Iholla-sarja, mitä mieltä?
Mun mielestä jännä sarja. Ärsyttää vaan, että kaikki naiset on helsinkiläisiä ja tavallaan heillä jollain tapaa on samanlainen elämäntyyli... Sytmppis se Nordinin vaimo ja se perheenäiti, joka haukkui eilen lähiöelämää
Kommentit (90)
naiset on pääkaupungista varmaan sen takia, että ohjelman toteutus on ollut helpompi. Ovat palauttaneet kuvaamiaan materiaaleja kerran viikossa, joten se olis ollut hankalaa jostain pidemmältä tai olis ainakin tullut kalliiksi. Kun eivät siis ie ole saaneet irroitella muistikorttia kamerasta vaan se on tehty aina palautuksen yhteydessä.
Pidän siis ideasta, ehkä päähenkilöt olisivat voineet olla rohkeampia. Nyt vaikuttaa aika tylsiltä aiheilta heidän elämänsä "ongelmat" mutta toisaalta on katsottu vasta kaksi jaksoa...voihan sieltä tulla vielä vaikka mitä!
netti on keksitty ainakin täällä pohjosessa....miten siinä netti auttaa että koko hemmetin kamera pitää aina kiikuttaa joka viikko tuotantoyhtiölle joka avaa sen ja ottaa muistikortin sisältä? Kun päähenkilöt ei saa sitä itse ottaa.
olkoon sitten tollainen hesalaisten naisten läpileikkaus,jossei ymmärretä käyttää nykytekniikkaa.
sanoivat että heillä oli paha kriisi kuvausten aikana ja sinne tallentui kaikenlaista, kiroilua ja riitoja. Mies oli sitä mieltä että ihmiset saa hänestä varmasti ihan paskan-miehen-kuvan kun käyttäytyi niin.
samastun siihen perheenäitiin, jolla sama kuvio kuin itsellä (mulla tosin vaan kaksi lasta ja olen vähän nuorempi).
Sinkkuelämä ja teinin ajatukset on kaukaisempia, mutta ehkä ne auttaa ymmärtämään toisenlaistakin elämäntuskaa.
Murheiden määrä vakio - syyt vaan vaihtelee.
Plus ei kai se pyykkääminen se ongelma ollut vaan se asema siinä perheessä. Arvostuksen ja oman ajan puute jne. Ja yksinäisyys siinä pyykkikasan äärellä :)
Todellakin olisi ollut mielenkiintoisempi ohjelma vähän laajemmalla otannalla kuin pelkkä helsinki.
naiset on pääkaupungista varmaan sen takia, että ohjelman toteutus on ollut helpompi. Ovat palauttaneet kuvaamiaan materiaaleja kerran viikossa, joten se olis ollut hankalaa jostain pidemmältä tai olis ainakin tullut kalliiksi. Kun eivät siis ie ole saaneet irroitella muistikorttia kamerasta vaan se on tehty aina palautuksen yhteydessä.
Pidän siis ideasta, ehkä päähenkilöt olisivat voineet olla rohkeampia. Nyt vaikuttaa aika tylsiltä aiheilta heidän elämänsä "ongelmat" mutta toisaalta on katsottu vasta kaksi jaksoa...voihan sieltä tulla vielä vaikka mitä!
netti on keksitty ainakin täällä pohjosessa....miten siinä netti auttaa että koko hemmetin kamera pitää aina kiikuttaa joka viikko tuotantoyhtiölle joka avaa sen ja ottaa muistikortin sisältä? Kun päähenkilöt ei saa sitä itse ottaa.
Eikä se ole mitää paskaa, halpaa tosi-tv:tä. Sarjaa on kuvattu satoja tunteja, joten leikkaamisessa on ollut kova homma. Hyvin on leikattukin.
Se vähän risoo, että sarjassa on semijulkkiksia ja pelkkiä trendikkäitä pääkaupunkiseutulaisia. Vähän lisää rosoa olisin kaivannut.
Kyse on yhdestä helvetin tv-ohjelmasta, älä nyt tee tästä mitään elämää suurempaa draamaa. Syö keksi ja mene nukkumaan.
Jos ei tykkää tästä ohjelmasta, niin on joku ihme valioyksilö, jonka pitäisi olla kokonaan poissa teidän ulotuvuudestanne. Koska te tykkäätte siitä sarjasta, niin kaikkien muidenkin pitää. Keskustelua asiasta ei voi käydä eikä ainakaan esittää eriäviä mielipiteitä. Nyt alan ymmärtää, miksi siitä sarjasta pidätte... Se on tehty teille!
Niin miksi vaivaudut osallistumaan tähän keskusteluun?
Lässyttele vaan keskenäsi. Ja keskity siihen töllöttimeen.
Akilleen kantapääsi taitaa olla se, ettet oikein ymmärrä milloin on aika häippästä ja todeta, että aihe ei kiinnosta, joten menen sinne missä jutellaan esim. Prisma-dokumenteista.
