Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha! Miehen katkera exä on jostain saanut päähänsä

Vierailija
14.03.2012 |

että olen raskaana, ja on useaan otteeseen tivannut asiaa mieheltäni. Mahtaa raastaa, kun mies vastailee vain "en kommentoi, en aio sanoa mitään". Muija sitten selittelee omaa uteliaisuuttaan sillä, miten se todellakin kuuluu HÄNELLE jos minä olen raskaana, koska hänen täytyy kertoa lapsilleen ja valmistella heitä asiaan. Voi voi...

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperheitä. Nehän ovat jo epäonnistuneet yhdessä avioliitossa ja tätä palstaa lukiessa tuntuu ettei ne kovin hyvää avioainesta ole edelleenkään! Yksi ihmetys on se kuinka joku voi edes ottaa jonkun pikkulasten isukin ukokseen????

Sitäpaitsi kyllä se uusi lapsi kuuluu myös sille exälle ainakin himpun verran. Juuri exä joutuu kuitenkin vastailemaan lastensa kysymyksiin rakastaako isukinpisukki sitä uutta vauvaa enemmän kuin heitä ja miksi se uusi vauva saa asua isukinpisukin kanssa ja leikkiikö hän vauvan kaa enemmän kuin heidän!

Toisekseen myös lapset puhuvat siitä vauvasta joten ei se exä sitä karkuun pääse.

Vierailija
42/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ia kuuluu vain lapsille, ei exälle. Minä kuulin lapseltani, että isänsä tyttöystävä on raskaana, ja hyvä niin. Olisi ollut hävyöntä vaatia, että minä olisin jotenkin etuoikeutettu tietämään.

ihmisen vastaus täällä muiden ihmevastausten joukossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan teitä,jotka haukutte ap:tä. Tällä palstalla saa käsittääkseni avautua asioista, jotka mietityttävät, ja mieluummin lällättelee täällä kuin sille exälle.

Toisekseen olen käsitänyt, että kun mies ja vaimo ottavat eron, lakkaavat he olemasta perhe eivätkä he enää ole tilivelvollisia toisilleen.

Kun etälapset vierailevat isän luona, liittyvät he nyt isän perheeseen ja kuulevat sen perheen asiat sen perheen aikuisilta. Lasten äiti ei tähän perheeseen kuulu eikä hänellä ole sananvaltaa siitä, miten toisen perheen perheenlisäyksestä lapsille kerrotaan. Lasten parhaalla voi vängätä monta asiaa, mutta se, että äiti valmistelee lapsia isän uudesta vauvasta, kuulostaa vain ja ainoastaan äidin vallankäyttökeinolta ja mustamaalaukselta.

Exälle ei kuulu perheenlisäykset eikä niistä kertominen. Lapsille kertoo asiasta heidän isänsä. Yksinkertaista. Vai olenko ydinperheessä elävänä jotenkin käsittänyt nämä asiat väärin?

Päähäni ei vain mahdu, miten asia henkilökohtaisesti kuuluisi eksälle ja miksi siitä pitäisi hänelle edes ilmoittaa. Mahdollisesta raskaudesta ja tulevasta sisaresta tietysti kerrottaisiin miehen lapsille (miksi ei kerrottaisi? miten sitä voisi edes salata?), joille mies tosiaan osaa puhua itsekin. Lapset hyvin todennäköisesti kertovat asiasta äidilleen, jolloin tämä utelias eksä saa sitten siitä kuulla. Minulla ei ole velvollisuutta kertoa asioitani naapurin Minnalle, ei kaupan kassalle eikä miehen eksälle. Miehen lapsille sen sijaan on, mutta heitä ei voi mitenkään verrata miehen eksään.

Ihanko tosissaan nämä keuhkoajat itse kertoisivat ilomielin asioistaan miehensä eksälle? Terve Liisa, tein juuri raskaustestin, nyt on sitten lapsi tulossa! Ei se mitään että vihaat minua, halusinpahan silti informoida sinua saman tien. Öh?

- Ap

Vierailija
44/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti montaakaan vuotta.

Vierailija
45/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa tuolle ex-vaimolle yhtään mitään teidän mahdollisesta tulevasta raskaudesta.

Vierailija
46/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vähitellen jo alkaa hellittää.

Vierailija
47/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käydään joskus kerran parissa vuodessa jopa eksän ja sen tyttöystävän ja mun miehen kanssa ulkona syömässä ja drinkeillä. On lasten etu, että kaikki aikuiset tulee toimeen.

Minusta tämä on aikuinen tapa toimia. Jos haluaisin, voisin tapella mistä vaan, mutta en viitsi vaan mieluummin toimin sillanrakentajana ja diplomaattina, nyt kun meidän lapsia kasvattaa 4 aikuista.

Vierailija
48/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunko on erosta? Ei ilmeisesti montaakaan vuotta.

kaksi kuukautta Ap:n ei todellakaan tarvitse kertoa tuolle exälle yhtään mitään mahdollisesta raskaudestaan.

