Uskallanko vakavaan suhteeseen miehen kans joka ei koskaan tapaa lastaan ent. avioliitosta?
Eikä pidä lapseen mitään muutakaan yhteyttä. On sanonut suhteemme alussa syyksi sen että entinen vaimo on helvetin hankala ihminen. Ensin sanoi syyksi et entinen vaimo estäisi lapsen tapaamisen, mut kun käskin ottamaan yhteyttä sosiaaliviranomaisiin, niin sit sanoikin että ei ex varsinaisesti estä tapaamista, mutta on niin hankala ihminen ettei mies halua enää nähdä häntä. Lapsi on 8-vuotias ja mies on nähnyt häntä viimeksi 2 vuotta sitten.
Mä huolestuin kuulemani jälkeen lapsen jaksamisen puolesta, niin hän sanoi et entinen kuulemma onkin hyvä äiti, eikä ole syytä olla lapsesta huolissaan. Nykyisin hän ei halua enää puhua asiasta, vaan tulee huonotuuliseksi jos kyselen mitään.
Olen jo aika rakastunut ja haluan ehdottomasti perheen miehen kanssa kenen kanssa alan seuraavaan vakavaan suhteeseen muttamutta...uskallanko tämän kanssa? Mieskin rakastaa minua ja on puhunut että haluaa vielä joskus perheen.
Kommentit (65)
--mutta mulle toi ois positiivista; en ikinä milloinkaan voisi mennä kimppaan miehen kanssa, jolla on lapsia, ainakin jos joutuisin niiden kanssa olemaan tekemisissä.
Öö, kai tajuat, että on "vähän" eri asia, onko mies karusti hylännyt lapsen vai onko hän täysin lapseton? Lapsen hylkäävässä miehessä ei normijärkisen mukaan ihan hirveästi "positiivista" ole...
Juu, tajuan.
Tarkoitan siis että ehdoton no-no on mies jolla lapsia jotka "osallistusivat" mun elämään jollakin lailla, siis olisivat esim. viikonloppuja isänsä kanssa.
Mahdollisuuksien rajoissa olis olla miehen kanssa joka on "hylännyt" lapsensa, tai ei tapaa lapsiaan vaikkapa siksi että lasten mamma ei anna... sellaisiakin tapauksia kun on.
No onneksi on löytynyt ihan lapseton mies kumppaniksi niin mitäpä tuota sit enempää miettimään.
että jos mies ei missään oloissa halua tulla isäksi, niin jättää sitten seksin harrastamisen kokonaan. Kas kun MIKÄÄ ehkäisykeino EI ole 100 % varma. Ja pakkoko sitä on luottaa jonkun yhden illan hoidon puheisiin ehkäisystä, käyttäkööt mies itse kortsua. Suojaa taudeiltakin.
Kummallista, kun nämä asia pistetään aina naisten syyksi.
että hoito ei halua lasta, niin eikä ole silloin äidin velvollisuus katkaista raskaus jottei satuta lastaan ja lapsi jää isättömäksi? Äidillä kaksi keinoa välttää tämä, käyttää ehkäisyä sekä abortti. Minusta on väärin tehdä kenestäkään miehestä isä vasten tahtoaan.
Minusta tosi kumma ajatus että kieroileva nainen joka salaa tekee itsensä raskaaksi kuvittelee miehen alkavan kasvattajaksi.
en koskisi mieheen pitkällä tikullakaan. Äijä valehtelee sulle.
Mulla on ystävä juuri eronnut vastaavanlaisesta miehestä(= mieheni kaverin kaveri), joka valehtelee hoidoilleen, ettei äiti anna tavata. Kun lapsi tulee isälleen = hänet viedään mummolleen, joka hoitaa häntä ja iskä käy tapaamassa, kun joutaa kiireiltään = baari-illat, laivareissut, harrastukset, päiväunet ja panemiset. 6 kk aikana suonut peräti 5 tuntia ajastaan lapselleen= kuskausmatkat mummolle ja takaisin kerrostalon ala-ovelle. Ja ex-vaimo on kuulemma vittumainen luonne. Tiedän, että se ystäväni yritti kaikkensa, jotta avioliitto toimisi, mutta kun äijää ei kiinnostanut. Äijälle vaimo oli piika ja reikä, ja lapsi ei kiinnostanut edes yhdessä asuessa. Tunnevammainen ihminen toimii noin.
Varo vaan ettet ole tekemisissä itsekkään kusipään ellei peräti narsistin kanssa.
kuika miehiä sorretaan eroissa ja äidit ei anna tavata lapsia jne jne. Miksei koskaan puhuta miehen velvollisuuksista ja vastuusta isänä??
Ja sitten on näitä naipuolisia nyksiä, jotka ovat mustasukkaisia miehen lapsista ja yrittävät hankaloittaa yhteydenpitoa lapsiin. No nyt on nyksäkin exä. Lapset ovat tärkeämpiä!