Olet vain pyrkinyt kertomaan kuinka paska sarja on ja kuinka paljon mielenkiintoisempia juttuja sulla on 22-22.30 välisenä aikana kuin meillä muilla. Me muut tykätään jutella tästä itse sarjasta, emme siitä, mitä sinä teet esitysaikana, se tuli jo selväksi. Eli nyt puhut sarjan sisällöstä tai perustat oman ketjun leipomisaiheesta tai kirjeiden rustaamisesta. Comprende?
idiootti? Itse juuri ihmiset, mitä ihmiset tuosta ohjelmasta saavat ja keeroit, mitä kaikkea kehittävää itse teet mielummin. Olisit vain sanonut, että et pidä ohjelmasta, koska et saa tuon kaltaisista ohjelmista mitään ja leivot mielummin pullaa ja kirjoitat suklakynällä kirjeitä mummolle, mutta ymmärrät hyvin, että joku voi silti nauttia tuollaisesta.
Jos ei tykkää tästä ohjelmasta, niin on joku ihme valioyksilö, jonka pitäisi olla kokonaan poissa teidän ulotuvuudestanne. Koska te tykkäätte siitä sarjasta, niin kaikkien muidenkin pitää.
Keskustelua asiasta ei voi käydä eikä ainakaan esittää eriäviä mielipiteitä.
Nyt alan ymmärtää, miksi siitä sarjasta pidätte... Se on tehty teille!
Miks tuollainen älytön systeemi. Mitä pyhää siinä muistikortin irrottamisessa oli?Todellakin olisi ollut mielenkiintoisempi ohjelma vähän laajemmalla otannalla kuin pelkkä helsinki.
Tekijät haluavat, että Paavi Benedictus on mukana sakramentissa, jossa muistikortti otetaan pois. Ihan normaali tapa katolisissa maissa.
Vai oliskohan sittenkin siksi, ettei tekijät pysty deletoimaan noloa materiaalia, senkin älypää.
Jotenkin kaikkien henkilöiden ongelmat tuntuvat itselleni hyvin läheisiltä (paitsi Heli Kajon, mutta hänellä taas ammatti ja persoonallisuus noin muuten tuntuvat tutuilta). Ei vaikuta käskikirjoitetulta, mistä pidän kovasti. Ja toivon, ettei myöhemmin paljastuisi käsikirjoitetuksi.
Mun mielestä Maria on ihana, ja oikeastaan kaikki henkilöt! Ihania tyyppejä joihin pystyy samastumaan ja joista on helppo pitää.
Tykkäsin eilisessä jaksossa kampaajasta, joka arvosteli yrittäjä-sanaa! Hyvin sanottu. Ne sen huuhaa-uskomus-jutut menivät aivan yli hilseen ja vähän kummeksuin, mutta on kuitenkin kiva päästä näkemään sellaistakin. Ihanaa että henkilöt ovat niin avoimia ja aitoja. Kamerasta huolimatta!
just siitä kotiäidistä eniten.
musta oli hyvin sanottu että aistikkuus on nykyään purkissa "aistillinen saunahunaja" :)
nordinin puhe tyyli häiritsee minuakin.. :P
Halvalla tehty tositv on mun mielestä loppuunkaluttu genre. Vaikka ikinä ei tehtäisi yhtään tositv-ohjelmaa, en surisi.
Katsoin ekan jakson. Tuntui siltä, että aivot tyhmistyy, jos sellaista roskaa katsoo. Ei antanut mulle mitään.
Paitsi sen, että oma elämä tuntuu nyt paljon mielenkiintoisemmalta, mielekkäämmältä ja hauskemmalta. Tylsiä tyyppejä ovat valinneet.
Tänään en koko ohjelmaa enää edes muistanut.
Eilisestä ohjelmasta vaan ihmettelin, kun kaikilla niillä naisilla oli asiat ihan hyvin. Jopa loistavasti. Ja silti kamala marina. Kuka tuollaista narinaa turhasta jaksaa kuunnella. Byäää, mulla on iso omakotitalo, lapsia, mies tienaa niin hyvin että voin olla silti kotona ja nyt mun täytyy pestä pyykkiä on se VÄÄRIN... Käsittämätöntä, mikä ihminen, monet antaisi oikean kädestä tuollaisesta elämästä. Ja kehtaa vielä tvssä sen esittää!
netti on keksitty ainakin täällä pohjosessa....
Mielenkiintoisia hahmoja. Minusta se Nordinin eukko oli ihan sietämätön, etoi se lässyttävän lapsellinen puhetapa.
netti on keksitty ainakin täällä pohjosessa....
miten siinä netti auttaa että koko hemmetin kamera pitää aina kiikuttaa joka viikko tuotantoyhtiölle joka avaa sen ja ottaa muistikortin sisältä? Kun päähenkilöt ei saa sitä itse ottaa.
Asunnot hienolla ja kalliilla alueella, lapsiperhe rakentaa eko-omakotitaloa, laulaja-lauluntekijä asuu kanta-kaupungin huippukalliilla alueella kattohuoneistossa jne.
Kaikki kuvattavat kauniita ja persoonallisia.
Olisi enemmän elämänmakuinen ja realistisempi tuo ote sarjassa. Hyvin kuvasi tuo edellinen, että asutaan hienosti omakotitalossa ja se elämän suurin ongelma on pyykkien pesu.
Ärsyttää.
En tiedä mikä siinä on, mutta en jotenkin yhtään jaksa sitä naista. Jotenkin "tekosympaattinen" lässyttäjä.
Heli Kajokin on vähän puistattava. Aion kuitenkin varmaan seurata ko. sarjaa.