Vierailija
49/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vähitellen jo alkaa hellittää.

on se, että he pitävät sinua syyllisenä ex-vaimon avioeroon. Siksi vastailevat niin hulluja.

Vierailija
50/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käydään joskus kerran parissa vuodessa jopa eksän ja sen tyttöystävän ja mun miehen kanssa ulkona syömässä ja drinkeillä. On lasten etu, että kaikki aikuiset tulee toimeen.

Minusta tämä on aikuinen tapa toimia. Jos haluaisin, voisin tapella mistä vaan, mutta en viitsi vaan mieluummin toimin sillanrakentajana ja diplomaattina, nyt kun meidän lapsia kasvattaa 4 aikuista.

eikä minulla olisi todellakaan mitään tuollaista vastaan. Päinvastoin, olisi loistavaa jos voisin vaikka keskustella tämän eksän kanssa normaalisti ja esim. hakea lapset hänen luotaan jos olisi tarve. Hän on kuitenkin selkeästi ilmaissut, ettei halua tulla lähellekään "sitä huoraa", eikä minullakaan ole mitään halua tavata ihmistä, jonka tiedän inhoavan minua. Meillä taitaa lasten etu olla se, että minä ja tämä ex emme ole saman katon alla, eipähän tule kiusallisia tilanteita.

Ja huom: En siis ole koskaan vaihtanut sanaakaan tämän eksän kanssa. Hänen ilkeät kommenttinsa tulevat miehen kautta, ja mies välittää ne minulle. Minun kommenttini eivät liiku sinne suuntaan, joten hän ei edes tiedä mitä ajattelen hänestä, enkä oikeastaan ajattele mitään. En vain jaksa turhaa meuhkaamista ja utelua, hänen pitäisi vähitellen ymmärtää ettei meidän elämämme ole hänen asiansa.

ap

Vierailija
51/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi erosta on hyvin lyhyt aika. Kumpikaan ei ole vielä päässyt yli. Mies suostuu keskustelemaan teistä ja nainen utelee. Se tarkoittaa luultavasti sitä, että tunneside on yhä vahva ja läheinen.

Yksi sääntö suhteesta toipumiseen menevästä ajasta: puolet suhteen kestosta.

Usein toipuminen erosta vie yhdestä kolmeen vuotta. Jos uuteen suhteeseen ryhtyy ennen kuin on läpikäynyt edellisen suhteen, vaikuttaa se aina uuden suhteen solmimiseen.

t. minä, joka käy eksänsä ja uusien kanssa drinksuilla

Vierailija
52/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän sun miehen motiivi on välittäessään näitä exänsä haukkumisia sinulle? Minusta on vähän outoa käytöstä mieheltäsi, miksi edes kertoo niistä?

Vierailija
53/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi erosta on hyvin lyhyt aika. Kumpikaan ei ole vielä päässyt yli. Mies suostuu keskustelemaan teistä ja nainen utelee. Se tarkoittaa luultavasti sitä, että tunneside on yhä vahva ja läheinen.

Yksi sääntö suhteesta toipumiseen menevästä ajasta: puolet suhteen kestosta.

Usein toipuminen erosta vie yhdestä kolmeen vuotta. Jos uuteen suhteeseen ryhtyy ennen kuin on läpikäynyt edellisen suhteen, vaikuttaa se aina uuden suhteen solmimiseen.

t. minä, joka käy eksänsä ja uusien kanssa drinksuilla

keskustele hänen kanssaan meistä. Ei vastaa tai kommentoi eksän uteluihin. Eksällä on jo uusi mieskin, en ymmärrä, miksi hän edelleen jaksaa roikkua miehessäni. En ala tässä avata heidän liittoaan sen enempää, mutta mieheni puheista päätellen se suhde oli kuollut jo kauan ennen varsinaista eroa.

Vierailija
54/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillista.

Vierailija
55/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loppuun asti,revi siitä.Kuinka ihmeellinen voi teidän suhde olla kun ootte asuneet yhdessä vaivaiset 8kk.

Vierailija
56/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ottanut ukoksesi????? Passita se äkkiää takasin!

Vierailija
57/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katotaa pääseekö Marialta pissat pöksyyn.Lapset ei pidä sinusta,veit niiden isän pois.Katso peiliin ämmä!Takaisin tulee sossutätien kautta kun saat omia lapsia ja tehdään alma mediasta myös ilmoitus.

Vierailija
58/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Pete muumeja,eikö oo suloisia.Rahanimijä.

Vierailija
59/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sänkyä lämpimänä Petelle.Revi siitä.Ei sun orgasmiongelmasi oikein sytytä Peteä vaikka otatkin suihin ja annan kakkosreikää.T:jaakko

Vierailija
60/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sänkyä lämpimänä Petelle.Revi siitä.Ei sun orgasmiongelmasi oikein sytytä Peteä vaikka otatkin suihin ja annan kakkosreikää.T:jaakko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi