Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestanaapurit piinaavat

Vierailija
14.03.2012 |

Onko kellään muilla lestanaapureita jotka pitää pihaansa kuin kaatopaikkaa, joiden lapset varastaa ja rikkoo meidän lasten lelut, lapset ja aikuiset kulkee luvatta toisten pihoilla, aikuisten huutoa ja mekastusta saa kuunnella kaikki kesät ja meidän lapsia pelottelevat Helvetillä.Vaikka heillä tosiaan Helvetti näyttää olevan jo maan päällä. Lapset on heitteillä. Minusta pitäis määrätä pakollinen lastensuojelu kaikkiin yli 6 lapsen perheisiin selvittämään miitä kersoille todella kuuluu. Ja lapsilisät pois tai lisäveroa yli 4 lapsen perheille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta kysyn, itsekkin sieltä poismuuttaneena. :)

Vierailija
22/25 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa niitä on kirkonkylälläkin, lautarossa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-Uudellamaalla, en viitsi sen tarkemmin kertoa. Tosin tapahtumista jo voisi vaikka minut tunnistaakin, muttei se minua haittaa. Tosin tässä on 4-5 'vanhaa' ja 'uutta' naapuria, jotka tätä touhua on yhdessä ihmetelleet!

Vierailija
24/25 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kunnollista lestaperhettä olevan olemassakaan.

Vierailija
25/25 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten kun olin vielä nuori ja nätti(ja lapseton, toim. huom) olin kylässä ystävättäreni luona- naapurissa lestaperhe. Oltiin perkaamassa mansikoita bikineissä ulkona, naapurin isä ajoi ruohonleikkurilla pensasaidan vieren mustalle mullalle kun yritti raukka nähdä paljasta pintaa :D

Loppui lyhyeen yritys, rouva pitkähihaisessa maripaidassaan huusi äkäisesti ukon tupahommiin...ja ympärillä pyöri toistakymmentä kiljuvaa kersaa *puist*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä