellainen ja katsoin sivusta monta vuotta kun ihmiset käyttivät häntä hyväkseen. Hän oli juuri tuollainen kuin Maria; vaikka joku huutaa ja haukkuu hän oli vain hiljaa. Kun minä puolustin häntä hän sanoi minulle että minun pitää lopettaa se puolustaminen.
Hän ei osannut puolustaa itseään ja hän ymmärsi ymmärtämästä päästyään. Jos työkaverit antoivat hänelle omia hommiaan hän ymmärsi ja teki ylitöitä. Jos joku joka oli lainannut häneltä rahaa, eikä maksanut heti takaisin, hän ymmärsi ja painoi asian villasella, vaikka kyseessä oli isojakin summia.
Kun lopulta sain tarpeekseni periessäni hänelle kuuluvia rahoja, sekä puolustaessa häntä ja lähdin menemään, hän ymmärsi ja ehdotti vielä että veisin suurimman osan huonekaluista ja hänen autonsa...
Minun ymmärrykseni vain loppui.
Tottakai saa olla kiltti, mutta tuollainen hiljainen hyväksyminen ja se ymmärtäminen on todella rasittavaa. Huomaahan sen tuosta Nordineistakin: Reino senkun viilettää ja Maria ymmärtää.
En nyt tarkoita ettei saa olla hyväsydäminen, mutta rajansa silläkin. Aina ei tarvitse ymmärtää niitä muita, vaan pitäisi ymmärtää itseään, sitä mikä olisi itselleen oikein.
Omasta mielestäni sarja on ollut yllättävän kiinnostava. Ehkä siksi, että se ei tavallaan ole tv-ohjelma, joita olen huono katsomaan, vaan ikään kuin ystävien kanssa jutustelua laajennetussa muodossa.
Pienten lasten äiti, joka kaipaa omaa aikaa, tuntuu melkein omalta kaverilta.
Sen teinitytön edesottamukset eivät itseäni kiinnosta. Ehkä siksi, että oma teini-ikä on liian kaukana, mutta itselläni ei toisaalta ole vielä teini-ikäisiä lapsia.
Ja Helin osuuksien tullessa olen valmis vaihtamaan kanavaa, mikäli alkaa nolostuttaa liikaa. Tämän ihmisen kanssa minulla ei synkkaisi. Tuntuu ajattelevan olevansa hieman erikoisempi ja erityisempi kuin muut ihmiset. Ja se säätäminen "kaverin" kanssa on tuskallista katsottavaa...
......kuka ihme on antanut sille 16v osallistua ohjelmaan.Herrajumala ,2poikaystävää ja vielä TV:ssä!!! MINUN teinivuosina oli vaikeaa JOKA ASIA jo muutenkin, en todella olisi halunnut kokomaan kattavaa julkisuutta ongelmilleni. ja niitä tuolla tytöllä on. Ainakin tämän ohjelman ulostulon jälkeen. Tsemppiä, elämä ja tvjulkisuus VARMASTI opettaa!
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/527942_23029322374…