Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha! Miehen katkera exä on jostain saanut päähänsä

Vierailija
14.03.2012 |

että olen raskaana, ja on useaan otteeseen tivannut asiaa mieheltäni. Mahtaa raastaa, kun mies vastailee vain "en kommentoi, en aio sanoa mitään". Muija sitten selittelee omaa uteliaisuuttaan sillä, miten se todellakin kuuluu HÄNELLE jos minä olen raskaana, koska hänen täytyy kertoa lapsilleen ja valmistella heitä asiaan. Voi voi...

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATKERA LÄHIMAMMA LEIKKII HULLUA PILATAKSEEN KETJUN, JOSSA OTTI TAAS TURPAANSA TYPERINE JUTTUINEEN.

Vierailija
62/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen suhteen uuteen liekkiin? Siis häippäsi tilanteesta ja jätti pikkulapset. Ei yhtään mitään taisteltavaa!

Mun sukulaismies toimi juuri noin. Haukkui akkaansa minkä kerkesi ja säälittävät hutsut lohduttelivat/tukivat/sekstasivat tämän hurmurin kanssa. Mäkin oikein kauhistuin miten typeriä naiset voi olla.

Lopulta vaimo vaihtoi parempaan ja siitäkös ulina syntyi. Kyllä me n-a-u-r-e-t-t-i-i-n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillista.

Vierailija
64/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähällä soittaa poliisit kun seurasit toista lasta siskosi kanssa Marimekon myymälässä.XXXX on etä-isä.Asukaa nyt siellä liian pienessä kämpässänne ja osta ihmeessä lasten nähden valkoviiniä ja juo sitä.lapset veti susta juopon naisen käsityksen samantien!Eivät luota.

Vierailija
65/80 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+uhkasit hakata lasten äidin ja isoäidin.Tästä on todisteet.Saat sakot!

Vierailija
66/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulin lapseltani, että isänsä tyttöystävä on raskaana, ja hyvä niin. Olisi ollut hävyöntä vaatia, että minä olisin jotenkin etuoikeutettu tietämään.

Meillä tosin lapsen kumpikaan vanhempi ei ole uusissa suhteissaan pieniin päin, mutta en kyllä näe, että eksäni olisi millään tavoin tilivelvollinen mulle, jos heille olisi vauva tulossa, voi apua! :DD He kertoisivat meidän lapsellemme sitten, kun sen aika on, ja lapsi sitten kertoisi minulle, JOLLOIN keskustelisimme asiasta hyvässä hengessä ja odottaisimme yhdessä uutta pikkusisarta. Ei hetkauttaisi mua mitenkään negatiivisesti, päinvastoin, olisi hienoa jos he pystyisivät sen tarjoamaan, itselläni kun ei ole aikeita...

Jos kuitenkin raskaaksi tulisin, niin en kyllä myöskään to-del-la-kaan ilmoittaisi asiasta eksälleni. En kiusallani tai saadakseni näpäytettyä yhtään mitään, vaan vain siksi, että se ihminen ei kuulu elämääni tai lähipiiriini enää muutoin kuin yhteisen lapsemme kautta. Ei oletetun tulevan lapseni kautta, ja hän voinee yhtä lailla luottaa siihen, että kertoisin asian yhteiselle lapsellemme kun aika koittaa, ja tieto sitten kulkeutuu sinne suuntaan.

Omituinen keskustelu tämä...

Vierailija
67/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet ihmiset eivät todellakaan ole Samaa Perhettä millään ilveellä enää. Kyllä heidän lapsillaan on eron jälkeen Kaksi Erillistä Perhettä.

Vierailija
68/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulin lapseltani, että isänsä tyttöystävä on raskaana, ja hyvä niin. Olisi ollut hävyöntä vaatia, että minä olisin jotenkin etuoikeutettu tietämään.

Meillä tosin lapsen kumpikaan vanhempi ei ole uusissa suhteissaan pieniin päin, mutta en kyllä näe, että eksäni olisi millään tavoin tilivelvollinen mulle, jos heille olisi vauva tulossa, voi apua! :DD He kertoisivat meidän lapsellemme sitten, kun sen aika on, ja lapsi sitten kertoisi minulle, JOLLOIN keskustelisimme asiasta hyvässä hengessä ja odottaisimme yhdessä uutta pikkusisarta. Ei hetkauttaisi mua mitenkään negatiivisesti, päinvastoin, olisi hienoa jos he pystyisivät sen tarjoamaan, itselläni kun ei ole aikeita...

Jos kuitenkin raskaaksi tulisin, niin en kyllä myöskään to-del-la-kaan ilmoittaisi asiasta eksälleni. En kiusallani tai saadakseni näpäytettyä yhtään mitään, vaan vain siksi, että se ihminen ei kuulu elämääni tai lähipiiriini enää muutoin kuin yhteisen lapsemme kautta. Ei oletetun tulevan lapseni kautta, ja hän voinee yhtä lailla luottaa siihen, että kertoisin asian yhteiselle lapsellemme kun aika koittaa, ja tieto sitten kulkeutuu sinne suuntaan.

Omituinen keskustelu tämä...

exä olisi tilivelvollinen. Mutta ottaen huomioon lastemme iän ja eron vaikeuden, pitäisin ihan hienona eleenä, jos exä infoisi asiasta ennen lapsille kertomistaan. Osaisin siten varautua etukäteen lasten kysymyksiin sekä sulatella itsekin asiaa kaikessa rauhassa. Se on selvä, että exä kertoo asian lapsille, en minä.

Mielestäni ei pitäisi olla lasten tehtävä toimia joka asiassa viestinviejänä vanhempien välillä.

Vierailija
69/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitäisi ihmisten ymmärtää ettei niitä lapsia pitäisi tehdä kenen kanssa tahansa. Yhteinen lapsi sitoo yhteen loppuiäksi oli se eksä sitten miten paska tahansa.

Sääliksi käy lapsia.

Vierailija
70/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet ihmiset eivät todellakaan ole Samaa Perhettä millään ilveellä enää. Kyllä heidän lapsillaan on eron jälkeen Kaksi Erillistä Perhettä.

ihmisillä on erilaisia perheitä.

Minun perheeseeni kuuluvat minä ja kaksi lastani.

Lasteni perheeseen kuuluu isä, äiti ja kaksi lasta.

Exäni perheeseen kuulunee hän, uusi avopuoliso ja kaksi lasta edellisestä liitosta.

Lapsillani on yksi perhe, mutta kaksi kotia.

Vierailija
71/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei pitäisi olla lasten tehtävä toimia joka asiassa viestinviejänä vanhempien välillä.

Eihän siinä sulle mitään viestiä viedäkään. :D Ajatus on se, että sä et ole itse mikään viestinviejä, vaan eksä saa itse kertoa omille lapsilleen uudesta vauvasta.

Vierailija
72/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on minä, mies ja vauva. Edellisen suhteen lapset käyvät meillä sopimuksen mukaan kylässä. He eivät kuulu meidän perheeseemme, vaan heidän perheensä on äidin luona. Näin lapset puhuvat itse ja näin puhuu sekä heidän isänsä että heidän äitinsä. Mikä av-mamma on sanomaan, että he olisivatkin osa meidänkin perhettä, jos kaikki asianosaiset ovat eri mieltä?

Tässäkin ketjussa näkee kuinka palstalla on hirvittävän omistushaluisia sekopäitä määrittelemässä muiden elämää ja sitä kuka kuuluu kenenkin perheeseen. Ihan kuin av-mammaraati sen päättäisi. :D

Vierailija
73/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä olisi tilivelvollinen. Mutta ottaen huomioon lastemme iän ja eron vaikeuden, pitäisin ihan hienona eleenä, jos exä infoisi asiasta ennen lapsille kertomistaan. Osaisin siten varautua etukäteen lasten kysymyksiin sekä sulatella itsekin asiaa kaikessa rauhassa. Se on selvä, että exä kertoo asian lapsille, en minä.

ole tosissasi?Ei ole sinun tehtäväsi vastailla lasten kysymyksiin asioista jotka eivät sinulle kuulu pätkän vertaa.Jos lapset kysyvät rakastaako isukki meitä vielä,niin kuka idiootti vastaisi ettei tietenkään rakasta.Mutta paljastit oikeat tarkoitusperäsi haluat tietää jotta SINULLA olisi aikaa sulatella asiaa.

Vierailija
74/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tosissasi?Ei ole sinun tehtäväsi vastailla lasten kysymyksiin asioista jotka eivät sinulle kuulu pätkän vertaa.Jos lapset kysyvät rakastaako isukki meitä vielä,niin kuka idiootti vastaisi ettei tietenkään rakasta.Mutta paljastit oikeat tarkoitusperäsi haluat tietää jotta SINULLA olisi aikaa sulatella asiaa.

mitä ihmeellistä siinä on? Onhan kyseessä ihminen, jonka kanssa on joskus perustanut perheen ja joka nyt perustaa sen uudestaan jonkun toisen kanssa. Kai siinä saa nyt jotain tunteita käydä läpi?

Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä ajattelua, että eron jälkeen oman lasten toinen vanhempi, isä tai äiti, ei ole enää mitään. Kai se nyt on lastenkin etu, että vanhemmat tulee edes jollain tasolla toimeen ja pystyy kommunikoimaan asioista, jotka koskettaa yhteisiä lapsia. Kavereita ei tarvitse olla, mutta vanhempia yhdessä.

Tästä ketjusta tulee kuva, että nyxät on niin epävarmoja asemastaan, että pitää koko ajan dissata ja mitätöidä niitä ex-puolisoita. Jos nyt kyseessä on se suuri ja mahtava rakkaus, kai se kestää yhden exänkin?

Vierailija
75/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusio perhe. menimme naimisiin kertomatta kenellekään, emme kertoneet eksille emmekä vanhemmillemme emmekä lapsillemme. kukaan ei loukkaantunut eikä mitään tapahtunut.Mikään ei perheessä muuttunut.Ainoastaan sukunimeni on sama kuin mieheni lapsilla ja eri kuin omilla lapsillani.

Ei olisi tullut mieleenkää ilmoitella etukäteen joillekin eksille että mennään naimisiin, onko mitään sitä vastaan. (oltiin oltu jo 6 vuotta avopari).Yhteisiä lapsia ei ole eikä tule.

Vierailija
76/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeellistä siinä on? Onhan kyseessä ihminen, jonka kanssa on joskus perustanut perheen ja joka nyt perustaa sen uudestaan jonkun toisen kanssa. Kai siinä saa nyt jotain tunteita käydä läpi?

Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä ajattelua, että eron jälkeen oman lasten toinen vanhempi, isä tai äiti, ei ole enää mitään. Kai se nyt on lastenkin etu, että vanhemmat tulee edes jollain tasolla toimeen ja pystyy kommunikoimaan asioista, jotka koskettaa yhteisiä lapsia. Kavereita ei tarvitse olla, mutta vanhempia yhdessä.

Tästä ketjusta tulee kuva, että nyxät on niin epävarmoja asemastaan, että pitää koko ajan dissata ja mitätöidä niitä ex-puolisoita. Jos nyt kyseessä on se suuri ja mahtava rakkaus, kai se kestää yhden exänkin?

Päästä irti. Helpompi itsellesikin.

Vierailija
77/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi jakautuu porukka kahteen leiriin - eksiin, jotka jostain syystä kuvittelevat, että ex-miehen ja tämän uuden puolison asiat kuuluvat heille, ja muihin, jotka eivät voi ymmärtää miksi ihmeessä asiat kuuluisivat eksälle.

Minulle vauvan odotus olisi iloinen asia, enkä haluaisi kertoa siitä miehen eksälle, koska tiedän kuinka masentavaa kommenttia sieltä tulisi. Miksei teille eksille kelpaa, että mies itse kertoo lapsilleen tulevasta sisaresta? Eikö ne miehet ole ihan yhtä lailla niiden lasten vanhempia kuin tekin olette?

- Ap

Vierailija
78/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja tämä eksä kykenevät kommunikoimaan keskenään ja osaavat olla lapsille ihan samanlaisia vanhempia kuin ennen eroakin. Noin muuten he eivät juuri tule toimeen, mutta ei sitä lapsille näytetä - tietenkään. Miksi ihmeessä kyse on saman tien siitä, että nämä ex-puolisot suunnilleen vihaavat toisiaan ja hakkaavat toisiaan lasten nähden, jos uuden puolison raskaudesta ei haluta kertoa eksälle? Ihme logiikkaa... Eihän sille eksälle kerrota vaikka muutostakaan mitään puolta vuotta etukäteen, vaikka ihan samalla lailla sekin asia koskettaa lapsia. Tai vaikka koiran ottamisesta, tuleehan siitäkin elukasta osa lasten elämää. Ihan uskomatonta. Uusperhekuviot helpottuisivat huomattavasti, jos eksät pystyisivät vain luovuttamaan ja antamaan miehen elää uutta elämää uuden puolison kanssa ihan rauhassa.

Vierailija
79/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja tämä eksä kykenevät kommunikoimaan keskenään ja osaavat olla lapsille ihan samanlaisia vanhempia kuin ennen eroakin. Noin muuten he eivät juuri tule toimeen, mutta ei sitä lapsille näytetä - tietenkään. Miksi ihmeessä kyse on saman tien siitä, että nämä ex-puolisot suunnilleen vihaavat toisiaan ja hakkaavat toisiaan lasten nähden, jos uuden puolison raskaudesta ei haluta kertoa eksälle? Ihme logiikkaa... Eihän sille eksälle kerrota vaikka muutostakaan mitään puolta vuotta etukäteen, vaikka ihan samalla lailla sekin asia koskettaa lapsia. Tai vaikka koiran ottamisesta, tuleehan siitäkin elukasta osa lasten elämää. Ihan uskomatonta. Uusperhekuviot helpottuisivat huomattavasti, jos eksät pystyisivät vain luovuttamaan ja antamaan miehen elää uutta elämää uuden puolison kanssa ihan rauhassa.

kysyä, kuinka sen että mies kommunikoisi lastensa asioista exänsä kanssa, estäisi teitä elämästä rauhallisesti uutta elämää? Mitä se on sinulta pois?

Vierailija
80/80 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä, kuinka sen että mies kommunikoisi lastensa asioista exänsä kanssa, estäisi teitä elämästä rauhallisesti uutta elämää? Mitä se on sinulta pois?

Hyvinpä olet ketjua seurannut. Eihän kukaan ole tuollaista väittänyt. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän